Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A4L: Prodloužená verze A4 pro čínský trh

Diskuze (8)
Audi na začátku příštího roku v Číně začne prodávat novou verzi modelu A4 – o 60 mm prodloužený sedan s názvem A4L. Bude to první auto s prodlouženým rozvorem v dané třídě na čínském trhu prémiových automobilů.

Audi A4L se představila v Pekingu za účasti představitelů Audi a společnosti FAW-VW, která bude A4L vyrábět v továrně ve městě Čchang-čchun, centru čínského automobilového průmyslu. Písmeno L značí, stejně jako u A8L a čínské A6L, prodloužený rozvor, v tomto případě o 60 mm. Z větší délky profitují cestující na zadních sedadlech.

Auto bylo vyvíjeno přímo pro potřeby čínských zákazníků. Auta s prodlouženým podvozek jsou v Číně velmi oblíbená, například řady A6 a A8 zde Audi nabízí jen v delších verzích.

Audi A4L se bude prodávat od ledna 2009, široké veřejnosti se představí dnes na autosalonu v Kantonu (Guangzhou). Nabízet se bude s benzinovými motory 2,0 TFSI (132 kW) a 3,2 FSI (195 kW). Turbodiesely nejsou na čínském trhu žádané, a proto v nabídce chybí.

Diskuze (8)
18. 11. 2008 21:07
Že by budoucí Superb ?
Minulá generace Superbu byl prakticky identický s prodlouženou verzí Passatu, který se vyráběl a prodával v Číně. Kdo ví, třeba budoucí Superb bude kopie prodloužené A4 :-!
18. 11. 2008 17:09
Re: Prečo len Ázia?????A Európa?
ťažko povedať či by sa čínskym exotom nepoškodila povesť audi v európe..proste čínske mutácie zostávajú tam kde majú-v číne
18. 11. 2008 12:30
Tady nekdo nepochopil potencionalni kupce
Tyhle auta s prodlozenou verzi nejsou pro tatu co ma obchod s nudlema a bude vozit holku do skoly.

Tady jde o desitky tisic mistnich vladnich uredniku a papalase politickych stran jez bude vezena na zadnich sedadlech, mistni oborari a statni cinitele a samosbou podnikatele.

Tito lide budou mit sofery, ci sve podrizene jez budou plnit tuto ulohu. Evrope sofera si nekdo predstavuje za nehorazne penize, tady nejde o penize tady jde o hirearchii ve spolecnosti a spolecenskou tridy ci elitu jez je dana vztahy (socialni,spolecenske,ekonomicke...komun… :-)

Oni vedi co presne chteji, a pokud to automoblilce prinese zisky, jako ze ano tak kazdy chytry podnikatel udela co potencionalni kupec presne chce, a o to tady jde.

V Evrope neni zadna sance na obrovsky rust aut teto kategorie, takze je to ztrata casu a penez.

I BMW 5 dela vozy s prodlozenym rozvorem pro Asii ci Emiraty.

18. 11. 2008 11:53
Re: Proč čína?
Protože ostatních by tam jezdilo pořád jen 5, přičemž čínanů minimálně 8. A vem si, jak přiblble vypadala Oktávka.
Avatar - ROBERTOO
18. 11. 2008 10:22
Prečo len Ázia?????A Európa?
Automobilky sa takto samé ochudobňujú o zisky keď uprednostňujú niektoré trhy a tie ostatné ostanú bez niektorých verzií,viď toto.Prečo?Koľko ľudí sa rozhoduje medzi BMW3,Audi A4,MB C a povedzme Lexusom IS??A dosť zákazníkom predsa záleží na priestore vzadu pre nohy a myslím,že takto by malo Audi dosť dobrý náskok pred súpermi a už keď dali peniaze na vývoj,tak prečo to nedať aj do sveta,nielen pre Áziu?Hmmm...?Alebo máte iný názor? :-(