Lexus LS 600 h 2010: Nové akumulátory uvolnily místo v kufru
Lexus LS 600h měl premiéru v roce 2007, nyní se na frankfurtském autosalonu prezentuje jeho modernizovaná verze. Ta se výrazněji odlišuje i po designové stránce – má novou masku chladiče se čtyřmi vodorovnými lamelami, pozměněné uspořádání předních světlometů, nový přední nárazník a nová zpětná zrcátka s integrovanými diodovými směrovkami. Jasným rozpoznávacím znakem jsou samozřejmě i nápisy Hybrid na chromovaných lištách
Změny pohonného ústrojí zahrnují úpravu pro emisní normu Euro 5 a zavedení nového jízdního režimu ECO. Při jeho aktivaci reakce motoru na změnu polohy plynového pedálu zohledňují úspornější způsob jízdy a šetří se také díky menší činnosti klimatizace. Nové uložení akumulátoru má menší vnější rozměry, zvětšil se tak zavazadlový prostor. Přesnou hodnotu rozdílu však nyní nemáme k dispozici.
Další novinkou jsou 380mm přední brzdy Brembo vybavené šestipístkovými třmeny. Brzdové destičky byly upraveny, aby byly tišší a zároveň odolnější proti vadnutí. Stejné brzdy dostane standardně také nová nehybridní verze LS 460 2WD Sport, která má dále 19palcová kola BBS a sportovní podvozek.
Uvnitř modernizovaného LS 600h se nachází nový přístrojový štít tvořený TFT LCD displejem. Změn se dočkal také design palubní desky. Tlačítka na středovém panelu jsou větší a jsou nově vyrobena z hliníku. Změn se dočkala také zadní sedadla, a to se zaměřením na vyšší komfort a větší prostor v oblasti kyčlí. Novinkou bude možnost objednat masážní sedadla i do pětimístného interiéru, přepracovaný byl také systém odvětrávání zadních sedadel. Jeho zmenšením došlo k navýšení objemu zavazadlového prostoru o 35 litrů.
Prodej inovovaného LS 600h bude zahájen začátkem roku 2010. Modernizace se dotkne také LS 460, které dostane novou masku chladiče, v tomto případě ale s pěti lamelami. Změnami u něj prošly také přední a zadní světla a zadní nárazník s novým difuzorem. Společné oběma motorizacím je prodloužení karoserie o 30 mm na 5060 mm způsobené úpravami nárazníků.