Nissan chce v Evropě do roku 2016 předběhnout Toyotu
Trevor Mann prozradil některé z klíčů tohoto cíle v rozhovoru pro Automotive News Europe. V něm uvedl, že cílem Nissanu je stát se do roku 2016 jedničkou mezi asijskými značkami působícími v Evropě. V loňském roce prodalo Hyundai poprvé více vozů než Nissan, protože před uvedením vozu Note v létě nepřišel během tří let žádný nový model. Přesto si automobilka udržela svůj podíl na trhu.
Nyní však přicházejí nové modely, a tak si Nissan věří. Nový Note se prodává podstatně lépe než předchozí generace, přišel Qashqai, a na příští rok se chystá řada dalších produktů, včetně nového kompaktního hatchbacku. Ten bude používat stejnou platformu CMF jako nové generace modelů Qashqai a X-Trail.
Prezident Nissan Europe očekává, že odbyt nového Qashqaie zůstane na úrovni předchůdce, který se prodával v objemu až 300.000 vozů ročně. Nová generace přitom nabídne jedinou karosářskou verzi, prodloužený sedmimístný Qashqai+2 skončil a v showroomech Nissanu jej nepřímo nahradí větší model X-Trail, vyráběný v Japonsku.