Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Infiniti M30d: Příplatek za diesel 25 tisíc Kč, první cena 1,345 milionu korun

Diskuze (5)
Turbodiesel pod kapotou Infiniti řady M oficiálně vstupuje na český trh. Vznětový šestiválec je o 25 tisíc Kč dražší než zážehový 3,7 V6.

Nové Infiniti řady M vstoupilo na český trh před dvěma měsíci se zážehovým šestiválcem M37 (235 kW, 360 Nm). Nyní se přidává turbodiesel M30d (175 kW, 550 Nm), přeplňovaný jedním turbodmychadlem umístěným mezi válci. Infiniti M je prvním modelem značky, u kterého se při vývoji hned od začátku počítalo s nasazením turbodieselu a také byl navržen s přihlédnutím k evropským trhům.

Automobilka má kromě těchto dvou motorizací připraven také full hybrid M35h, který se do prodeje dostane na jaře.

Nabízené verze M30d se shodují s M37, dostupných je všech pět specifikací, úspornější (ale také méně výkonný) turbodiesel je vždy za příplatek 25 tisíc korun.

Základní výbava obsahuje mimo jiné dvouzónovou klimatizaci, tempomat, parkovací kameru, Bluetooth, střešní okno, elektricky nastavitelná přední sedadla (řidičovo s pamětí), 18palcová kola, bi-xenonové světlomety a koncová světla složená z diod.

Komfortně laděné M37 GT má navíc čalounění sedadel semianilinovou kůží, vyhřívaná a klimatizovaná přední sedadla a adaptivní funkci bi-xenonových světel.

Sportovnější M37S přidává aktivní řízení zadních kol 4WAS, sportovní podvozek s dvoupístovými tlumiči vzadu, výkonnější brzdovou soustavu, hliníkové pedály, černé obložení interiéru, sportovní přední sedadla, 20palcová kola, odlišný design předního nárazníku a černé kryty předních světlometů.

Jako pro GT tak pro S je k dispozici také paket Premium. Ten obsahuje inteligentní tempomat pro celý rozsah rychlosti, monitorování slepého úhlu, asistent pro jízdu v pruzích, varování před srážkou a další bezpečnostní systémy. Dále mají verze Premium Eco-pedal umožňující úspornější jízdu, navigační systém s 30GB harddiskem, klimatizaci Forest Air s čističem vzduchu, audiosystém Bose a zadní elektrickou clonu.

Balíček multimediální výbavy (navigace, audiosystém Bose) lze také objednat jen s klimatizací Forest Air, v tomto případě je příplatek proti verzím GT a S 75 tisíc Kč.

Infiniti řada M - ceny na českém trhu
ModelM30dM37
Převodovka7A7A
Zdvihový objem [cm3]29933696
Válce/ventily6/46/4
Největší výkon [kW/min-1]175/3750235/7000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]550/1750360/5250
Max. rychlost [km/h]250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,96,2
Komb. spotř. [l/100 km]7,510,2
Pohotovostní hmotnost [kg]19001725
Cena M [Kč]1.345.000,-1.320.000,-
Cena GT [Kč]1.421.500,-1.396.500,-
Cena GT Premium [Kč]1.577.500,-1.552.500,-
Cena S [Kč]1.485.300,-1.460.300,-
Cena S Premium [Kč]1.641.300,-1.616.300,-

Diskuze (5)
10. 10. 2010 22:51
Re: velmi
přesně tak, dvě tuny jsou dvě tuny... navíc říkat sporťák něčemu s dieselem... a ta logika... připlácet si za něco s ''D'' v názvu :no: my normální ušetříme a ještě budeme poslouchat pěkný zvuk motoru :-)
Avatar - Glaukos
9. 10. 2010 17:17
Re: velmi
Dnes už na lehký sporťák kromě MX-5 nenarazíme, takže nevidím důvod nenazývat M30d sporťákem (ačkoliv mě se spíše asociuje Tele Tele)
Avatar - pelikoš
9. 10. 2010 13:07
Re: velmi
tak sporťák bych to taky nenazval,ale sportovní esprit o rozhodně má a ceny rozhodně taky.jak je u infiniti zvykem za málo peněz hodně muziky ;-)
9. 10. 2010 11:44
Re: velmi
Sporťák bych dvoutunové limuzíně zrovna neříkal, ale cenovky má velmi slušné. :yes:
Avatar - saldy
9. 10. 2010 10:54
velmi
sympatický sporťák šestiválec za lidové ceny, nabídka víc než lákavá :yes: