Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-Z: Plošná sleva 100 tisíc Kč, nová první cena 469.000,- Kč

Diskuze (22)
Honda zavedla od dubna 2011 plošnou slevu na své hybridní kupé. Dovozce tím chce zatraktivnit nabídku loňské novinky.

Od dubna do června nabízí Honda na všechna provedení hybridního kupé CR-Z slevu 100 tisíc korun. První cena je díky tomu mnohem atraktivnějších 469.000,- Kč.

Dosud bylo v ČR dle statistik Svazu dovozců automobilů registrováno 8 kusů CR-Z. Prodej byl oficiálně zahájen 1. června 2010.

Základem ve výbavě S je šest airbagů, stabilizační systém, aktivní opěrky hlavy, elektrický posilovač řízení, elektrické stahování oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, volant nastavitelný ve dvou osách, dělená zadní sedadla, palubní počítač, rádio, 16palcová ocelová kola a automatická klimatizace.

K výbavě S provedení Sport za příplatek 30 tisíc Kč přidává přední mlhovky, středovou loketní opěrku, ambientní osvětlení prostoru pro nohy, kůží potažený volant s ovládáním rádia, sportovní hliníkové pedály, zatmavená boční okna a výškové reproduktory. Vzhled zásadním způsobem vylepší litá kola.

Cenový rozdíl proti další výbavě – GT – je opět 30 tisíc Kč. Za to jsou navíc xenonové světlomety, alarm, elektricky sklopná zpětná zrcátka, tempomat, zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, dešťový senzor a subwoofer. GT Top dále přidává panoramatickou střechu a kožené čalounění.

Pohonné ústrojí IMA kombinuje zážehový motor, elektromotor a manuální převodovku. Čtyřválcový motor o objemu 1,5 l bude v evropském portfoliu Hondy novinkou. Elektromotor umístěný mezi motorem a převodovkou poskytne 10 kW, celkový výkon pohonné soustavy je 91 kW. Maximum točivého momentu 174 Nm je shodné s konvenčním motorem 1,8 i-VTEC, zde je ale dosahováno již při 1500 min-1.

Honda CR-Z - ceny na českém trhu
Motor1,5 SOHC
Převodovka6M
Zdvihový objem [cm3]1497
Válce/ventily4/2
Největší výkon [kW/min-1]84/6100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4800
ElektromotorIMA
Největší výkon [kW/min-1]10/1500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]78/1000
Kombinovaný výkon [kW/min-1]91/6100
Kombinovaný toč. mom. [Nm/min-1]174/1000-1500
Max. rychlost [km/h]200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,0
Cena S [Kč]469.000,-
Cena Sport [Kč]499.000,-
Cena GT [Kč]529.000,-
Cena GT Top [Kč]559.000,-

Diskuze (22)
13. 4. 2011 16:30
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Jel jsi v něm ? Protože zrovna podvozkově a pocitem z jízdy se vůbec nemá za co stydět. A neber to pořád jen ze sportovní stránky. Jak píši, pro dobře situovanou osobu ženského pohlaví... s nynější cenou je to bližší alternativa k 500 a Mini než dříve a pokus se CZ-R někomu zalíbí více než oba dříve zmiňovaní je v kategorii stylovek konkurenceschopná.
13. 4. 2011 16:29
Není k uvěření kam jsme se to dostali
Doufám , že tento ekoteroristický taky automobil skončí v zapomění jako ekobenzín v Německu. Je to odpudivé čudo. Díky Radě vzájemné hospodářské korupce v Bruselu se můžeme my v Evropě na pěkné a výkonné auta dívat už jenom v časácích . Tož tak jsme dopadli a bude hůř. :'-(
13. 4. 2011 15:54
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Neřekl bych, že potencionální zákazník uvažující o CZ-R vnímá jako alternativu Civic. Na tyhle stylovky, jako je 500, nebo Mini nelze nahlížet jen optikou value for money (v materiální/užitné a užitkové rovině) a také se tak na ně nahlíží. V opačném případě by se neprodal ani kus.
13. 4. 2011 09:58
Re: auto o ničem
Mozna to zbytecne je, mozna ne. Podle mne je cela zalezitost kolem elektropohonu stale ve stadiu hledani. Ale nekteri to zkousi, i za cenu nizkych prodeju, a nekteri cekaji. Otazka je kdo nakonec uspeje.
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 4. 2011 09:34
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Souhlas. Každopádně s touto cenou mělo CR-Z přijít na trh hned. 8 kusů je dost zoufalý počin na to, jak někteří zarputilí Hondaři CR-Z sveřepě adorizovali >:D

Myslím že o 100.000 nižší cenovka CR-Z velmi pomůže, protože ho postaví do latě s konkurenty jako DS3 nebo MIni. Jinak ostřejší verze zdá se býti už skoro jistotou, ale hybridního ústrojí se rozhodně nezbaví.