Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Napjatě očekávané BMW Z4 je tady. Zatím ve formě limitované edice

David Bureš
Diskuze (41)
BMW Z4 se podle očekávání představilo na přehlídce Concours d’Elegance v americkém Pebble Beach. Mělo to ale jeden háček.

Nová generace BMW Z4 je jednou z mnoha letošních novinek mnichovské značky. Je napjatě očekávaná i kvůli tomu, že na stejném základu vznikne také Toyota Supra. Novinka se světu poprvé představila na přehlídce automobilové krásy Concours d’Elegance v americkém Pebble Beach, kde jej prezentoval sám šéfdesignér BMW Jozef Kabaň. Jenže na bližší informace si musíme ještě počkat.

Nový roadster se totiž zatím předvedl jen ve formě limitované úvodní verze Z4 M40i First Edition oslavující zahájení prodeje tohoto automobilu. Detaily běžných variant včetně technických údajů nabízených motorů BMW odhalí až 19. září, krátce před startem pařížského autosalonu, kde si vůz odbude evropskou premiéru.

Zatím se tak zaměřme na úvodní edici, kterou pohání již dříve avizovaný řadový benzinový šestiválec. Pro Z4 vrcholný motor je nakonec naladěn na 250 kW, které mu umožní zrychlit z 0-100 km/h za 4,6 sekundy.

Video se připravuje ...

Ve výbavě dále dostanete sportovně naladěné zavěšení s elektronicky nastavitelnými tlumiči, brzdový systém M Sport nebo elektronicky nastavitelný diferenciál vzadu (též M Sport).

Z hlediska designu Z4 M40i First Edition poznáte díky specifickému oranžovému laku Frozen kombinovanému s elektronicky skládací plátěnou střechou v antracitovém provedení. Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou lakovány černou barvou, stejně jako další detaily, zatímco 19palcová kola z lehkých slitin jsou dvoubarevná. Interiér kombinuje černou kůži Vernasca s dekorativním prošíváním.

Ve výbavě se pak objevují elektricky ovládaná sedadla s paměťovou funkcí, ambientní osvětlení nebo hudební systém Harman Kardon. Jako první roadster od BMW vůz dostane také head-up displej nebo adaptivní diodová matrix světla.

Automobilka navíc slibuje, že Z4 bude opravdu perfektně jezdícím sporťákem. Řidič bude sedět uprostřed a bude moci využít nízkého těžiště, ideálního rozložení hmotnosti mezi obě nápravy v poměru 50:50 nebo širokého rozchodu kol. Zda to není jen marketingová vějička, zjistí první zákazníci na jaře 2019, kdy se nové BMW Z4 začne prodávat.

David Bureš
Diskuze (41)
Avatar - lamal
27. 8. 2018 12:30
Re: Z4
ty si strasny vtipalek >:D Hitmanko pc gamerko aka husty chlapec ;-)
27. 8. 2018 10:54
Re: Stinger mini
Seriozne nevidis podobnost? >:D

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - pradeda777
25. 8. 2018 15:02
Re: Jozef Kabaň
Tak tak...je nejvyšší čas, aby se BMW odpoutalo od stereotypu. Bude to jistě riskantní cesta, ale MB se to povedlo. Proto také dávají v prodejích BMW na frak.... :-!
Avatar - Markus1
25. 8. 2018 01:00
Z4 coupe.....
Odkedy som zbadal nowu generaciu z4..... si ovela viac vazim ze mam jeden model z4 coupe e86 3.0 s manualom v garazi a vzdy ked si na to spomeniem hreje ma neskutocny pocit na dusi lebo je to tak krasne a uzastne auto :-) :-) :-)
24. 8. 2018 22:02
Re: dizajnove sklamanie
Ahoj. Ze vzhledu nové Z4 jsem tak trochu zklamaný. Totálně neforemné, křivkama a hranama přeplácané. Navíc tam vidím trochu SLK, trochu Fiat 124...proč proboha? Kde se vytratila nějaká originalita? Je fakt zase na druhou stranu, že BMW se vrátilo k vlastním hodnotám a jezdí, tak jak slibují v jejich slavném sloganu. To se o předchozí generaci BMW modelů(krom vyjimek) říci nedalo. Jsem si jist, že nová Z4 jízně bude mnohem lepší, než její tupý/těžkopádný ikdyž hezčí předchůdce. A to je pro mě ta nejlepší zpráva
;-)