Jeep Compass – žádná nuda se Startechem
S příchodem nového modelu Jeep Compass přichází také úpravce Startech se sadou individualizujících prvků. Stranou nezůstane ani vznětová pohonná jednotka.
Nejmenší Jeep přichází na trh do kategorie kompaktních SUV a tam se musí co otáčet, aby si vydobyl pozice jaké mají jeho větší sourozenci. K usnadnění jeho pouti mu německý úpravce vozů značek náležejících do koncernu DaimlerChrysler – Startech, připravil optické i technické úpravy. Vznětový dvoulitr pod kapotou může dostat přídavný modul SD3 k řídící jednotce, který posiluje jeho sebevědomí o 29 kW na konečných 132 kW (180 k). Také točivý moment povyrostl o 50 Nm na velmi pěkných 360 Nm při 1750 – 2500 ot/min. Optimální výdech silnějšího motoru zajišťuje nové výfukové potrubí kompletně vyrobené z nerezivějící oceli a dvěma oválnými koncovkami blyštícími se chromem.
Karosérii zdobí nový nárazník se spoilerem, který nahrazuje ten sériový a využívá jeho kotevních bodů. Prahy dostaly nástavce opticky snižující výšku vozu. Na záď si našel cestu spoiler pod nárazníkem s výřezy pro koncovky výfuku. Optiku vozu doplňují velká 20“ kola s pěti paprsky, jež při šířce 9“ nesou pneumatiky 245/35 R 20“. Jejich rozměr v blatnících vynikne také díky o 30 mm snížené světlé výšce,což mají na svědomí kratší a tvrdší pružiny na podvozku.
Interiér lze vyzdobit nerezovými prahy se svítícím logem Startech, velurovými koberci a dalšími běžnými drobnostmi jako jsou pedály, madla či audioaparatura.