Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C4 Picasso v ČR: základní cena 539.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (50)
Pětimístná Xsara Picasso a plnohodnotné MPV Citroën C8 dostávají od 19. října na českém trhu dalšího zástupce velkoprostorového segmentu s logem Citroën. Sedmimístný automobil se prodává za zajímavou cenu 539.900,-Kč s bohatou bezpečnostní výbavou.

Pětimístná Xsara Picasso a plnohodnotné MPV Citroën C8 dostávají od 19. října na českém trhu dalšího zástupce velkoprostorového segmentu s logem Citroën. Sedmimístný automobil se prodává za zajímavou cenu 539.900,-Kč s bohatou bezpečnostní výbavou.

Bezpečnostní standard Citroënu patří v této cenové kategorii ke špičce. Automobil, který testováním Euro NCAP prošel s 5 hvězdami za ochranu posádky je i v základním provedení dodáván s úplnou sadou elektroniky hlídající aktivní bezpečnost (ESP + ASR + ABS + EBD + EBA + samočinná aktivace výstražných světlometů při prudkém brzdění, Hill Start Assist a automatická elektrická parkovací brzda), na palubě jsou čelní, boční i hlavové airbagy a také kolenní airbag pro řidiče.

Zaváděcí série s motorem 1.8 16V (92 kW) za 539.900,-Kč je vybavena komfortními prvky jako jsou elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s integrovanými ukazateli změny směru jízdy, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna předních dveří se sekvenčním ovládáním a ochranou proti přiskřípnutí. Podle aktuálního ceníku ve výbavě kupodivu schází jakákoliv klimatizace (pro základní model zřejmě zcela nedostupná).

Za nemalý příplatek je v nabídce také vznětový motor 1.6 HDi 16V (80 kW) prodávaný se stejnou výbavou za 599.900,-Kč. Skok na výbavu X s klimatizací vás příjde u obou zmíněných motorizací na 60.000,-Kč, ale navíc dostanete ještě rádio RD4 s přehrávačem CD (AM/FM, RDS, přehrávač CD, 6 x repro, dálkové ovládání na volantu), větší kola s pneumatikami 215/55 R16 a možnost dokoupení dalších komfortních prvků výbavy.

Ve výbavě x resp. SX jsou navíc v nabídce tři motorizace 2.0i 16V (103 kW), 1.6 HDi 16V (80 kW) a 2.0 HDi 16V (100 kW) dodávané s automatizovanou šestistupňovou převodovkou.

Úplný ceník nového Citroënu C4 picasso najdete na stránkách www.citroen.cz.

Podrobné představení vozu jsme zveřejnili v magazínu: Citroën C4 Picasso - na vzduchovém polštáři

Xsara Picasso zůstává v nabídce Citroënu za lákavou cenu 385.900,-Kč s motorem 1.6 16V (80 kW).

Ondřej Láník
Diskuze (50)
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 22:00
Re: rod
Souhlas. Je dost lidi, kteri se imervere vybavuji na ruznych serverech o jakesi nekvalite frantiku a pri tom ty kary nikdy nevlastnili a vlastnit nebudou z principu, ale plkaj a plkaj kraviny vesele dal... Ja rikam, hosi bejvavalo. Dnes jsou frantici plne srovnatelni ne-li lepsi v nekterych parametrech nez jejich konkurence viz napr. duraz na bezpecnost apod. a prodejni cisla to jenom potvrzuji... A verim, ze konkurence se ma jeste na co tesit viz napr. parizske studie Nepta, 908RC a C-Metisse...
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 21:46
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Naprosty souhlas IT... :yes:
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 16:50
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Kamo, hele, to neni ma automobilka (ja ji nevlastnim, zatim ;-) ),ale nepopiram, ze jsem jejich priznivcem. Jakziv se mi libily VW a Renaulty. Pokud se bavime o PSA, tak ten se mi libi taky, krome tech jejich psisernych prevodovek, ktere (nechapu proc) doposud cpou do jinak povedenych autaku a fakt je timto ponekud degraduji... Jinak Picasso :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 15:57
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
Kamo ja mel kdysi Passata, 1 majitel, rocnik 97, najel jsem s nim asi 180tis. a tak poruchovy auto jsem jeste nezazil... Furt na nem neco odchazelo a ted nemluvim jen o elektronice, ale treba mi taky presakoval olej apod... a taky mluvim o imbecilnim pristupu "nejmenovaneho" znackoveho servisu, ktery ze me zrejme jenom tahal umne prachy nebo mi tam rval repasovane dily... Ale to auto se mi tenkrat libilo a chtel jsem ho, tak jsem si ho poridil. Ale i tak bych si nikdy nedovolil tvrdit, ze VW vyrabi sr.cky, protoze to auto bylo neskutecne bytelny na tu dobu i mimoradne bezpecny a krome sebe jsem v tu dobu neznal nikoho kdo by s nim mel takove problemy jako ja... Jelikoz jiz melo v r.2003 na muj vkus jiz dost najeto a novy Passat tehdy jeste nebyl, tak jsem si v roce 2003 poridil (protoze se mi tenkrat Laguna libila) Lagunu Grandtour 2.0T v plne palbe (protoze slo o nejvykonnejsi verzi krome trilitru, tak asi jako jeden z mala tenkrat) a muzu ti rict, ze dneska na ni mam najeto temer 130 tis. km zima-nezima, sul-nesul a slape jako hodinky. Sice jsem jiz menil sterace, protoze mi praskl drzak (a dle vyjadreni servisu se musel kvuli konstrukcni vade bohuzel vymenit cely moturek, ktery byl jinak OK) nebo pruzinku u spojkoveho pedalu a ted me asi cekaji i predni kotouce, protoze ja tem autum davam vzdy docela slusne zabrat a neni vyjimkou, ze v Nemecku jedu maximalkou (220) i nekolik hodin, potom intenzivne brzdim, kdyz mi tam vlitne nejakej pomalejsi "umelec" nalepenej na sklo, ktery nedava pozor a muzu te ujistit, ze krome preposilovaneho posilovace (ktery je ve vysokych rychlostech fak pro neznale nebezpecny, pokud na to clovek neni zvykly) to auto nema chybu! Pokud bych se dneska rozhodoval jake nove auto, tak jednoznacne faceliftovana Laguna, Grandtour 2.0T, 170 nebo 205k. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2006 15:27
Re: Francouz <b class="smile12"><b>>:-[]</b></b> ?!
ZZ jses vedle jak ta jedle. ZZ nechci te presvedcovat, ale musim opakovat, ze IT ma pravdu a soucasna produkce Rendlu je nejkvalitnejsi z produkce frantiku vubec. Kdyz si prectes jakekoliv nejnovejsi statistiky (i kdyz je ja osobne az tak moc rad nemam, protoze nekdy se srovnavaji jabka s hruskama), tak koncern PSA je vzdy na mistech za Renaultem a nikoliv pred nim... Uz jenom kvuli jejich prisernym prevodovkam, ktere Renault (jelikoz to pochopil o neco driv nez PSA, kde spi do dnes...) vypiplal temer na uroven VW, coz byl a porad jeste je dle meho nazoru v teto tride aspon v prevodovkach vzor pro vsechny. :yes: :yes: :yes: