25.8. 2016 David Bureš Google+ profil David Bureš

Modernizovaný VW Amarok odhaluje české ceny. Kolik stojí očekávaný šestiválec?

 

Pick-up Volkswagen Amarok se v rámci modernizace výrazně proměnil. Osvěžený vzhled doplňuje nová kabina nebo nově nabízené šestiválce.

Volkswagen na jaře odhalil podobu modernizovaného pick-upu amarok, jehož hlavní novinkou jsou šestiválce pod kapotou, které nahradily dosavadní čtyřválce. Díky zveřejněnému konfigurátoru už víme, kolik inovovaný amarok bude stát. Oficiální vstup na český trh je plánován na listopad 2016.

Modernizovaný amarok má být dostupný se třemi verzemi vznětového šestiválce 3.0 TDI s 120 kW, 150 kW a 165 kW, cenu ale zatím odhalily pouze dvě silnější varianty s tím, že letos bude zákazníkům dodáváno jen to nejsilnější provedení. Na zbytek si budou zákazníci muset počkat až do příštího roku.

Základní cena šestiválce se 165 kW a 550 N.m tak činí 1.157.625 korun včetně DPH. Za tuto částku zákazník dostane kabinu DoubleCab, osmistupňovou automatickou převodovku a stupeň výbavy Highline. Ten už je opravdu bohatý, a tak kompenzuje vysokou cenu vozu.

Jeho součástí je multimediální systém s 6,33“ dotykovou obrazovkou, šest airbagů, mlhovky, parkovací senzory vpředu i vzadu, zadní parkovací kamera, automatická klimatizace nebo bi-xenonové světlomety. Dále nechybí ani plnohodnotná ocelová rezerva, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání oken, multifunkční kožený volant, tempomat, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka nebo 18palcová kola z lehkých slitin.

Projeli jsme se s modernizovaným VW Amarok: Jízda s noblesou

Připlácet si je možné za různé nástavby, třeba exkluzivní hardtop Highline lakovaný v barvě vozu se zatmavenými okny přijde na 98.678 Kč. Za tažné zařízení zájemci zaplatí 10.195 Kč, zatímco za uzávěrku zadního diferenciálu 17.893 Kč a za vodní přídavné topení s dálkovým ovládáním 39.306 Kč.

Za 1.393.990 Kč včetně DPH je k dispozici i verze Aventura. V jejím případě je výbava dále doplněna o navigaci, vyhřívaná přední sedadla s elektrickým nastavením, čalounění Nappa kůží nebo plnohodnotnou litou rezervu. Amarok Aventura se navíc liší 20palcovými koly, chromovanými detaily nebo speciální sportovní lištou za kabinou.

To motor 3.0 TDI se 150 kW a 500 N.m je možné pořídit ve verzích Comfortline a Highline. Také v tomto případě je standardem pohon všech kol a osmistupňová automatická převodovka. Základní cena této jednotky činí 980.009 Kč včetně DPH.

Volkswagen Amarok DoubleCab – české ceny modernizované verze
Motor3.0 TDI3.0 TDI
Pohon4x44x4
Zdvihový objem [cm3]29672967
Válce/ventily6/46/4
Největší výkon [kW/min]150/3000-4500165/3000-4500
Točivý moment [N.m/min]500/1250-2750550/1400-2750
Převodovka8A8A
Max. rychlost [km/h]184191
Komb. spotřeba [l/100 km]7,87,8
Cena Comfortline [Kč]980.009-
Cena Highline [Kč]1.128.0081.157.625
Cena Aventura [Kč]-1.393.990
Uvedené ceny jsou včetně DPH

Spolupracujeme s TipCars.com
Jak na nejlepší e-shop? Nechte si postavit řešení na míru a splácejte ho postupně Jak na nejlepší e-shop? Nechte si postavit řešení na míru a splácejte ho postupně

Každý, komu se daří na poli internetového prodeje, vám…

Evropská komise: Návrh italského rozpočtu závažným způsobem porušuje pravidla Evropská komise: Návrh italského rozpočtu závažným způsobem porušuje pravidla

Návrh italského rozpočtu na příští rok obzvlášť závažným…

Na jihu Ruska se zřítil výcvikový letoun L-39 české výroby Na jihu Ruska se zřítil výcvikový letoun L-39 české výroby

Na jihu Ruska se při cvičném letu zřítil letoun L-39,…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

BMW rozšiřuje nabídku vozů o zatím největší model řady X,…

Je možné opotřebovat motor Tesly Model 3? Takto vypadá po milionu ujetých mil Je možné opotřebovat motor Tesly Model 3? Takto vypadá po milionu ujetých mil

Americká Tesla chce veřejnosti dokázat, že i pohonné…

 






 
Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Včera

Speciál z Rallye Paříž-Dakar, miliontý žigulík nebo malý elektromobil, to všechno najdete v muzeu ruské automobilky AvtoVAZ.




Blesk.cz

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…