Isuzu Concept X: Do terénu s 38palcovými pneumatikami

 

Isuzu na základech sériového pick-upu D-Max a od něj odvozeného modelu MU-X postavilo dvojici konceptů. Ty ohromují vzhledem, technikou i schopnostmi při jízdě v terénu.

Extrémní úpravy terénních automobilů značky Isuzu jsou většinou dílem společnosti Arctic Trucks, ale za dvojicí nových konceptů stojí samotná automobilka, resp. její vlastní Team D-Max.

Isuzu Concept X D-Max vychází ze sériového pick-upu D-Max, známého i na evropském trhu. Základem Isuzu Concept X MU-X je terénní automobil MU-X, který na vybraných trzích je nabízen jako Chevrolet TrailBlazer nebo Holden Colorado 7, zatímco sesterský pick-up má dvojče v podobě modelu Chevrolet Colorado.

V případě obou vozů došlo na důkladné přepracování podvozků i karoserií. Koncepty se mohou díky novým komponentům zavěšení a odpružení kol pochlubit světlou výškou 370 mm, na níž se podílí i použitá kola Method MR610 Con6, která jsou obuta do 38palcových pneumatik Toyo Open Country Mud Terrain.

Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici

Vedle zavěšení a odpružení kol byl přepracován i brzdový systém, který u obou konceptů využívá vpředu kotouče o průměru 390 mm a vzadu o průměru 355 mm. Brzdové třmeny jsou pak vpředu šestipístkové, zatímco vzadu jsou použity čtyřpístkové třmeny.

K pohonným jednotkám Isuzu pouze uvádí, že oba vozy jsou vybaveny přeplňovaným vznětovým čtyřválcem o objemu 3,0 l v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Výkon ani točivý moment zmíněn není.

Exteriér obou vozů zdobí nově navržené nárazníky, blatníky i kapoty motorů a pick-up dostal i novou kratší a nižší korbu, osazenou robustním ochranným rámem, v němž jsou usazena náhradní kola. Součástí výbavy obou konceptů jsou navijáky WARN Zeon 10-S Platinum, které jsou umístěny v přídi i zádi.

Isuzu D-Max: Terénní jízdní dojmy z jižní Moravy

Isuzu uvádí pro oba koncepty jejich rozměry a nájezdové úhly. Pick-up Concept X D-Max je dlouhý 5500 mm, široký 2150 mm, vysoký 2100 mm a má nájezdové úhly 49,7° vpředu a 38,5° vzadu. Terénní vůz Concept X MU-X je dlouhý 5000 mm, široký 2150 mm, vysoký 2100 mm a má nájezdové úhly 49,7° vpředu a 37,3° vzadu.

Koncepty nejsou pouhými výstavními exponáty a terénu se nebojí, což dokazuje propagační video i snímky, ale jestli se stanou výchozím bodem pro podobně laděné sériové modely nebo jsou jen ukázkou schopností oddělení Team D-Max automobilka neuvádí.

Video

Rallye Dakar 2019
Spolupracujeme s TipCars.com
E15 pokřtila magazín Elita byznysu. Na oslavu dorazili špičkoví podnikatelé i designéři E15 pokřtila magazín Elita byznysu. Na oslavu dorazili špičkoví podnikatelé i designéři

Elita byznysu, exkluzivní magazín deníku E15 pod značkou…

Konečné stanice metra B se stanou dopravními uzly Konečné stanice metra B se stanou dopravními uzly

Ačkoli se Praha 13 a Praha 14 nacházejí na opačných…

Na varování před Huawei a ZTE reaguje i část bank, Moneta prověřuje své systémy Na varování před Huawei a ZTE reaguje i část bank, Moneta prověřuje své systémy

K technologiím čínských firem Huawei a ZTE se po varování…

Novým předsedou Starostů chce být Rakušan. Farský kandidovat odmítl Novým předsedou Starostů chce být Rakušan. Farský kandidovat odmítl

V příštím roce čeká pět sněmovních stran volební sjezd,…

 
Zdroj: Isuzu

Štítky Isuzu Design Video Pick-up

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Američanka chtěla natankovat do elektrické Tesly. A snažila se dlouho Američanka chtěla natankovat do elektrické Tesly. A snažila se dlouho

Je to opravdu náhodný záznam z čerpací stanice, nebo si…

Lincoln vrací do hry sebevražedné dveře. Oslavuje výročí Continentalu Lincoln vrací do hry sebevražedné dveře. Oslavuje výročí Continentalu

Lincoln se po letech rozhodl svou limuzínu Continental…

 



Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 je zpět s novým motorem Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 je zpět s novým motorem

Pick-up Isuzu D-Max se opět stal objektem zájmu…

Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici

Nejvyšší verze pick-upu D-Max poslouží jako pracovní…

 



 
Škodu Octavii opět pořídíte na CNG. Na kolik přijde nový motor 1.5 TSI?

Škodu Octavii opět pořídíte na CNG. Na kolik přijde nový motor 1.5 TSI?

Dnes 18:50

Škoda Octavia G-Tec letos prodělala více změn než před dvěma lety v rámci faceliftu. Nový motor je jen jednou z provedených úprav.




Blesk.cz

Potupa Kristelové při vstupu do USA: Úředníci se ptají na trestanost

Potupa Kristelové při vstupu do USA: Úředníci se…

Velkým snem Kateřiny Kristelové (39) je podívat se do USA. A sny jsou od toho, aby se plnily. S Tomášem Řepkou…

Zhrzený Piškula nevydýchal finále StarDance? Otrávené ksichty divákům neušly!

Zhrzený Piškula nevydýchal finále StarDance?…

Po dvou letech »kralování« předal Zdeněk Piškula (20) žezlo dalšímu vítězi StarDance Jiřímu Dvořákovi (51) a…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Chomutov - Kometa 6:4. Piráti se odlepili od dna, Plekanec bodoval

SESTŘIH: Chomutov - Kometa 6:4. Piráti se odlepili…

V předehrávce 27. kola Tipsport extraligy mezi Chomutovem a obhájcem titulu Brna se děly věci! Chomutovští vedli…

Slavia hlásí posily: Jistí už jsou Masopust a Ševčík, blízko je Král

Slavia hlásí posily: Jistí už jsou Masopust a…

První dvě zimní posily fotbalistů Slavie Lukáš Masopust a Petr Ševčík podepsali v Edenu smlouvy na tři a půl…

 

Reflex.cz

Mejdany, večírky a zahradní slavnosti. I tak žil prezident Václav Havel

Mejdany, večírky a zahradní slavnosti. I tak žil…

Žádný jiný fotograf neznal Václava Havla tak dobře jako Oldřich Škácha. Od 70. let zvěčnil prvního…

Europranýřování Babiše je lákavé, ale neprozíravé

Europranýřování Babiše je lákavé, ale neprozíravé

Andrej Babiš se nikdy neměl stát ministrem financí, natož premiérem. Jak kvůli svému byznysu, který je nezdravě…