Fiat Bravo nově i s motorem 1,4 MultiAir Turbo (103 kW)
Nový motor 1,4 MultiAir Turbo Euro 5, který míří pod kapotu Fiatu Bravo, nabízí výkon 103 kW a maximální točivý moment 230 Nm při 1750 min-1. V současné době je v nabídce českého zastoupení jen motor 1,4 T-JET (88 kW). Původní 1,4 T-JET (110 kW, 200 Nm) skončil.
Použití moderní techniky ventilového rozvodu MultiAir nebo Start&Stop systému přispělo k udržení kombinované spotřeby na nízkých hodnotách s ohledem na dosahované jízdní výkony. Výrobce udává průměrnou spotřebu v kombinovaném cyklu 5,7 l/100 km, tedy o 0,6 l/100 km nižší hodnota než u všech dosavadních čtrnáctistovek v Bravu.
Systém MultiAir postrádá mechanickou vazbu mezi vačkovým hřídelem a sacími ventily, kterou nahrazuje elektrohydraulickým členem. Sací ventil se otevírá nezávisle na poloze vačky i na otvírání ventilů obsluhujících zbývající válce. Motory jsou díky tomu tišší, mají nižší spotřebu a vyšší výkon.
Jednotka bude spojena s novou šestistupňovou převodovkou nabízející přesnější chod řadicí páky. Ve verzi Sport se nově objeví možnost zapnutí režimu Sport, který napřímí odezvu motoru na pohyby plynového pedálu a upraví charakteristiku posilovače řízení.
Bravo s motorem 1,4 MultiAir Turbo (103 kW) umí akcelerovat z 0 na 100 km/h za 8,9 s, nejvíce jede až 204 km/h.
Turbodiesel 2,0 Multijet (121 kW, 360 Nm) tedy o titul nejrychlejší motorizace Brava nepřichází, protože umí až 215 km/h a akceleruje z 0 na 100 km/h za 8,2 s.
Starší zážehový motor 1,4 T-Jet (110 kW) jel 212 km/h a zrychloval za 8,5 s, kombinovaná spotřeba ale dosahovala 7,1 l/100 km.
Kromě motoru 1,4 MultiAir Turbo se pod kapotou Brava objeví také upravený motor 1,4 T-Jet. Jednotka o výkonu 88 kW po provedených modifikacích plní emisní normu Euro 5.