Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda NSX dostane ostřejší okruhový paket

Michal Fokt
Diskuze (12)
Honda nechce za konkurencí zaostávat v žádném ohledu a u svého supersportu nabídne tak širokou možnost individualizace, jako u žádného svého dosud vyráběného auta.

Japonci vyznávají při výrobě aut výrobně efektivnější filozofii pevně daných výbav s minimem "extras" a Honda není výjimkou, luxusní značku Acura nevyjímaje. I v tomto případě je pro automobilku snazší a lacinější, nabídnout plnou výbavu, než produkci komplikovat montáží dodatečných prvků výbavy. Nicméně nový sportovní topmodel NSX bude vyžadovat jiné "zacházení".

Vicepresident Acury Mike Accavitti informoval automobilový portál Edmunds, že supersportovní NSX, jehož základní cena se odhaduje na zhruba 150 tisíc dolarů, bude vyznávat jinou filozofii. Podle něj zámožná klientela tohoto typu aut má potřebu se ve větší míře odlišit od ostatních a Honda, respektive Acura na to bude připravena. U minulé generace to sice neplatilo, avšak nové NSX bude nabízet takové množství tovární individualizace, jaké doposud už žádného modelu značky. To bude možné zejména proto, že NSX bude vyráběno v nové továrně Performance Manufacturing Centre v Ohiu s významným podílem ruční práce.

Zákazník si bude moci mimo jiné zvolit okruhový paket, zaměřený na co nejlepší výkonnost auta při víkendových okruhových jízdách, jenž bude zřejmě zahrnovat ještě ostřejší brzdy, přídavný aerodynamický kit, modifikovaný podvozek a řadu dalších drobností. K dispozici ale budou též široké možnosti individualizace interiéru, včetně hliníkových či karbonových dekorů. To pochopitelně posune cenu vozu (zcela jistě dost výrazně) do vyšších sfér.

Michal Fokt
Diskuze (12)