Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Focus 2010: Přehled akčních cen

Diskuze (85)
Nejlevnější verze Trend Plus za 279.990,- Kč, dieselové kombi za 379.990,- Kč nebo hot hatch Focus ST za 579.990,- Kč – takové jsou aktuální ceny Fordu Focus na českém trhu.

Nový Ford Focus třetí generace je už za dveřmi. V prodeji je ale stále i druhá generace a závěr její kariéry znamená zajímavé ceny na vybrané specifikace, které jsou ve skladových zásobách. Akční nabídka se soustřeďuje zejména na výbavu Trend Plus.

Ačkoliv první cena 279.990,- Kč dnes není z těch nejnižších, provedení Trend Plus představuje bohatší výbavu, než bývá u konkurence v této cenové relaci obvyklé. Standardem je ESP, šest airbagů, klimatizace, palubní počítač, přední mlhovky, centrální zamykání, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka.

Za příplatek 14.900,- Kč je pro Trend Plus akční sada Design. Ta přidává automatickou klimatizaci, prémiovou středovou konzolu a 16palcová kola s litými disky místo ocelových.

Pro zájemce o výkonnější motor a lepší výbavu je k dispozici také kombi 1,8 TDCi Ghia. Proti Trend Plus má navíc dvouzónovou klimatizaci, elektrické ovládání zadních oken, tempomat, střešní okno a litá 16palcová kola.

Posledním z akčních modelů je Focus ST, nyní již jen v třídveřovém provedení, ovšem za cenu 579.990,- Kč. Pětiválcový motor 2,5 Duratec turbo má výkon 165 kW (225 k), nechybí 18palcová kola, sportovní nastavení podvozku, sedadla Recaro, bodykit a sportovní provedení interiéru.

Ačkoliv Lidové noviny napsaly, že Ford Focus již ve skutečnosti letos není k dodání, Ford prohlašuje, že tato informace není pravdivá. Ve čtvrtek 4. listopadu bylo ve skladových zásobách dealerů Ford k dispozici 467 volných Focusů, dalších několik set kusů má Ford ve svém centrálním skladu ve Středních Čechách.

Ford Focus - akční ceny na českém trhu (listopad 2010)
Motor1,4 Duratec1,6 Duratec1,6 Ti-VCT1,6 TDCi1,8 TDCi2,5 Turbo
Převodovka5M5M5M5M5M6M
Zdvihový objem [cm3]138815961596156017532522
Válce/ventily4/44/44/44/44/25/4
Největší výkon [kW/min-1]59/570074/600085/600066/400085/3700166/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]124/3500150/4000155/4150215/1750280/1900320/1600
Max. rychlost [km/h]164180190177190241
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,111,910,812,610,86,8
Komb. spotřeba [l/100 km]6,66,76,64,55,29,3
Cena Trend Plus 5dv. [Kč]279.990,-299.990,-319.990,-349.990,---
Cena Trend Plus kombi [Kč]-329.990,-349.990,-379.990,---
Cena Ghia kombi [Kč]----469.990,--
Cena ST 3dv. [Kč]-----579.990,-

Diskuze (85)
Avatar - white label
8. 11. 2010 13:46
Re: vw a škoda
"Antibezpohlavní" Krysso, možná zas (pro změnu) nedošlo tobě, co už dávno muselo dojít i těm zlodějům, aby se svou "profesí" vůbec uživili..., jako zloděj bych také (se stejným rizikem) raději kradl věci o které bude následně zájem a dostanu za ně lépe zaplaceno... ;-)
Avatar - white label
8. 11. 2010 13:29
Re: focus nebo swift
Snad tím nechceš říct, že u všech aut (včetně VW), hraje (především) jejich design tak zásadní roli při koupi, jako třeba u té 206ky? A že si naprostá většina lidí kupuje VW hlavně z důvodu jejich stylizace mezi šedivé a nenápadné?
Podle mě se naopak VW nekupuje tak jednoznačně a prioritně k vůli designu, ale mnohem víc (než ta 206ka) i k vůli svým vlastnostem (jakási "image tradiční kvality"), ať už skutečným (kvalita zpracování, materiály v interiéru, možnost individualizace, široká nabídka výbavy, motorizace, 4x4, DSG...), nebo těm domnělým (např. spolehlivost)..., prostě nic neplatí obecně, a ani design nemusí být vždy tak zásadně rozhodující...

P.S.Jinak s tou stříbrnou svým způsobem souhlasím (i když také bych to zcela nezobecňoval), ale u ní bych přimomněl jeden zásadní důvod její popularity a tou je i její nesporná praktičnost, která také může (zvlášť u lidí se spotřebnějším vztahem k autu) spolurozhodnout.
Navíc stříbrná už nějakou dobu jako masová INbarva nevede, zvlášt u nás je to spíš černá. Tuto "změnu" lze dlouhodbě pozorovat především v prémiovém segmentu, který tradičně udává tón i "níž"...
8. 11. 2010 13:27
Re: vw a škoda
Píši to s vědomím subjektivnosti vkusu, ale bezpohlavnost snad neuchvátí nikoho. Tedy kromě pár výjimek. Kdysi jsem zde četl nějaké příspěvky od nějakého GTI, ale ten byl zřejmě po lobotomii.Jinak chápu, že ne každý chce upozorňovat na sebe a zloděje na své auto. Zde to ovšem vychází jen na půl. S ohledem na nulový až záporný MI na sebe určitě pozornost strhávat nebude, bohužel zlodějům to nějak nedošlo.
8. 11. 2010 13:27
Re: vw a škoda
Škoda a VW (chápal bych to ještě od fandů italských a francouzkých značek). U nich bych se rád zastavil. Je to jedna z největších záhad českého automobilismu. Proč jich potkávám každý den bezpočet?. Těžko si jejich masovou oblíbenost nějak vysvětlit, ale kvůli designu to určitě nebude (že by pro průměrnou spolehlivost a servisní náklady či kvůli neúměrně vysoké ceně?).
8. 11. 2010 13:26
vw a škoda
Focus III jsem naživo ještě neviděl, tak těžko soudit. Podobně na tom budou asi i ostatní. Přesto je to spoustu těch, co se k němu musí vyjádřit, resp. ho pořádně pohanit, zejména příznivci tuctovek od .