Nekonečný příběh Škody Rapid pokračuje oficiálními skicami

Nekonečný příběh Škody Rapid pokračuje oficiálními skicami

 
 

Nové kresby Škody Rapid ukazují postupný přerod z konceptu do sériové podoby.

Odhalování nové Škody Rapid se rozhodně zapíše do paměti všech automobilových fandů. Zda se na pozvolné odhalování bude vzpomínat pozitivně či nikoliv ukáže až čas, faktem však je, že se o Rapidu všude mluví a píše víc než dost. A o to jde Škodovce především.

Britský magazín WhatCar? přišel s dalším dílkem do ohromné skládačky zvané Rapid. Jde o zajímavé skici, odhalující postupný přerod konceptu MissionL do sériové podoby. Sama automobilka je zatím oficiálně médiím neposkytla.

Není překvapením, že ty nejdůležitější detaily zůstaly zachovány, vlastně se dá říci, že od MissionL vede k Rapidu nezvykle krátká cesta. Obvykle vídáme spíše opačný jev: zajímavé koncepty se cestou do výrobních hal změní a jakoby ztratí glanc. Samozřejmě, detaily jako kliky, čalounění interiéru nebo volant jsou jiné, avšak nezbývá, než designérům ve Škodovce vyseknout poklonu.

Škoda Rapid zcela vyzrazena, máme i fotku interiéru!

Škoda Rapid je pětidveřový liftback, který by měl vyplnit velikostní i cenovou mezeru mezi Fabií a Octavií. Ideovým vzorem pro něj byla Škoda Octavia první generace. Řekl to již dříve šéf Škodovky Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.

„První Octavia byla perfektní produkt pro svoji dobu, základ dalšího rozvoje,“ prohlásil. „Měla přesně ty správné rozměry, zavazadlový prostor přes 500 litrů. Při hledání nových příležitostí jsme se proto nyní rozhodli udělat auto s rozměry první Octavie.“ Podle Vahlanda je liftback velikosti původní Octavie účinným receptem nejen pro Evropu, ale i pro celý svět.

Kromě liftbacku by měl být Rapid do dvou let představen také v provedení kupé a ve hře je, poměrně logicky, také verze kombi (resp. fastback). Jak se automobilka nakonec rozhodne a zda představí dokonce tři karosářské verze Rapidu je však nyní nejasné. Oficiální zdroje mlčí.

Spolupracujeme s TipCars.com
Luděk Niedermayer: Růst Česka narazil na skleněný strop Luděk Niedermayer: Růst Česka narazil na skleněný strop

Česká ekonomika je historicky nejlépe připravená…

Cigarety stále nesou, český Philip Morris  měl loni vyšší tržby i zisk Cigarety stále nesou, český Philip Morris měl loni vyšší tržby i zisk

Kutnohorskému výrobci tabáku Philip Morris ČR loni…

Účet pro Tesco za podvod: čtyři miliardy korun Účet pro Tesco za podvod: čtyři miliardy korun

Největší britská maloobchodní společnost Tesco zaplatí…

Herec Stefan Denoljubov: My v Bulharsku morální dramata přímo žijeme Herec Stefan Denoljubov: My v Bulharsku morální dramata přímo žijeme

Saxofonista Stefan Denoljubov přijel do Prahy jako herec…

 
 

Přidat názorDiskuse: Nekonečný příběh Škody Rapid pokračuje…







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice

Protože před Sametovou revolucí u nás jezdila téměř…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Škoda Rapid má po faceliftu. Dostala tříválec 1.0 TSI, bixenony a internet Škoda Rapid má po faceliftu. Dostala tříválec 1.0 TSI, bixenony a internet

Na první pohled se to možná nezdá, změn je však více než…

Škoda Rapid prošla faceliftem. Českého trhu se ale netýká... Škoda Rapid prošla faceliftem. Českého trhu se ale netýká...

Modernizovaný rapid navazuje na styl dnešní fabie, pod…

 



 
Turbodmychadla VGT: Naklápění lopatek čtyřikrát jinak (+videa)

Turbodmychadla VGT: Naklápění lopatek čtyřikrát jinak

Dnes 08:00

Turbodmychadla s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek statoru turbíny jsou nedílnou součástí vznětových motorů už od 90. let a emisní normy Euro 2. Dnes koncepce existuje už ve čtyřech různých provedeních. Víte, čím se jednotlivá řešení liší?




Blesk.cz

Banky zase zdraží hypotéky: Lidé si naberou půjčky, varují analytici

Banky zase zdraží hypotéky: Lidé si naberou půjčky,…

Od prosince platí nový zákon o spotřebitelských úvěrech, kdy banky začaly posuzovat žadatele přísněji. Česká…

Mladé politika neláká: Feri vábí stravenkami, jaká jsou další řešení?

Mladé politika neláká: Feri vábí stravenkami, jaká…

Jak přivést mladé k většímu zájmu o politiku? Palčivou otázku řeší řada stran. TOP 09 jako ambasadora pro mladé…

 

iSport.cz

Proč je Nizozemsko v bídě? Špatný výběr trenérů i nevýrazní talenti

Proč je Nizozemsko v bídě? Špatný výběr trenérů i…

Fotbalový svět nechápe. Nizozemsko nezvládá po kvalifikaci na EURO 2016 ani tu na mistrovství světa v Rusku. Po…

Ostuda, jsem trapná! Strýcová se při prohře s Plíškovou hádala s koučem

Ostuda, jsem trapná! Strýcová se při prohře s…

Pikantní české osmifinále nabídl prestižní turnaj v Miami. Nasazená dvojka Karolína Plíšková v něm porazila…

 

Reflex.cz

Vláda zavádí evidenci prasečích ocásků. Problém se zvěří tím ale nevyřeší

Vláda zavádí evidenci prasečích ocásků. Problém se…

Posedlost evidencemi všeho druhu v podání současné vládní garnitury expanduje už i do takových oblastí lidských…

Spravedlnost v ČT: Slovák hodil rukavici české televizní detektivce!

Spravedlnost v ČT: Slovák hodil rukavici české…

Včera skončila Spravedlnost! Tedy alespoň na obrazovkách ČT1 a nutno dodat – a tady se dost rozcházím s kolegyní…