Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

80 % řidičů BMW řady 1 si myslí, že mají předokolku

Diskuze (96)
Když BMW minulý týden zveřejnilo záměr vyrábět auta s pohonem předních kol, zvedla se vlna bouřlivých reakcí. Současným majitelům kompaktních BMW ale tato změna asi vadit nebude…

Po odhalení plánu vyrábět auta s pohonem předních kol přichází od BMW další překvapivá informace. Výkonný ředitel automobilky Norbert Reithofer v rozhovoru s finančními analytiky odhalil výsledky marketingového výzkumu. Z firemního průzkumu mezi majiteli BMW řady 1 vyplývá, že 80 % řidičů nejmenšího z mnichovských modelů je přesvědčeno, že jejich vůz má pohon předních kol.

Jak informovala agentura Automotive News, Reithofer řekl, že se neobává přechodu na přední pohon. Připustil ale, že výsledek je pro samotnou automobilku překvapivý.

Tato informace (kromě toho, že leccos vypovídá o dotyčných majitelích) je zajímavá v kontextu s tím, že BMW dosud vyrábělo výhradně auta s pohonem zadních nebo všech kol. Řada 1 je naopak jediným kompaktním modelem na trhu, který disponuje klasickým uspořádáním pohonu. Pohon zadních kol u takto velkých aut jinak nalezneme jen v čistě sportovních modelech jako je Mazda MX-5.

Podvozkovou platformu s pohonem předních kol plánuje BMW využít pro nový městský model, který se má stát přímým konkurentem Audi A1. Tento vůz bude sdílet techniku s třetí generací novodobého Mini, která se představí v roce 2012. Vzniknout by mohlo až 20 různých modelů a jejich karosářských variant. Nová generace BMW řady 1 si ale ponechá uspořádání s pohonem zadních kol.

Diskuze (96)
Avatar - skejpa
28. 3. 2010 20:11
Re: ŠKODA
I to se sice stava ale jsou i taci, co maj bohaty rodice a ti jim nekoupej v dobre vire auto zadny. Prave proto, aby se naucil, ze se o sebe ma postarat sam. A s tim ja naprosto souhlasim. Pokud jsou to rodice dobry, pomuzou az to bude opravdu treba. A to urcite neni ta chvile kdy si 18ti letej chlapecek nebo slecinka chce zaridit svoje auto - u kteryho nema ani na provoz...

Abych se ale vratil zpet. Ten kdo ma bawo (hlavne 3er a vys), ten si na nej vetsinou vydelal sam a tatinek mu asi moc nepomahal. Kdyz budes hodne snazivej (a aspon trochu chytrej), taky si na to vydelas - i bez pomoci rodicu. Pekny bawo poridis i za pul mega a to mas cenu jak u novy octavky.
25. 3. 2010 06:41
Re: Co je spravne a co spatne
videl a skusal, ale schvalne co je lahsie ked ho poriadne nalozis :-)
25. 3. 2010 05:38
Re: Co je spravne a co spatne
no, na zledovateli dalnici muze zavodit jen b---c, kdyz pride na brzdeni tak je jedno na co mas nahon...

co se tyce zadokolek s motorem v predu - predpokladam v tym pripade ziga - vyborny auto, uzil sem si snim hodne srandy, ale to se neda srovnava s bmw nebo merc co se tyce jizdnich vlastnosti... :-)

a jinak ctyrkolka dokaze byt taky velice zabavna, jen to chce mit trochu vic koniku pod kapotou...
Avatar - woody-alien
24. 3. 2010 23:12
Re: Co je spravne a co spatne
Prodejce od BMW mi při předvádění X1 bez uzardění tvrdil, že 20d je dvoulitr a 23d 2,5 litr. Musel jsem mu vysvětlit, že 23d je dvakrát přeplňovanej dvoulitr.

A to v tý době měli v nabídce pro X1 celkem čtyři motory, nechápu jak se takovej člověk orientuje u jiných modelů s velkým množstvím benzinových a naftových motorizací, jejichž technické parametry a třeba způsob přeplňování se stále mění...

O lyžích nemluvě... :-)
Avatar - white label
24. 3. 2010 23:06
Re: Co je spravne a co spatne
To snad není problém, stačí se otočit zády ke "kolečkám" a tahat je za sebou..., nechce se mi věřit, že bys to aspoň jednou (někdy/někde) neviděl... ;-)