Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan Tiida: ceny na českém trhu začínají na 424.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (47)
Komfortně orientovaný globální model Nissanu se na český trh dostane se sebevědomě nastavenými cenami.

V nabídce jsou tři motory a dvě převodovky. Výběr není příliš složitý, protože výsledné dynamické parametry jsou u všech motorizací velmi podobné a tak v rozhodování většiny zákazníků bude hrát roli spíše, cena, spotřeba a případně úroveň výbavy.

Základ tvoří na rozdíl od většiny „čtyřmetrové“ konkurence čtyřválec o objemu 1598 cm3 s výkonem 81 kW, který opodstatňuje první cenu daleko za čtyřsettisícovou hranicí. Dalšími argumenty je cílení na uživatele vyhledávající komfort, kterým Tiida nabídne velmi dobré odhlučnění, komfortní podvozek a spoustu místa v interiéru. O tom všem ale více v připravovaném článku s našimi prvními dojmy z mezinárodní prezentace.

Nyní se pojďme podívat na to, co u Nissanu vlastně za své peníze dostanete. Základní výbava Visia nabízí 4 airbagy, ABS, EBD a brzdový asistent, dále elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka a elektricky ovládaná okna (vpředu a vzadu). Nutností se asi vzhledem ke standardu třídy stane zakoupení sady Visia za 30.000,-Kč, ve které dostanete manuálně regulovanou klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, Bluetooth a ovládáním na volantu. První cena dieselu činí 509.900,- Kč, ale reálně za provoz na naftu na počátku připlácíte ne 85 tisíc ale "jen" 55 tisíc korun, protože v ceně dieselu již je pack Visia obsažen.

Dražší Acenta přidává navíc hlavové airbagy, loketní opěrku řidiče a zadní středovou opěrku, automatickou klimatizaci, rádio s CD přehrávačem, 6 reproduktory, Bluetooth, palubní počítač, automatické rozsvěcení světel a dešťový senzor. ESP, tempomat a kůží potažený volant dostanete za dalších 18.000,-Kč.

Příplatek za metalický lak činí 12.000,-Kč, příplatek za verzi sedan činí 20.000,-Kč.

                  

Nissan Tiida na českém trhu - hatchback
Motor1,61,6 AT1,81,5 dCi
Zdvihový objem [cm3]1598159817971461
Válce/ventily4/44/44/44/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]81/600081/600093/520078/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]153/4400153/4400173/4800240/2000
Max. rychlost [km/h]186170195186
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,112?610,411,3
Komb. spotřeba [l/100 km]6,97,47,85,2
Cena Visia [Kč]424.900,---509.900,-
Cena Acenta [Kč]476.900,-511.900,-511.900,-531.900,-
Cena Tekna [Kč]553.900,-588.900,-588.900,-608.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (47)
24. 5. 2007 07:50
Re: Neviděl bych ...
Ty si v Tiide sedel? Ja ano. Interier je na auropsky vkus trochu zvlastny, aj predne sedadla vyzeraju, ako keby ich robili pre Ameriku - siroke a pohodlne, to ano, ale clovek do tej sedacky nezapadne a v zakrutach sa smyka zo strany na stranu, lebo bocne vedenie je minimalne. Vzadu je miesta pomenej, v tomto smere je Tiida pozadu, aj kufor je na tuto triedu dnes uz primaly. Cena je hodne sebavedoma, bud ju podla mna casom znizia na rozumnejsiu hodnotu, alebo Tiidu jednoducho z predaja stiahnu.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
23. 5. 2007 21:03
Re: Matii(l)da
přečti si to znovu, než začneš třepat nesmysly
Avatar - Ricardo
23. 5. 2007 12:21
Re: nemtudum
Nevím kam Nissan míří, ale v Evropě klasické koncepce opouští. Skončila Primera, časem skončí i Tiida jako nástupce Almery. Taky je pravda, že dealeři Nissanu houfně přibírají Kiu.
Avatar - R32
23. 5. 2007 10:37
Re: ANO
>:D >:D ale musíš uznať že ako ftip to od "DanielDesign" nebolo zlé... Renault Mégane nemusím a ani prezlečený v inom pyžame ho nusím. Na ceste to bude skôr rarita, ešteže to nemusím predávať... >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - R32
23. 5. 2007 10:32
Re: ANO