Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz třída G: Inovace pro žijící legendu

Diskuze (24)
Terénní Mercedes třídy G letos slaví 30 let od zahájení výroby a automobilka zatím nepočítá s jejím zastavením. Naopak pro modelový rok 2010 připravila několik vylepšení.

Současná podoba Mercedesu G určená pro soukromé zákazníky (řada W463) nemá se zaměřením originálu z 80. let příliš společného. Stuttgartská automobilka svým off-roadem cílí na zájemce o luxusní terénní vůz a v tomto duchu se také nesou chystané úpravy tohoto modelu.

Nově tvarovaná přední sedadla mají poskytovat lepší boční vedení a větší pohodlí na dlouhých cestách a jejich designem je inspirované také nové řešení zadní lavice. Na výběr bude šedé nebo, černé látkové čalounění a kůže v černé, šedé, nebo hnědé barvě. Seznam příplatkové výbavy se navíc rozšíří o odvětrávání předních sedadel a kůži z řady designo (černá, nebo červená). Nabídka designo bude také zahrnovat výdřevu v provedení Piano Black a kamenný dekor Labrador Blue.

Další změny zahrnují upravený tvar krytu náhradního kola s trojrozměrným logem třícípé hvězdy a standardně instalovaný konektor Aux-In pro připojení externího MP3 přehrávače. Nabídka laků karoserie se rozšíří o stříbrnou Palladium silver metallic a módní matnou barvu designo Platinum magno.

Nabídka motorů a karosářských verzí zůstává bez výrazných změn. Pro kabriolet, krátkou a dlouhou verzi je určen dieselový šestiválec G 350 CDI (165 kW), který nahrazuje stejně výkonný G 320 CDI, a loni při faceliftu uvedený benzinový osmiválec o objemu 5,5 l G 500 (285 kW). Jen s dlouhou karoserií je možné objednat kompresorový osmiválec G 55 AMG (373 kW). V nabídce také zůstává na některých trzích klíčová pancéřová verze G-Guard, která má základ v modelu G 500 a poskytuje ochranu proti střeným zbraním a výbušninám na úrovni FB6, nebo FB7.

Bohatou historii Mercedesu, který dnes známe jako třídu G, jsme popsali v článku Mercedes-Benz G – Nesmrtelný terénní génius.

Diskuze (24)
Avatar - kolmar
23. 6. 2009 22:30
Re: vývoj správným směrem,
tak to len range je take hovado, ze ma 2715 ;-\

Ja videl clanok o tomto motore, aj obrazok, 2x intercooler 2x turbo...tak preto ma to prekvapilo, ze kto a kedy robil zmeny za jedno a hlavne preco!!
Avatar - kolmar
23. 6. 2009 22:21
Re: Off Road
tak asi hej ked to tu pisu. No ja osobne som uz aj zabudol, ze nejaky Honker sa predaval...dost su v uzadi...takmer zabudnuty...
Avatar - T613
23. 6. 2009 22:08
Re: Off Road
UAZ k nám dováží firma AMC ne? [odkaz]
Avatar - kolmar
23. 6. 2009 21:49
Re: Off Road
Tak na Uazy som zabudol, no osobne nepoznam ziadneho autorizovaneho predajcu a nevidam ich na ceste vobec. Myslim, ze ani v CZ cennikoch ktory mam k dispozicii niesu a nebol ziadny nominovany ani na auto 4x4 roku 2009. Cize s importom su nejake tie problemy. Dal som iba to co u nas vidime/kupime!!! ziadnu juznu ameriku ;-)

Pravda, ze suv dokazu niekdy dost, ak si nevidel par zaujmavych videi ktore som hodil do diskusii tak pozri:

[odkaz]

Je tam pekne porovnanie v skrabani hore kopcom...no podvozok defiku toho vydzi asi niekolkonasobne viac, to je pravda :yes: RR som este skakat nevidel, pricom defika viac ako meter do vzduchu...
Avatar - kolmar
23. 6. 2009 21:41
Re: vývoj správným směrem,
Tak tak, ale Toui s V10 alebo niektore RR atakuju 2,8 t. a to je uz blizsie tvojim spominanych 3 tonam ako 2,2 co ma G... No ale stale je to niekde v strede...

PS: nedockal som sa dotazu v minulej diskusii. A8 s V8 4.2 TDI ma 2 paralelne turba a Q7 iba jedno???