Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lamborghini Huracán vznikne také s pohonem zadních kol

Michal Fokt
Diskuze (0)
Limitka Balboni nebude ojedinělým případem v modelové škále Lamborghini. Stejně jako Gallardo, i Huracán LP610-2 bude k dispozici s pohonem zadních kol.

Je jasné, že Lamborghini se současným hladem kupujících po pohonu všech kol napříč třídami trefil se svými sportovními čtyřkolkami do černého, ale takové auto má v očích pravověrných petrolheadů přece jen určité stigma - pohon zadních kol je prostě (zatím ještě) považován u sportovního vozu za známku prestiže a je tedy vhodné takové auto nabízet.

Lamborghini se k zadokolkám vrátilo koncem minulé dekády prostřednictvím modelu Gallardo LP-550-2 Balboni a dostalo se jí náležitého uznání, byť tato verze byla dražší, než standardní 4x4. Nyní automobilka ze Sant´ Agaty oznámila, že nešlo o ojedinělý počin k uctění svého testovacího jezdce a že se pohon zadních kol ke značce vrátí.

Opět to bude u "malého" modelu, jehož roli teď plní Huracán, čímž se vůz stane vážnějším konkurentem pro Ferrari 488 GTB a jak Lambo v Malajsii v rámci prezentace závoďáku Huracan LP 620-2 Super Trofeo prozradilo, ponese kódové označení 610-2, což značí, že atmosférický desetiválec 5,2 l bude mít výkon 610 koní, tedy 449 kW, stejně jako standardní verze. Dá se také očekávat, že s příchodem otevřeného modelu Huracán Spyder nebude chybět zadokolka ani u roadsteru.

Michal Fokt
Diskuze (0)