Škoda Auto přiveze do Ženevy nové logo
Prodejci firmy z celého světa však logo spatřili ve čtvrtek na setkání, které bylo pořádáno v pražské O2 aréně. Nový znak bude tvořit černý kruh orámovaný chromem. Uvnitř bude tradiční okřídlený šíp, uvedl server lidovky.cz s odkazem na jednoho z účastníků akce.
"Nové logo je skutečně dynamické a v chromovaném provedení elegantní. Oproti dosavadnímu je o třídu výš," řekl LN jeden z dealerů. Jméno neuvedl, protože Škodovka striktně zakázala vynášení jakýchkoli informací ze čtvrteční show. Nové logo Škodovky je podle serveru svou jednoduchostí na úrovni sesterských značek koncernu Volkswagen.
Příbuznost s mateřským koncernem měl podle dřívějších informací naznačovat modrý kruh na obvodu loga. Určitým sjednocením s používanou symbolikou koncernu je podle serveru změna barvy symbolu okřídleného šípu z dosud tradiční zelené na stříbrnou.
V představené verzi je však kruh na obvodu stejně jako šíp stříbrný. Změnil se ovšem tvar šípu. Tradiční zelená barva zesvětlala a přesunula se pouze na vedlejší varianty loga. Nápis Škoda Auto bude pod kulatým logem.
V historii automobilky, která sahá až do roku 1895, by to bude v pořadí šesté logo. Stávající černo-zelené provedení loga používá Škoda Auto od roku 1994. Předchozí firemní znak s okřídleným šípem, který měl modro-bílou barvu, mladoboleslavská automobilka používala od roku 1926.