Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekologický plán Toyoty

Michal Fokt
Diskuze (285)
Japonská jednička oznámila své plány na vývoj a výrobu ekologicky šetrnějších automobilů.

Druhá (a s největší pravděpodobností zanedlouho první) největší automobilka světa oznámila svůj plán na nejbližší roky. V dalších čtyřech letech by se Toyota měla zaměřit na další snižování dopadů provozu aut na životní prostředí. Do roku 2010 se dojde ke kompletní obměně pohonných jednotek a převodovek, přičemž tento děj započal motorem V6 v roce 2003. V plánu je mimo jiné nový motor 1,8 l s modernizovaným systémem proměnného časování ventilů VVT-i nazvaným Dual-VVT-i a také převodovka CVT. Nové motory budou mít odlehčené písty a ložiska s nižším třením a měly by mít v roce až o 10 % nižší emise než ostatní konkurenti.

Zdvojnásobí se také počet hybridních modelů a motory budou bez problémů schopny spalovat benzin s 10% podílem bioetanolu. Toyota také údajně zajistila bezproblémové fungování vozů na palivové články i při teplotách kolem –30 stupňů stejně, jako se to vloni podařilo Hondě.

KF

Michal Fokt
Diskuze (285)
17. 6. 2006 22:47
Re: Nikdo nevyhrava - neni konec!
Na téma Accord versus Mercedes C už nenapíši, Jardo nic... je to směšné. Porovnávej Hondu se sobě rovnejma - Avensis, Apoštol, Laguna, Vectra a pod. a netlač Accorda do premiového segmentu, připadal by si tam, jak nahej v trní. Co se týče toho, že tak trochu nechápeš, že Mates (a nejen on) uznává jistou značku, bez ohledu na to, jestli má, či měla určitej výkyv v kvalitě... tak je mi tě líto... vlastně není, takovejch jako ty, to je hledačů bezporuchovejch aut... takovejch je hodně, většinou hodně listujou barevnějma časopisama. Ti jiní, ti "Matesovci" ti ctí klasu, ctí hodnotu značky, milují ji a jejich vlastnictví konkrétního auta má "obsah". Snaživci, co porovnávaj, jestli má jejich Accord delší vlas na koberečku u spolujezdce než v MB-C, to nejsou rytíři silnic... to jsou otroci svých propastí... zoufalci svých zavřených oken... To, že jsem nepřesně pochopil smysl jedné Matesovo sentence se může stát... nijak bych to nepřeceňoval. Jardo, je mi jedno, jestli se svou károu pojedu za rok třikrát do servisu a ten v TTT jenom jednou. Vím totiž nezvratně dvě věci - vím proč jezdím tím, čím, jezdím. A vím také, proč bych nikdy nejezdil v TTT. P.S. Všechno se to točí jenom kolem peněz... tedy kolem nedostatku peněz... ty zaklínací formule, že jako, kolik získáš od té a té automobilky za tu a tu cenu, že třeba VW je drahej,... že Accord je jako (nebo i lepší, viď) než Mercedes C... a že dnes každej počítá... :-) a podobné odůvodňovací formulace... to všechno je odrazem jenom jednoho - snaha odůvodnit si, proč nejezdím BMW, Mercedes, Audi, Jaguar, VOLVO, nebo Saab... nic jiného v tom není. Přečti si diskuze třeba pod Lexem... vždy je ústředním tématem to, že je levný (IS třeba od 899) jistě... je levný... také to není BMW :-) Pamatuj - kdo má prachy, jezdí premiovky, kdo jich má víc... jezdí exkluzivní segment (znáš ho sám) a ti ostatní... ti si donekonečna vypráví, že ten jejich "Accord" je něco jako převlečený Lambo na druhou. Tak já ti upřímně a s pochopením píšu - není. :-) Co se týká běžné výroby, tedy masové produkce, tak v ní je v Evropě nejlepší VW. Kdo nemá na premiovky, udělá tu nejlíp, když vsedna do Golfa či Passata. A že takovejch je hodně... o tom svědčí například to, že GOLF je nejprodávanější auto Evropy. Podívej se na prodeje Passatů... Škoda, že jich nedosahuje ten genius silnic, Accord, viď. Nedosahuje... nema na něj... v komplexu vlastností na Passata nemá. Neměj obavu, že lidi, co kupují auta jsou tupci a ty jedinej chytrej. Vždy, když vezmeš konkrétní segment, ten nejprodávanější je opravdu jedničkou... Tedy v nižších segmentech ale musíš selektovat cenově, neb tam Korea dosahuje pozoruhodných výsledků... u sociálně nejslabších vrstev, ovšem. A to je vše, Jardo.
16. 6. 2006 22:49
Re: Nikdo nevyhrava - neni konec!
Můžeš si nad sebou přečíst názor Vejtra na mé příspěvky... když už se mermomocí nutíš do toho, mě tu nějak nachytat...
16. 6. 2006 22:46
Re: auta
:yes: :yes:
15. 6. 2006 21:10
Re: Je vidět že se nic nezměnilo...
:yes:
15. 6. 2006 20:01
ZOUFALČE BEZVĚDOMÍ
Tady se už zase tančí prostituční tango kolem Jaguaru a někdo tu dokonce má tu odvahu ho zatahovat do umělýho světa TTT. Bože můj... Co je tohle za pakárnu? Zoufalci bezzvědomí. Nezakotvení jedinci. Pasáci dne a gigolové včerejších snů. Co svět světem stojí se ctí tradice, klasa, noblesa. Tady se někdo domnívá, že když vyrobí auto, co jezdí... se zadáním - vyrob dělo skoro jako Jaguar... tak že se tu z toho někdo podělá. Jistě... prostitu touhy. Ten jo. Znalec... zde tedy reprezentován kolegou Matesem... ten ví, ten zná, ten se směje. Jo, budejť by se nesmál... Vždyť on má permanentku do klubu úspěšných... a nějaký východní uchazeč o prestižní lóži... no to je opravdu jen k smíchu. Tak, vy zoufalci, těkavci, neznalí a slepí... Vzdycky tu budou ti, co tvoří tu klasu... vždycky tu bude aristokracie... a také tu budou vždycky umělí snaživci, kalkulačkoví kovbojové... jo, tak se zařaďte do fronTTTy a čekejte až vás zavolaj. Každej chytrej v Evropě ví, že tu má tři superpremiovky vedle za kopcem, VOLVO se Saabem na kpci a Maserati pod kopcem... Přes kanál na tebe čaká ještě Jaguar... co blázníš?... zoufalče... co se prostituuješ na východ? Kup si Jaguara BMW, nebo Maserati. Bude to mít dokonalej obsah.