Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Renault Captur má český ceník. Přijíždí i jako luxusní Initiale Paris

Jan Mička
Diskuze (33)
Nabídka motorů se v rámci modernizace nezměnila, sestava výbav však ano. Základní verze je nyní dražší o 5000 Kč.

Zatímco ještě na začátku dubna jste mohli u Renaultu Captur vybírat z výbav Life, Advantage, Limited, Intens, X-Mod a Night&Day, počínaje včerejškem je téměř všechno jinak. Druhým květnovým dnem totiž vešel v platnost ceník modernizovaného provedení (vůz na náš trh vstoupí v červnu), které jste si mohli prohlédnout na březnovém autosalonu v Ženevě. Výbavy Advantage, Limited a Night&Day zmizely, naopak přibyl stupeň Zen a luxusní Initiale Paris známý z modelů Espace a Talisman.

V případě základní linie Life se toho moc nemění. Je určena pouze pro motor Energy TCe 90 a začíná na částce 314.900 Kč, což je o 5000 Kč více než v případě „starého“ ceníku platného od 3. 4. 2017. V základu dostanete šestnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty, tempomat s omezovačem rychlosti, denní svícení, tónovaná skla nebo elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka. Ve standardní výbavě chybí rádio, to dostanete v paketu Advantage společně s manuální klimatizací za 20.000 Kč, na 4000 Kč vycházejí přední mlhovky, a na 2000 Kč vás přijde rezervní kolo (motor TCE 120 jej má ve standardu).

Provedení Zen můžete se základního motorem mít za 342.900 Kč. Stojí na litých 16palcových kolech, nechybí mu manuální klimatizace nebo kůží potažený volant. Odskok od linie Intens je na první pohled poměrně velký, ta stojí nejméně 397.900 Kč, je ale potřeba brát v potaz pakety Parking (zadní parkovací senzory, vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, vyhřívaná a automaticky sklopná) a Limited (automatická klimatizace, dešťový a světelný senzor, hands-free karta) coby součást standardní výbavy (pro linii Zen jsou za 8000 a 15.000 Kč). K tomu si přidejte sedmnáctipalcová kola a navigaci, které jsou rovněž standardem, a dostáváte velmi slušně vybavené auto.

Renault Captur byl odjakživa brán jako crossover, s linií X-Mod je však ještě o kousek „crossoverovatější“. Tato verze vychází přinejmenším na 427.900 Kč, oproti Intens dostanete pakety Premium a R-Link už ve standardu, nechybí outdoorově vyhlížející nárazníky, šedé čalounění kombinující látku a koženku nebo kontrola trakce se třemi režimy nastavení. Jiné verze poslední tři zmíněné prvky nemají.

Vrchol nabídky představuje linie Initiale Paris. Se základním motorem TCe 90 ji nepořídíte a se silnější čtyřválcovou dvanáctistovkou TCe 120 začíná na 519.900 korunách. Ve standardu dostanete například zadní parkovací kameru, systém sledování slepého úhlu, inteligentní parkovací asistent, vyhřívaná přední sedadla nebo vrcholné provedení infotainmentu R-Link s online připojením, audiem Bose a bluetooth handsfree. Vůz stojí na speciálních sedmnáctipalcových kolech a na výběr máte z šedo-černého nebo celočerného čalounění kůží Nappa.

Renault Captur - technická data a ceny modernizované verze
MotorTCe 90TCe 120*dCi 90**dCi 110
Zdvihový objem [cm3]898119714611461
Válce/ventily3/44/44/24/2
Největší výkon [kW/min]66/500087/500066/400081/4000
Točivý moment [N.m/min]140/2250205/2000220/1750260/1750
Převodovka5M6M5M(6A)6M(6A)
Max. rychlost [km/h]171182(192)13,1(13,8)11,4
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,09,9(10,6)171(172)180
Komb. spotřeba [l/100 km]5,15,53,6(3,8)3,7
Cena Life [Kč]314.900---
Cena Zen [Kč]342.900367.900412.900-
Cena Intens [Kč]397.900422.900467.900-
Cena X-Mod [Kč]427.900452.900497.900517.900
Cena Initiale Paris [Kč]-519.900599.900***584.900
Příplatek za EDC činí 30.000 Kč*, 35.000 Kč**, pouze s EDC***

Jan Mička
Diskuze (33)
4. 5. 2017 21:44
Re: Captur je trefa...
Nenapísal by som to krajšie. Hlavne druhá polovica poslednej vety... :yes:
4. 5. 2017 18:35
Re: Captur je trefa...
Presne tak, tohle neni sluzebak, ani dalnicni kriznik, ani sportak, tohle auto bude prevazne druhe v rodine, a trest za chut na silnejsi motor je na zapad od nas obvykle tvrde trestana, takze silnejsich motoru netreba. Vetsina lidi bude s mnohem nadsenejsi vyberem kombinaci barev exterieru a interieru, nez motorizaci.
4. 5. 2017 16:29
Re: Captur je trefa...
Ceny a motory nic moc v porovnani s cim? Predpokladam, ze to porovnavas triednou konkurenciou...
4. 5. 2017 15:35
Re: Captur je trefa...
jj jsem na tom stejně, auto se mi líbí, ale když chci automat, a ten chci, tak je na výběr současná 1,2 nebo nově malé diesely. Mě by se líbila atmosferická 1,6. No a ty ceny nejsou lidové.
4. 5. 2017 15:13
Re: Hmmm
a co že na tom konkurence není lépe, je snad jasné co chtěl Petr07 říct ne?