Mercedes-AMG GT C i jako kupé a modernizace ostatních členů rodiny

 

Mercedes-AMG GT se pro letošní rok dočkal faceliftu a dalšího rozšíření nabídky verzí. Navíc zahajuje rok oslav 50. výročí značky AMG.

Mercedes-AMG GT se od svého představení v roce 2014 dočkal první výraznější úpravy designu napříč kompletní paletou verzí. Touto změnou je provedení předních partií s maskou nazvanou AMG Panamericana.

Tato novinka je inspirována závodním GT3 a navazuje na provedení přídě ostrého GT R i prozatím posledního rozšíření řady v podobě GT C Roadster z loňského podzim, na nějž nyní navazuje GT C Coupé.

Nové tvary předních partií mají přispět k lepšímu chlazení přeplňovaného čtyřlitrového osmiválce u všech verzí a nejsou jedinou novinkou modelové řady pro začátek letošního roku. Mírné změny se odehrály i v motorovém prostoru.

Základní provedení Mercedes-AMG GT se dočkalo zvýšení výkonu o 10 kW (14 k) na 350 kW (476 k) při 6000 min-1, zatímco točivý moment se zvýšil ze 600 na 630 N.m dostupných od 1700 do 5000 min-1. I přes vyšší výkon se dynamické schopnosti nemění a GT akceleruje z 0 na 100 km/h za 4,0 s, zatímco maximální rychlost je 304 km/h, resp. 302 km/h u roadsteru.

Mercedes-AMG GT S, který je v nabídce jen jako kupé, se dočkal zvýšení výkonu o 9 kW (12 k) na 384 kW (522 k) při 6250 min-1 a točivého momentu o 20 N.m na 670 N.m od 1750 do 4750 min-1. Ani u tohoto modelu se nemění jeho dosavadní zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,8 s a maximální rychlost 310 km/h.

Mercedes-AMG GT S – Erupce na slunci

Letošní rozšíření nabídky v podobě modelu Mercedes-AMG GT C Coupé má stejně jako v loňském roce představená verze GT C Roadster nejvyšší výkon 410 kW (557 k) při 5750 až 6750 min-1 a točivý moment 680 N.m při 1900 až 5750 min-1. Z 0 na 100 km/h vystřelí kupé i roadster shodně za 3,7 s a mají i stejnou maximální rychlost 316 km/h.

Mercedes-AMG GT C se od dvojice níže postavených provedení vedle svých výkonů odlišuje i agresivnějším zevnějškem a rozšířením o 57 mm v oblasti zadních blatníků nebo zadní nápravou s elektricky ovládaným diferenciálem a aktivním natáčením kol.

Navíc vstupuje Mercedes-AMG GT C s pevnou střechou na trhu ve speciálním provedení Edition 50, oslavujícím 50. výročí značky AMG. Standardem pro toto výroční vydání jeden ze dvou exkluzivních laků karoserie v bílé či šedé barvě, který vždy doplňují prvky v černém chromu, jenž je použit i na kola. Interiér pak sází na kombinaci šedé s černou.

Vrcholem nabídky pak i nadále zůstává Mercedes-AMG GT R, který se nijak nezměnil a nadále disponuje výkonem 430 kW (585 k) při 6250 min-1 a točivým momentem 700 N.m při 1900 až 5500 N.m. Z 0 na 100 km/h tato verze zrychlí za 3,6 s a dosahuje rychlosti až 318 km/h.

Vedle lehké úpravy designu i výkonů základních provedení a rozšíření nabídky verzí se Mercedes-AMG GT dočkal i nových prvků individualizační výbavy od sady chromovaných prvků pro exteriér přes paket Night pro interiér a nová litá kola až po aplikaci AMG Track Pace, umožňující zaznamenávání podrobných telemetrických dat a jejich sdílení na sociálních sítích.

Spolupracujeme s TipCars.com
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc? Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc?

Co přináší Kodiaq ve verzi Scout? Není to jen designová varianta?

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron? Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto…

 



Mercedes-AMG GT4 je závodním derivátem bestiálního GT R Mercedes-AMG GT4 je závodním derivátem bestiálního GT R

Nejnovějším zástupcem modelu Mercedes-AMG GT se stává…

Mercedes-AMG GT3 Edition 50: Pekelník k výročí z Nürburgringu Mercedes-AMG GT3 Edition 50: Pekelník k výročí z Nürburgringu

Mercedes si letos připomíná padesát let od vzniku divize…

 



 
Dacia Duster 1.5 dCi EDC Outdoor – To nejlepší nakonec

TEST: Dacia Duster 1.5 dCi EDC Outdoor – To nejlepší nakonec

Dnes 12:51

Pouhý zhruba rok vydržela ve výrobním programu poslední inovace Dacie Duster. Nedávno totiž značka představila nástupce, druhou generaci. Co tedy nabízí původní duster v samém závěru své kariéry?




Blesk.cz

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi krk. Nakonec padl

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi…

Má víc štěstí než rozumu. To by se dalo říct o toreadorovi Arturu Macíasovi, který málem zemřel v Mexiku během…

Toto jsou první fotografie odolného tabletu Samsung Galaxy Tab Active 2

Toto jsou první fotografie odolného tabletu Samsung…

V polovině září se na internetu začalo mluvit o nástupci dva roky starého tabletu Galaxy Tab Active od Samsungu.…

 

iSport.cz

Everton po výprasku s Arsenalem reaguje na krizi. Odvolal Koemana

Everton po výprasku s Arsenalem reaguje na krizi.…

Fotbalisté Evertonu mění trenéra. Ronald Koeman byl odvolán po nedělní prohře 2:5 s Arsenalem, po které je…

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude chybět několik týdnů

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude…

Fotbalisté Sparty se budou muset v nejbližších zápasech obejít bez útočníka Václava Kadlece, který si v úvodu…

 

Reflex.cz

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…

Cestovatelka Petra Ježková: Mých 10 nejlepších míst na Kubě

Cestovatelka Petra Ježková: Mých 10 nejlepších míst na Kubě

Podívejte se na 10 tipů, které byste si podle cestovatelky Petry Ježkové při návštěvě Kuby neměli nechat ujít.