Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi e-tron konečně odhalilo český ceník. Kolik elektrické SUV stojí bez zrcátek?

David Bureš
Diskuze (56)
Nové elektrické SUV od Audi můžete pořídit i bez klasických vnějších zpětných zrcátek, které mohou být nahrazeny kamerami promítajícími obraz na speciální displeje.

Audi vstupuje do elektrické éry už také na českém trhu. Zahajuje u nás oficiální prodej svého nového elektrického SUV e-tron, prvního zástupce nové generace elektromobilů, jejichž nabídka se bude postupně rozšiřovat. Audi e-tron u nás pořídíte za 2.094.000 korun s tím, že první kusy k nám dorazí v průběhu prvního čtvrtletí.

„Audi e-tron je pro nás důležitým milníkem, který má potenciál stát se stejně významným bodem v historii značky jako například zavedení pohonu všech kol quattro v 80. letech. Nový elektromobil se vyznačuje nejnovějšími technologiemi včetně vysoce účinné rekuperace, virtuálních vnějších zpětných zrcátek a rychlého nabíjení výkonem až 150 kW,“ říká Marcel Archleb, vedoucí českého zastoupení značky.

Video se připravuje ...

První cenu české zastoupení Audi zveřejnilo již loni, teď už ale známe i kompletní výbavu. Už v základu e-tron dostanete s dvouzónovou automatickou klimatizací, 19palcovými litými koly, adaptivním vzduchovým podvozkem, parkovacími senzory vpředu a vzadu, navigací nebo hudebním systémem s 10 reproduktory o výkonu 180 W.

Nechybí ani digitální přístrojový štít s 12,3“ displejem, šest airbagů, elektricky ovládané víko kufru, upozornění na opuštění jízdního pruhu, tempomat nebo diodové světlomety. Záruka je čtyřletá (s omezením na 120.000 km), na sadu akumulátorů se však vztahuje osmiletá záruka, respektive na 160.000 km.

Komu by pak základní výbava nestačila, je tu k dispozici dnes už tradiční zvýhodněný balíček Gravity. Ten za 45.700 korun zahrnuje čtyřzónovou automatickou klimatizaci, Matrix LED světlomety, komfortní loketní opěrku, zadní kameru nebo asistenční paket Tour, jehož součástí je adaptivní tempomat s funkcí stop & go, udržování v jízdním pruhu, sledování mrtvého úhlu, automatické zastavení v případě nouze nebo třeba rozpoznávání dopravních značek.

Z dalších příplatků zmiňme především hojně prezentovaná virtuální zpětná zrcátka, alias zpětné kamery promítající svůj obraz na OLED displeje u A sloupků. Tento moderní výdobytek přijde na 36.942 korun. Dále jsou k dispozici vyhřívaná přední sedadla (+9.174,-), přední sedačky s funkcí masáže a s odvětráváním (+37.190,-), head-up displej (+33.306,-), noční vidění (+51.570,-) nebo hudební systém Bang & Olufsen s 16 reproduktory o výkonu 705 W (+27.603,-).

Audi e-tron je dostupné v jediné verzi, s obchodním označením 55 quattro, což znamená pohon všech kol díky dvěma elektromotorům o celkovém výkonu 265 kW. S jinou variantou se zatím nepočítá, o případném rozšíření nabídky rozhodne až zájem zákazníků.

David Bureš
Diskuze (56)

Doporučujeme

9. 2. 2019 23:55
Re: Navoněná bída.
Já vám vůbec nerozumím co chcete říct, různými typy vozidel z koncernu VW s přeplňovanými naftovými motory jsem najezdil více než půl milionů km a nějaké "šílené" odezvy na plyn jsem si nevšiml. V současné době jezdím A6 Allroadem s třílitrovým naftovým šestiválcem. Jezdím defenzívním úsporným stylem, ale když je potřeba rychlá reakce mám přeladěno na sportovní režim.
Avatar - speedfred
9. 2. 2019 14:29
Re: Navoněná bída.
niekto to ochotný platiť je.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2019 12:09
Náskok díky panice
řídí to jen slepice , sem tam náká opice >:D >:D >:D
9. 2. 2019 00:58
Re: Navoněná bída.
Já jsem s 3,0 TDI spokojen, pěkné svezení, když je potřeba svižně zrychluje.
9. 2. 2019 00:46
Re: to radsej hybridneho outlandera
Ve firmě máme Audi A6 Allroad ceníková cena 1576000, Q7 stojí o 100 tis. víc. Dojezd na nádrž 1000 km. Srágoru co nikam nedojede za 2 mega nekoupím. Za svoje prachy chci auto s pořádným dojezdem, kde nebudu přemýšlet, zda si mohu dovolit zapnout klimatizaci.