Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo spustila konfigurátor Giulie Q. Jak by vypadala ta vaše?

David Bureš
Diskuze (28)
Lak novinky z dílny Alfy Romeo je možné vybrat ze sedmi nabízených odstínů. Do prodeje jako první vstupuje vrcholná verze Quadrifoglio.

Příchod Alfy Romeo Giulia na trh se proti dřívějším plánům odsunul, americké zastoupení značky přesto už spustilo konfigurátor tohoto nového sedanu střední třídy. Američtí zájemci si tak mohou naspecifikovat vrcholnou verzi modelu nazvanou Quadrifoglio (v době premiéry pojmenovanou Quadrifoglio Verde), která do prodeje vstupuje jako první.

Giulia Quadrifoglio je dostupná v sedmi lacích karoserie. Dva červené odstíny (Rosso Alfa a Rosso Competizione) doplňují dva šedé (Silverstone a Vesuvio), bílý Trofeo, černý Vulcano a modrý Montecarlo. K dispozici jsou dvě sady 19palcových kol, přičemž každou z nich je možné pořídit i v černém provedení. Za nimi se mohou rýsovat černé, červené, nebo žluté brzdové třmeny.

Interiér je možné nakonfigurovat v pěti různých barevných schématech. V nabídce je mimo jiné kombinace černé kůže a alcantary s červeným prošíváním a kombinace černé kůže a alcantary se zeleným a bílým prošíváním doplněným o bílé prvky.

O pohon Giulie Q se stará 2,9litrový šestiválec biturbo o výkonu 377 kW a točivém momentu 600 N.m, který byl vyvinut ve spolupráci s Ferrari. Motor spolupracuje se šestistupňovým manuálem, který jeho sílu posílá na zadní kola. Auto díky silnému agregátu zrychlí z 0-100 km/h za 3,9 sekundy a jede nejvyšší rychlostí 307 km/h.

Výroba Giulie Q pro americký trh bude podle posledních zpráv zahájena v druhém čtvrtletí roku 2016, cena se v USA bude pohybovat okolo částky 70.000 dolarů. To je v přepočtu asi 1,78 milionu korun.

Na americkém trhu bude Giulia se čtyřlístky na bocích standardně vybavena bi-xenonovými světlomety, automatickou dvouzónovou klimatizací, navigací nebo adaptivním podvozkem. O zastavení se postarají brzdy Brembo s 360mm kotouči vpředu a 350mm vzadu. Za příplatek bude karbon-keramický systém s 390mm kotouči vpředu a 360mm vzadu.

Podle odhaleného seznamu objednacích kódů bude Giulia dostupná celkem s osmi agregáty. Z turbodieselů mají být k dispozici tři verze 2,2litrového čtyřválce se 110, 132 kW a 154 kW. Benzinové jednotky zastoupí dvoulitr ve variantách se 147 a 206 kW a 2,9litrový šestiválec v provedeních s 260 a 368 kW. Pro vybrané agregáty bude nabízen i pohon všech kol.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – srovnání s konkurencí
ModelAlfa Romeo Giulia QVBMW M3 sedanMercedes-AMG C 63 S
Motor2.9 V6 twin-turbo3.0 Ř6 twin-turbo4.0 V8 twin-turbo
Pohonzadní kolazadní kolazadní kola
Zdvihový objem [cm3]289129793982
Válce/ventily6/46/48/4
Největší výkon [kW/min]377/6500317/5500-3700375/5500-6250
Točivý moment [N.m/min]600/2500-5500550/1850-5500700/1750-4500
Převodovka6M6M (7DS)7A
Max. rychlost [km/h]307250 (250)250
Zrychlení 0-100 km/h [s]3,94,3 (4,1)4,1

David Bureš
Diskuze (28)
Avatar - white label
27. 11. 2015 23:35
Re: Palety mé podzimní
Dal bych přednost kombi, ale LB je na rozdíl od předchozí g. taky docela pohledný.
Avatar - Pekelná Micinka
27. 11. 2015 23:08
Re: Palety mé podzimní
Kombi mi přijde dotaženější, ale zase "sedan" je sedan. Líbí se mi oboje, resp. pokud bych měl potřebu kombi, nebyl bych zklamaný, pokud jde o design.
Avatar - white label
27. 11. 2015 22:44
Re: Palety mé podzimní
A ten sup se ti líbí spíš jako lb, nebo jako kombi?
Avatar - Barrichello
27. 11. 2015 22:27
Re: Alfa Romeo
Kupa si ameriku a máš to, stejně bys sis jí koupil >:D >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
27. 11. 2015 14:14
Re: Palety mé podzimní
Hele, z nějakého důvodu se mi (sup) líbí čím dál víc. V top výbavě LaK 1 100kKč (206kW, 4x4). Alfa bude snad luxusnější v materiálech, sportovněji laděný podvozek atd. atd, ale jako daily driver... Opravdu srovnávat to i takhle skrz třídy není úplně košer, ale uvidíme, kolik v té 2,2 verzi se shodným výkonem bude stát a co nabídne.