Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW spustilo portál pro majitele sportovních vozů této značky

Dan Vořechovský
Diskuze (10)
Jste hrdým majitelem sportovních vozů BMW M? Pak můžete využít nabídky bavorské automobilky a zaregistrovat se na nové webové stránky pro majitele těchto vozů.

Německá automobilka BMW vytvořila pro majitele vozů řady M speciální internetový portál M Power World https://www.m-power.com/.

Chcete-li si stránky prohlédnout, musíte se zaregistrovat, což však mohou učinit pouze majitelé těchto vozů (ať už nových nebo straších modelů), neboť registrace vyžaduje zadání VIN čísla vozu řady M. Majitelé vozů řady M se mohou po registraci těšit na exkluzivní informace a pohled do zákulisí automobilky BMW. Stránky dále obsahují magazín, který se bude věnovat novinkám i historickým událostem, a servisní část, v níž mohou uživatelé kontaktovat přímo prodejce vozů BMW M nebo získat další informace o těchto vozech. Součástí webu je také online fórum, které bude zahrnovat i obrázkové galerie vozů BMW M. Kromě toho se mohou zaregistrovaní uživatelé těšit i na exkluzivní nabídky a pozvánky na akce automobilky. Tohoto webu by rádo využilo i marketingové oddělení BMW. Těžit chce z výměny informací mezi prodejci a zákazníky.

Příznivou zprávou je, že stránky budou od poloviny tohoto roku zpřístupněny i uživatelům, kteří vůz BMW řady M nevlastní. Do konce roku by pak mělo dojít i k „internacionalizaci“ stránek (stránky zřejmě nabídnou vícejazyčnou verzi).

Dan Vořechovský
Diskuze (10)
24. 3. 2007 09:47
Re: Zatím je to docela prázdný...
Prý má ta V8 o 15kg menší hmotnost než předchozí R6 3.2 a to už je hodně slušný. I litrový výkon je vysoký, ale ne nejvyšší. Porsche GT3 dává z 3.6 415koní, čili 115koní/litr a krouťák má 405Nm. Ale jinak BMW :yes: :yes:
Avatar - 125S
23. 3. 2007 22:25
Re: Zatím je to docela prázdný...
Jsem velkej blázen do aut, nechtěl by si prozradit přihlašovací jméno a heslo... :-(
23. 3. 2007 19:42
Re: Zatím je to docela prázdný...
koukám na ty otáčky a říkám si, že vyhnat osmiválec na 8300ot, to už by nezvládla snad ani Honda :-) :-) Na čtyřlitr to má hodně vysoký výkon, snad tomu nebude scházet pružnost, protože podle těch parametrů to vypadá na poněkud "tvrdší" charakteristiku. Co mě ovšem zaráží je ta hmotnost, přestože je udávaná jako jedna z nejnižších pro osmiválec daného objemu... Například motor 4.0 V8 pro 540i a 740i představený v roce 1992 měl váhu pouhých 212 kg a z něj obvozený "třílitr" měl o pouhý jeden kilogram! více než tenhle nový motor... Očekával bych, že na to kolik tomu věnovali času a "kosmických" technologií- bude hmotnost menší...
23. 3. 2007 15:03
REGISTRACE
No, jak tak koukám, není registrace, jako registrace. U nás se taky registrujou. Myslím jako jiný... jako jiný, že naruby, kapiš? Ti maj v logu T... Pak jsou emkaři... řízci, dokonalí drzci s ošlehanejma tvářema, tvrdejma pohledama a s pravým kopytem, co ti v dlouhým táhlým vyrazí při předjíždění řezáky i se stoličkama. P.S. Sakra, a já si pořád říkám, čím to, že se dnas pod články tak málo diskutuje?.. už mi to došlo, všichni se registrujou... sakra, ale tak mě napadá - pod M nebo pod T?