Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai ix35: 33.000 objednávek během prvního měsíce na trhu

Ondřej Láník
Diskuze (71)
Pouhý měsíc po uvedení nového modelu ix35 na trh přesáhl počet objednávek od evropských zákazníků hranici 33.000, čímž byla překonána veškerá očekávání výrobce.

Během prvního měsíce na trhu splnil Hyundai ix35 téměř 70 % plánu ročního prodeje. Management evropského zastoupení společnosti Hyundai je touto pozitivní reakcí zákazníků potěšen.

„Očekávali jsme, že ix35 osloví široké vrstvy zákazníků, protože představuje extrémně atraktivní nabídku zaměřenou speciálně na evropské motoristy a zároveň reprezentuje nové pojetí vozů SUV značky Hyundai,“ poznamenal Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe. „V souladu s tím jsme si pro tento model stanovili ambiciózní prodejní cíle, ale skutečná poptávka nás překvapila. Obrovský zájem registrujeme jak od stávajících majitelů vozů Hyundai, tak i od nových zákazníků, kteří k naší značce přicházejí poprvé.“

Allan Rushforth k tomu dále dodal: „Vypadá to, že do konce letošního roku dokonce překročíme náš cíl pro rok 2011, zejména když uvážíme rozšíření nabídky motorů o nové jednotky plánované na letošní podzim. Ať už bude letošní prodejní výsledek modelové řady ix35 jakýkoli, již dnes je jisté, že tento model určitě sehraje klíčovou roli v dosažení našeho cíle ohledně výše tržního podílu za rok 2010.“

Značka Hyundai zvýšila v roce 2009 svůj podíl na evropském trhu osobních automobilů na 2,4 % a jako cíl pro rok 2010 si stanovila dosažení tržního podílu 2,75 %.

Na českém trhu patřilo v březnu modelu Hyundai ix35 čtvrté místo mezi SUV, když bylo zaregistrováno do provozu 68 vozů. Více registrací má Škoda Yeti, VW Tiguan a Nissan Qashqai.

Model ix35 je prvním SUV Hyundai vyráběným v Evropě a prvním modelem s novým záručním paketem „Triple 5“. Paket je tvořen pětiletou zárukou, pětiletou asistenční službou a po dobu prvních pěti let každoročními prohlídkami stavu vozidla zdarma.

Doporučujeme
PŘEDSTAVUJEME Hyundai ix35 – Farewell, Tucson
Hyundai ix35: První cena 409.900,- Kč, 4x4 od 549.900,- Kč

Ondřej Láník
Diskuze (71)
14. 4. 2010 17:33
Re: A čo sa bude diať
hm, o tom som nevedel. Napriklad taka I30- da sa ist s cenou este nizsie a pritom aby /inak dobry automobil/ nastratil na kredite?
Mozno derivat z toho - limuzina nieco ako Fluence alebo smiesny pokus C4 Sedan, ale to sa v tychto koncinach az tak nenosi, takze neviem
14. 4. 2010 17:03
Re: A čo sa bude diať
Přiznám, že na tohle nemám nějaký pevný názor. Třeba politika Renaultu, který "na dolním konci" dává na trh auta hraničící opravdu s low-endem, zatímco o kus výš už se tváří pod stejným brandem jako lepší mainstream, mě osobně nepřivádí do extáze. I když jim to celkem funguje. Uvidíme, co začne Hyundai vyrábět za "nové modely" v tom Sankt Petěrburgu a co v Indii, kde taky ohlásil nové levné stroje. A co z toho vyplyne pro chudé části Evropy. :-)
14. 4. 2010 16:54
Re: Rýže setá...
Bobe Bobe, mluvíš jak politik v neděli v poledne >:D Nesrovnávali jsme tady váhu image, ale prosté počty prodaných kusů = podíl na trhu. Jistěže jeden Rolls posuzovaný image váží jako plná loď běžných aut, ale to je zase jiný metr. V prostých číslech evropských prodejů na Hyundaii a Kie nic směšného není, s tím nic nenaděláš. Proč nemůžou neevropské automobilky nějak zásadně navyšovat tržní podíl v Evropě, je docela jednoduše vysvětlitelné a už jsme si to řekli x-krát. Nevím vlastně, proč ti to pořád tak straší v hlavě, nikdo přece netvrdí, že Japonci nebo Korejci musí nutně zabrat 50% a víc evropského trhu, aby byli spokojení. Jestli letos nebo napřesrok Hyundai prodá v Evropě víceméně tolik jako Škoda, určitě se nebude mračit - přesně jak to píše Slávek. ;-)
Avatar - Slavek-TDM
14. 4. 2010 10:57
Re: Rýže setá...
No nevim, nechci nejak kazit tvou zabavu, ale uz soucasna 1/5 prodeju VW vs. Hyundai na evropskym trhu mi teda extra smesna nepripada. A pokud se potvrdi odhady, bude do dvou let jak Hyundai tak Kia prodavat to co Skoda - na ukor tradicnich evropskych znacek.
14. 4. 2010 10:51
Re: A čo sa bude diať
Ano, bavme sa ale o Europe. Co sa tyka ceny je to problem oboch - maju zhruba rovanke image. Hore moc nemozu ist a dolu - vzhladom na relativne uspechy nemaju dovody. Ono posuvat image znacky od stola je vzdy hazard - ukazkovy priklad Seat - a jeho radoby sportove image.
Presne, riesenie nie je automaticke - uprimne - kolkokrat sa strategovia uz sekli aj v planovani 2 roky dopredu, a navyse vsetko moze zmenit aktualny model ktory sa bud chyti alebo nie - marketing nsetko nezachrani.

Takze riesenie je vlastne jednoduche - robit auta tak ako najlepsie sa da :-) aj za cenu "kanibalizmu"