Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo ve Frankfurtu 2007

Vitek
Diskuze (1)
Přesně před 4 roky se ve Frankfurtu představil koncept, který pak byl na čas zmrazen kvůli finanční náročnosti. Letos proběhla oficiální výstavní premiéra v době, kdy už je stanovena prodejní cena unikátu a všech 500 kusů už je vlastně předem vyprodáno.

8c Competizione

Za 159.300 eur, tedy dráže než Porsche 911 turbo, Lamborgini Gallardo či Ferrari F430 Modena, bylo možné jedinečnou alfu získat třeba v Německu.

Lehký prostorový rám spočívá na čtyřech dvojitých příčných ramenech a pomocných rámech, vyrobených z hliníku. Podvozek se svým naladěním oprostil od změkčilého komfortu, pomáhají mu 20" kola s pneumatikami 235/35 a 285/35 a sportovně střižený stabilizační systém VDC. Pohon dostal na starost osmiválec 4,7 l s plynule variabilním časováním ventilů, vyvinutý společně s Maserati a Ferrari. Jeho 330 kW/7000 ot./min, 470 Nm/4250 ot./min a jmenovité otáčky 7500/min zpracovává šestistupňová vícemodová (Manual-Regular, Manual-Sporty, Automatic-Regular, Automatic-Sporty a Icemode) robotizovaná převodovka, sestavená s motorem a zadní nápravou do systému transaxle, který Alfa Romeo opustila s ukončením slavných modelů 75 a 90.

147 C´N´C CoSTUME NATIONAL

Speciálně pro IAA ve Frankfurtu nad Mohanem vznikla limitovaná edice 147 o 1 000 kusech. Na jejím vzniku se podílel světoznámý stylista a designér Ennio Capasa. Vůz má exkluzivní bílou barvu Eldorado White, černé kryty zpětných zrcátek, modifikovanou optiku zadních světlometů, chromovanou koncovku výfukového systému a 17palcová kola s paprsky ve tvaru turbíny. V interiéru je tmavé čalounění, aby vynikl kontrast černá-bílá, Alcantarou potažené sedačky a bohatá výbava, včetně výkonného audiosystému Bose. Všech tisíc aut 147 C'N'C bude k dostání pouze s naftovým čtyřválcem 1,9 JTD s výkonem 110 kW (150 k).

159 Q4 a Q-Tronic

Technologické novinky se představily v útrobách současné alfy střední třídy. V kombinaci s vrcholným pětiválcovým turbodieselem se Italové pochlubili novou, šestistupňovou verzí samočinné převodovky Q-Tronic. Ještě zajímavější počin stál vedle – kvalitní permanentní pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem TorSen totiž dostalo i zatím poslední vydání legendárního čtyřlístku. Všechna kola Alfy 159 Q4 pohání letos v tichosti uvedená, zdokonalená verze vznětového pětiválce JTDM, posílená na 155 kW. Nechyběly samozřejmě ani nejnovější plody úprav s logem TI.

BM


Vitek
Diskuze (1)