Fiat Novo Uno: Další informace a fotografie
Výsledek projektu (Progetto) 327 vznikal ve spolupráci brazilského Fiat Automóveis a turínského Centro Stile Fiat. Platforma nového Una vychází z modelů 500 a Panda.
Pod kapotou budou zážehové motory 1,0 Fire Evo s výkonem 44 kW (60 k) a 1,4 Fire Evo se 66 kW (90 k), oba v dvoupalivové verzi Flex. Takové vozy mohou spalovat jak benzin, tak v Brazílii běžný alkohol z cukrové třtiny, a to v jakémkoli poměru. Novo Uno bude k mání pouze s pětidveřovou karoserií.
Základní 1,0 bude mít základní specifikaci nazvanou Vivace, větší 1,4 pak Attractive. Oba motory bude moci koupit také v oplastovaném kabátku nazvaném Way. Uno v módním offroad stylu bude však mít s největší pravděpodobností pouze pohon přední nápravy. O ceně za nejlevnější model se zatím nemluví, spekulace hovoří o přibližně 6.000 eurech, tedy necelých 153 tisících korun.
Celkový profil auta připomíná svým designem současnou Pandu, je však kulatější. Maska chladiče dává vzpomenout na původního medvídka z roku 1980. Víko zavazadlového prostoru a zadní nárazník našly inspiraci v aktuálním Puntu Evo. Umístění zadních světlometů odkazuje na všechny tři generace Punta, jejich design je ale odvozen od nového Fiorina. Interiér, jehož oficiální fotografie zatím nejsou k dispozici, údajně kombinuje prvky Grande Punta, Pandy a retro modelu 500.
V Brazílii se stále vyrábí i původní Uno pod názvem Mille (italsky tisíc). Jeho obliba neklesá, díky konstrukčnímu stáří je jedním z nejlevnějších vozů na tamním trhu.