Facelift pro Toyotu Corolla Verso, rozsáhlejší seznam výbavy
Toyoty Corolla Verso budou zároveň ohleduplnější k životnímu prostředí, a to díky nově montovanému filtru pevných částic (DPF) v kombinaci s oxidačním katalyzátorem u nejprodávanější motorizace 2,2 D-4D 135 (100 kW, 310 Nm).
Nové ztvárnění čelních partií Corolly Verso v duchu designového jazyka „Vibrant Clarity“ firmy Toyota posunuje míru individuality i charakter vozu o stupínek výše. Na přídi se objevuje nová charakteristická křivka ve svislém směru propojující horní část masky chladiče s nárazníkem a vytvářející dojem celistvosti nárazníku a kapoty.
Zvýrazněný přední nárazník se podílí na celkovém prodloužení vozu o 10 mm (nyní 4 360 mm) a předního převisu (880 mm). Nové designové ztvárnění současně vyzařuje sportovnější charakteristiku, na které se podílí maska chladiče se síťovým žebrováním nebo nový tvar ukazatelů směru.
Byly přepracovány i světlomety, které nyní mají dynamičtější tvar. Ke sportovnímu duchu přispívá i kouřové provedení halogenových světlometů vpředu i zadních sdružených svítilen, které se objevuje speciálně na modelu D-4D 180 Clean Power.
Vzadu se nově objevuje obdélníkový ukazatel směru a nové chromované provedení okrajů tabulky registrační značky, což napomáhá k optickému rozšíření vozu.
Na rozdíl od hlavního proudu nižší střední třídy (kde prodeje klesají) je evropský segment vozů MPV této třídy stabilní a představuje cca 1,4 mil. prodaných vozů ročně. V loňském roce se v tomto regionu prodalo na 95 471 vozů Corolla Verso, což představuje nárůst o 3 % proti roku 2005 a celkový podíl 6,6% v této třídě na evropském trhu. V roce 2007 plánuje Toyota prodat v Evropě 93 000 kusů Corolly Verso.
Modernizovaná Toyota Corolla Verso se začne na evropské trhy dodávat od června nebo července v závislosti na konkrétní zemi, premiéra je ohlášena na 7.6.2007 na autosalon v Madridu.