Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes třídy S: české ceny a výbava

Tomáš Votruba
Diskuze (46)
Před nedávnem jsme zveřejnili německý ceník nové třídy S od Mercedesu, nyní jsou už k dispozici české ceny a kompletní seznam výbavy. Základní varianta S 350 vyjde na 2 249 000 Kč.

Před nedávnem jsme zveřejnili německý ceník nové třídy S od Mercedesu, nyní jsou už k dispozici české ceny a kompletní seznam výbavy.

Nový Mercedes-Benz třídy S se v Evropě začne prodávat od listopadu tohoto roku. Základní cena je stanovena na 2 249 000 Kč za variantu S 350 se zážehovým šestiválcem s výkonem 200 kW. Silnější S 500 se zážehovým osmiválcem o výkonu 285 kW bude stát 2 849 000 Kč. V lednu 2006 rozšíří nabídku vznětová S 320 CDI s výkonem 173 kW (2 149 000 Kč), v témže roce se zákazníci dočkají i S600 s dvanáctiválcem.

Standardní výbava zahrnuje systém PRE-SAFE, sedmistupňovou automatickou převodovkou 7G-TRONIC s řazením DIRECT-SELECT, COMMAND systém s barevnou obrazovkou, DVD přehrávačem a výkonným audiosystémem, vzduchové odpružení AIRMATIC, automatickou klimatizaci, 17palcová litá kola, elektricky nastavitelná přední sedadla a další. Mercedes-Benz S500 nabídne navíc kožené čalounění, vyhřívaná přední sedadla a další. Obě zpočátku dostupné variantu bude možné koupit s prodlouženým rozvorem o 130 mm a také bohatší výbavou. Prodloužená S 350 L přijde na 2 482 000 Kč, S 500 L na 3 022 000 Kč.

Ceník

ModelCena
S 350 (200 kW)2 249 000 Kč
S 350 L (200 kW)2 482 000 Kč
S 500 (285 kW)2 849 000 Kč
S 500 L (285 kW)3 022 000 Kč
S 320 CDI (170 kW)2 149 000 Kč
S 320 CDI L (170 kW)2 358 000 Kč

Základní výbava

Bezpečnost

  • adaptivní brzdový systém ADAPTIVE BRAKE -  s funkcí  HOLD (aktivace prošlápnutím brzd. pedálu) a rozjezdovou funkcí ve stoupání

  • adaptivní brzdové světlo

  • airbag pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy 4x a okenní airbagy

  • automatické uzavírání centrálního zamykání během jízdy (vypínatelné)  s nouzovým otevíráním  při nehodě

  • brzdový asistent (BAS),el.stabilizační program(ESP®) vč.ABS a protiprokluzového systému (ASR)

  • čidla ve dveřích pro aktivaci boční airbagů při bočním nárazu

  • čidlo zatížení sedadla spolujezdce

  • el.ovládaní boční oken 4x s funkcí PRE-SAFE®-zavírání

  • indikace úniku tlaku v pneu

  • mlhovky vpředu a vzadu

  • opěrky hlavy  5x, vzadu el.sklopné

  • PRE-SAFE® (intelligentní bezpečnostní systém aktivující ochranu před nárazem)

  • přídavné  směrovky integrované do bočních zrcátek

  • sedadla vpředu s bederní opěrkou, el.výškové a podélně nastavitelná s PRE-SAFE®-nastavením u spolujezdc

  • tříbodové bezp.pasy 5x, vpředu s komfortní automatikou, výškově nastavitelné a s omezovačen napínací síly vč. PRE-SAFE®-nastavení, vzadu vnější s komforní automatikou a automatickým nastavení výšky

  • výstražný trojúhelník

Zábava /komunikace:

  • COMAND s interovaným rádiem, 8" barevný display [16:9] vč. DVD-přehrávače, slotu pro multimediální kartu, přehrávaní MP3

  • multifunkční volant kruhovými  ovládači

Komfort:

  • alu disky 7-loukoťové 17", 8 J x17 ET 43,pneu 235/55 R 17

  • automatická 7st.převodovka, 7G-TRONIC

  • automatická klimatizace

  • bezestupňová aretace dveří

  • centrální dálkové zamykání

  • čalounění látka (černá)

  • čtecí lampičky vpředu a vzadu

  • dešťový senzor se dvěma stupněmi citlivosti

  • determální skla

  • dřevěné výplně interieru:  »Calyptus«

  • el.nastavitelný volant s naklápěním při nástupu/výstupu (EASY ENTRY)

  • imobilizér

  • kapsy zezadu předních opěradel

  • kontrolka opotřebení brzdového obložení

  • kontrolka stavu provozních kapalin

  • kryt zavazadlového prostoru se servozavíráním a dalkovým odemykáním

  • lékarnička pod sedadle spolujezdce

  • možnost řidiče nastavení sedadla spolujezdce

  • možnost volby činnosti světel (světla možno manuelně nebo automaticky aktivovat,případně zvolit trvalé osvětlení)

  • nekuřácká sada vč.12 V-zásuvky

  • odkládací polička na opěradle vzadu

  • oka pro upevnění nákladu v zavazadlovém prostoru

  • osvětlená make-up zrcátka vzadu

  • osvětlení prostoru nohou vpředu a vzadu

  • osvětlení vnější zrcátek

  • otáčkoměr

  • palubní počítač

  • parametrické řízení

  • parkovací brzda elekricky ovládaná s komfortní fukncí (automatické uvolněná při rozjezdu)

  • popelník a zapalovač vzadu vlevo a vpravc osvětlený

  • řazení převodů DIRECT SELECT s možností řazení na volantu DIRECT SELECT a řadící pákou DIRECT SELECT-na volantu

  • schránka na brýle

  • síťové kapsy na boku v zavazadlovém prostoru (černé) a u spolujezdce v barvě čalounění

  • sklopná loketní opěrka s poličkou vpředu a vzadu

  • sluneční clony s osvětleným make-up zrcátkem

  • souprava pro opravu pneu TIREFIT s kompresorem

  • TEMPOMAT vč. Omezovače rychlosti"SPEEDTRONIC«

  • ukazatel venkovní teploty

  • ukazatrel servisních intervalů »ASSYST«

  • vnější zrcátka el.nastavitelná a sklopná

  • vyhřívané trysky ostřikovače

  • vyhřívané zadní okno s časovým relé

  • vzduchové pérování »AIRMATIC« s  adaptivními tlumiči a nivoregulací

Rozšířená sériová výbava pro S 350 L:

  • čalounění kůže

  • el. ovládána zadní lavice s funkcí PRE-SAFE®-nastavení vč.vnější opěrek hlavy

  • el. ovládané střešní okno s uzavírací funkcí PRE-SAFE®

  • el. rolo na zadním okně

  • možnost ovládání sedadla spolujezdce zezadu

Rozšířená sériová výbava pro S 500:

  • alu kola 5-loukoťová 17"

  • čalounění kůže

  • determání a protihluková skla  vč.IR folie

  • metalické lakování

  • přední sedadla elnastavztelná s pamětí (včetné volantu a vnějších zrcátek)

  • vnitřní a vnější zrcátko u řídíče s automatickým tlumením odrazivosti

Tomáš Votruba
Diskuze (46)
8. 8. 2005 20:40
Re: Nelži a neurážej
Myslím Paule, že smyslem diskuze je diskuze. Jak to čtu, tak tobě spíš vyhovuje možnost se tu prostituovat na Mercedesu na úkor Cadillacu, ačkoliv jsi jej ještě asi ani nepolechtal na žábrách. Proč myslíš, že by Lones teď uplatňoval lživé (to je hodně odvážné tvrzení, viď) argumenty? P.S. pokud ti při psaní pomáhá to, že kolegy oslovuješ lehce až urážlivě, vypovídá to o tvé motivaci víc, než bys byl ochoten tady připustit, věř tomu. Jinak - důvod proč tu píšeme je ten, že si sdělujeme názory. To ti asi ušlo.
3. 8. 2005 22:07
Re: Nahota
Logan má skvělej tuning už v základu, to není nic pro fajnšmekry typu Bertoňák