Concept GC-PHEV ukazuje budoucnost velkých SUV, vždyť měří 4930 mm. Benzinový vidlicový šestiválec 3,0 l/250 kW opět z řady MIVEC je umístěn vpředu a ani on nepostrádá turbodmychadlo. Výrobce tvrdí, že se jedná o vizi auta do terénu se znakem náprav 4x4 a tedy permanentním pohonem všech kol. Zároveň ale píše, že v tomto případě zabírá pouze na zadek. Před Tokiem automobilka mluvila o tom, že je prototyp vybaven systémem S-AWC (Super All Wheel Control) a inteligentními elektronickými asistenty. O přenos točivého momentu se stará osmistupňový automat. Synchronní elektromotor má 70 kW, akumulátory s kapacitou 12 kWh umožňují dojezd až 40 km jen na elektřinu. Kombinovaná spotřeba činí maximálně 7 l/100 km.
Poslední Concept AR je křížencem SUV a MPV, disponuje tedy zvětšenou světlostí, oplastováním, zvýšenou průchodností terénem a slušnou nabídkou prostoru pro šest lidí s variabilním interiérem včetně posuvných, otočných a sklopných sedadel. Pohání jej tříválec 1,1 l/100 kW, opět přeplňovaný a s přímým vstřikem. AR, který spotřebuje 4,2 l/100 km, je mild-hybridem, elektromotor o 10 kW slouží jako startér a generátor, navíc má řemenový pohon. Mitsubishi tento systém nazývá BSG (Belt-driven Starter and Generator). Lithium-iontové baterie s kapacitou 0.25 kWh pracují stejně jako celá elektrická soustava s napětím 48 V. AR má poháněná přední kola a převodovku CVT. Na délku měří 4,35 m, je 1,78 m široký a 1,69 m vysoký.
Ač nám Mitsubishi odhaluje koncepty pouze na společné skice, všechny tři už byly vystaveny v Tokiu, takže si v Ženevě odbudou pouze svou evropskou premiéru. Jsou také vybaveny nejmodernějšími multimédii včetně dotykových obrazovek a v případě GC i head-up displejem. V pořadí 84. Ženevský autosalon se pro veřejnost otevírá 6, března 2014. Není v tuto chvíli jasné, zda některou ze studií uvidíme v sérii. Automobilka však připouští, že technika i tvarové prvky těchto tří vozů se v krátkodobém či střednědobém horizontu v produkci určitě objeví.