Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Mondeo prozrazuje detaily o výbavě: LED světla, masážní sedadla, vyhřívaný volant

Diskuze (146)
Čtvrté Mondeo míří výš, a proto nabídne výbavu, kterou dosud Ford v žádném modelu neměl.

Ford se těsně před oficiální premiérou na pařížském autosalonu pochlubil novými prvky výbavy, které nadělí čtvrté generací Mondea. Některé přebírá z nedávno uvedených modelů, jiné jsou pro Ford nebo celý segment střední třídy zcela nové.

Do poslední kategorie patří adaptivní LED světlomety, které si zatím mohli dopřát jen majitelé luxusních manažerských vozů (např. Audi A6 nebo Mercedes-Benz CLS).

Zájemci o Mondeo si navíc budou moci poprvé dopřát elektricky nastavitelný sloupek řízení, vyhřívaný volant, sedadla s masážní funkcí nebo elektrické ovládání pátých dveří. Takovou výbavu dosud ve střední třídě nabízeli jen někteří konkurenti.

Systém automatizovaného parkování se nabízí i pro Focus, Mondeo ale přinese zásadní vylepšení. Elektronika pomůže nejen s podélným parkováním, ale nově i se zacouváním do řady vozidel stojících kolmo k okraji vozovky.

Multimediální rozhraní Ford SYNC a MyFord Touch znamená osmipalcovou barevnou dotykovou obrazovku, hlasové ovládání a bezdrátový přístupový bod, který přes WiFi síť uvnitř auta připojí k internetu až pět zařízení.

Již tradičně Ford nabídne tři karosářské verze: klasický sedan, pětidveřový liftback a kombi. Základem je nová globální platforma CD, která se může pochlubit zcela novou zadní nápravou s integrálními táhly. Ford u tohoto řešení slibuje snížení vnímaného hluku a celkové zlepšení jízdního komfortu.

Dva z nabízených motorů by měly dosáhnout nejnižší kombinované spotřeby mezi konkurenty. U benzinových to bude revoluční tříválec 1,0 EcoBoost o výkonu 92 kW, u vznětových 1,6 TDCi v úsporném provedení ECOnetic. Třetím z úsporných Mondeí bude hybrid se základem ve dvoulitrovém čtyřválci.

Další motory navazují na odcházející Mondeo: benzinové bude zastupovat 1,6 EcoBoost a 2,0 EcoBoost, dieselové 2,0 TDCi. Turbodiesel nově nabídne i možnost pohonu všech kol, která dosud Fordu ve střední třídě chyběla.

Diskuze (146)
Avatar - white label
27. 9. 2012 17:52
Re: Parkování
Ne já, ale naopak ty.
Ty jsi nakonec souhlasem (11:29) uznal, že např. z pohledu unaveného člověka to může mít nějaký smysl.
A to porušení mé zásadovosti bylo myšleno tak, že jsem na tebe znovu zareagoval.
Avatar - gld
27. 9. 2012 17:32
Re: Parkování
Teraz nerozumiem, pred čím kapituluješ? :-O
Avatar - white label
27. 9. 2012 15:22
Re: Parkování
Takže kapitulace, O.K. ;-)

P.S. Jak vidíš, nejsem tak dokonale/přísně zásadový jako ty, ale zase si to aspoň nemám problém přiznat. :*) :-)
Avatar - gld
27. 9. 2012 15:19
Re: Parkování
Pokiaľ dobre spomínam, diskusiu so mňou si ukončil. Drž slovo.
Avatar - white label
27. 9. 2012 13:05
Re: Parkování
Takže najednou už ti ten parkovací asistent tolik nevadí..., když jej využije člověk unavený, je to (podle tebe) něco úplně jiného, než člověk jinak indisponovaný, ne zcela zručný, nebo invalidní..., přitom co jiného je únava, než jedna z forem (dočasného) handicapu. To máš teda zajímavě "konzistentní" názor na věc..., ale možná je to spíš nenápadná forma diskusní kapitulace. ;-)