Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AC Schnitzer BMW 3: vrchol dokonalosti?

Libor Zezulka
Diskuze (50)
Někdo považuje upravené BMW za vrchol dokonalosti, jiný za vrchol nevkusu. AC Schnitzer si pohrál s novou trojkou. Jak to dopadlo?

AC Schnitzer to s bavoráky umí, proto se jistě nemohl dočkat, až dostane do rukou novou generaci BMW řady tři, hojně oslavovanou snad všemi motoristickými médii na celém světě. Ono upravovat téměř dokonalé (alespoň po technické stránce) není jednoduché, zvláště když například naftové motory platí za špičku napříč všemi segmenty. AC Schnitzer se výzvy nezalekl a například dvoulitrovému turbodieselu přidal navíc 27 kW na celkových 147 kW.

Změny zevnějšku nejsou, jak se stalo u „schnitzerů“ zvykem, pouze kosmetické, ale na druhé straně nedegradují přirozenou krásu nové trojky. Agresivnější výraz propůjčil přední části mohutný nárazník, vzadu se bude na řidiče zubit upravený nárazník, dvojice decentních spoilerů a dvojitá koncovka výfuku. Zapomenout nesmíme na rozšířené prahy a 17, 18 či 19 palcová kola s pneumatikami 225/35 vpředu a 255/30 vzadu. Tím samozřejmě výčet úprav nekončí.

Jedním z nejdůležitějších míst, kde mistři dokázali své znalosti a um, byl podvozek. Instalací nových pružin a tlumičů pokleslo BMW 3 v kolenou o 25 – 30 mm, aniž by došlo k výraznému omezení cestovního komfortu, tvrdí Schnitzer. Interiér prošpikovaly tradiční chromované prvky s logem úpravce, nápis AC Schnitzer nesou i koberečky. Zkrátka a jednoduše komu nestačí sportovní potenciál sériového BMW 3, ať volá AC Schnitzer. Tam si s podobným „problémem“ hravě poradili.





reklamní sdělení:

… více o automobilech BMW se dozvíte na www.renocar.cz. Konkrétní ceny, technické specifikace, doplňkovou výbavu a zajímavou nabídku skladových vozů najdete na stránkách smluvního partnera BMW AG fa. RENOCAR BMW.

Libor Zezulka
Diskuze (50)
21. 3. 2005 23:30
Re: GTI
Je tohle možné? Já tu čtu inteligentní zprávu. A hned tě zkritizuji za to, že nepíšeš častěji. Cením zájem o veterány, cením i tu 1602. Pětka teda je super. Trvalo mi dost dlouho, než mi ji natloukli do hlavy, ale už jí tam mám. V příspěvku u Bangleho to tam chválím. Chlapci, Rossi, nemůžou umět jezdit, blbec zůstává blbcem i za volantem, jak píši jinde. Čím víc tuningu, tím horší řidič, to je známé. Jo, a s tím psedodřevem, tos napsal také dobře.
20. 3. 2005 19:51
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Souhlasím. Já čekal, že mě tu tuningáři utlučou a to co tu zatím čtu je přesně to, co si myslím.
20. 3. 2005 19:49
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Souhlas.
20. 3. 2005 09:37
OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Tak mě napadá. Jak nahlížíte na optický tuning. K čemu to je? Proč se to dělá? Umí to tu někdo srozumitelně vysvětlit? Já to prostě nechápu. Chápu mít nadupanej motor a vyladěnej podvozek na tvrdší jízdu. Vysvětlí mi tohle někdo?
20. 3. 2005 09:34
Re: VRCHOL TRAPNOSTI
Víš, já s těmahle rádoby super tancema nemohu souhlasit. Nikdo mi nenapíše, jak vidíš, k čemu to je (myslím optický tuning). Přece, kdo viděl novou trojku, tak jak může mít touhu po tomhle?. Vždyť je to neforemné, neharmonické k pojetí tvarů vozidla od BMW. A ta kola? To je přece něco tak nevkusného, ještě chybí místo vnitřní lampičky malilinký křišťálový lustřík... Anonyme, nedat si jméno, to je superzbabělé.