Nissan Pino: Jen další minivůz?

Nissan Pino: Jen další minivůz?

 
 

Nissan rozšířil svou nabídku minivozů o čtvrtý model, který nabízí jednoduché tvary a dobrou ovladatelnost v hustém silničním provozu.

V Japonsku tolik populární miniautomobily uvítaly tento týden další přírůstek do rodiny. Jmenuje se Nissan Pino a také tento model nabízí oproti konkurenci něco navíc. Nissan v tuto chvíli prodává již čtyři vozy kategorie mini. Spolu s modelem Pino jde o Moco, Clipper a Otti.

Základní přednosti vozu jsou stejné jako u ostatních minivozů: nízká cena, nízká spotřeba, přijatelné daňové zatížení. Vůz dosahuje ve verzi s pohonem předních kol a třístupňovou automatickou převodovkou průměrné spotřeby 4,8 l na 100 km. Všechny verze splňují podmínky zákona o ekologické dani pro odpočet daně a nejvíce je to patrné u verze s pohonem předních kol s pětistupňovou manuální převodovkou. Kromě těchto předností nabízí Pino i další přednost: má nejmenší poloměr otáčení ve své třídě (4,1 m).

Co se vnějšího designu týká, je pro Pino nejcharakterističtější design přední masky a čtvercové přední světlomety. Pino je celkově koncipováno jako tvarově jednoduché auto bez výstřelků. Je postaveno na 13palcových kolech s pneumatikami o rozměrech 155/65 R13. Na délku vůz měří 3 395 mm, na šířku 1 475 mm a na výšku 1 500 mm v případě pohonu předních kol nebo 1 510 mm v případě pohonu všech kol. Rozvor činí 1 840 mm.

Podobně stroze je pojatý i interiér, vše je jednoduché a bez ozdob. Konstruktéři se zaměřili především na snadné nastupování a vystupování. Dveře se proto otevírají pod širokým úhlem a tvar přístrojové desky nabízí velký prostor pro kolena. Sedadlo řidiče je možné posouvat v rozsahu 240 mm a je stavitelné šestnácti způsoby. Zadní řadu sedadel je možné sklopit tak, že vytváří se zavazadlovým prostorem téměř rovinu.

Nissan Pino je poháněn řadovým tříválcem DOHC o objemu 0,658 l, který poskytuje maximální výkon 40 kW při 6 500 ot./min. a maximální točivý moment 61 Nm při 4 000 ot./min. Modely 4WD mají stálý pohon všech kol. Standardně je vůz dodáván s brzdovým systémem, který je vybaven asistenty EBD, ABS a BA. Všechny verze vybavené čtyřstupňovou automatickou a pětistupňovou manuální převodovkou mají certifikát vozů s velmi nízkými emisemi. Emise těchto modelů jsou totiž oproti japonským limitním předpisům nižší o 75 %.

Zajímavá je i zvolená marketingová kampaň, na které Nissan spolupracuje se společností Sony Plaza. Jejím ústředním tématem je provozování webového obchodu s nejrůznějšími doplňky pro vůz Pino.

Společnost Nissan také oznámila, že plánuje prodávat až 2 500 tisíce kusů tohoto modelu měsíčně. Cena za základní verzi začíná na 861 tis. jenech (cca . 153 tisíc Kč). Zbývá už jen dodat, že Pino pro Nissan zajišťuje na základě subdodavatelské smlouvy automobilka Suzuki.

Autosalon Frankfurt 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Nejste spokojeni s vašim HR systémem? Je čas na změnu Nejste spokojeni s vašim HR systémem? Je čas na změnu

Používá vaše společnost zastaralý HR systém, ve kterém je…

Aleš Michl: Každá investice, kterou nemůžete tři roky prodat, je riziko Aleš Michl: Každá investice, kterou nemůžete tři roky prodat, je riziko

Chtěl bych investovat půl až jeden milion korun maximálně…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Pravda o znečišťování ovzduší! Diesely jsou v tom trošku nevinně Pravda o znečišťování ovzduší! Diesely jsou v tom trošku nevinně

Měření společnosti Dekra ukázalo, že největší množství…

Spolehlivost sportovně luxusních aut je tristní: Deset Spolehlivost sportovně luxusních aut je tristní: Deset "jednookých" králů

V našem posledním díle o spolehlivosti automobilů podle…

 





 
Podívejte se, jak se na Floridě schovávala superauta před hurikánem Irma

Podívejte se, jak se na Floridě schovávala superauta před hurikánem Irma

Včera

Kvůli jednomu z nejsilnějších hurikánů poslední doby se muselo evakuovat na sedm milionů lidí. A ukrývala se před ním i auta.




Blesk.cz

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak, autodráha v obýváku a další ukázky ARCore

Toto chceme na svém mobilu: Virtuální drak,…

Google před pár týdny představil svůj vlastní systém pro rozšířenou realitu ARCore, který by měl být dostupný…

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční můra všech rodičů na vlastní kůži

Recenze: Kam se ztratil malý Noah? Nejhorší noční…

Let z Británie do Austrálie neprobíhá zrovna podle Joanniných představ. Má vysokou teplotu, její devítitýdenní…

 

iSport.cz

Bohemians překvapivě končí v MOL Cupu s Vlašimí, postup slaví Teplice

Bohemians překvapivě končí v MOL Cupu s Vlašimí,…

První překvapení nabídlo 3. kolo MOL Cupu, v němž fotbalisté Bohemians prohráli 2:3 po penaltách s druholigovou…

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal, chválí Švancara

Nejlepší posila Slavie? Stoch! Nehraje alibi fotbal,…

Danny? Už ukázal kvalitu a lehkost, ale brzdí ho zranění. Halil Altintop? Nic. Ruslan Rotaň? Dříč ve středu…

 

Reflex.cz

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který zabránil jadernému konfliktu

Stanislav Petrov: Hrdina studené války, který…

Je zajímavé, že zatímco dodnes obdivujeme hrdiny druhé světové války, o protagonistech té studené, kteří – snad…

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co z češtiny?

Je povinná maturita z matematiky protiústavní? A co…

Máte rádi matematiku? Nebo jste ji jako děti a žáci nenáviděli? Oblíbenou otázkou různých rodinných sešlostí…