Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Astra Classic III: Základ za 244.900,-Kč, klimatizace a rádio za příplatek 15.000,- Kč

David Bureš
Diskuze (3)

Astra H žije. Jako Classic III ji Opel dále nabízí jako dostupnější model vedle Astry J.

Je to už nějaký pátek, co Opel stlačil cenu pětidveřové Astry Classic III pod čtvrtmilion – na 244.900,-Kč. V rámci oslav 20 let této značky na českém trhu získáte klimatizaci a rádio za zvýhodněný příplatek 15.000,- Kč. Další příplatková výbava Astry Classic III omezena jen na několik prvků.

První cena pětidveřové Astry Classic III nyní s motorem 1,4 XEP (66 kW) stojí 244.900,- Kč. Tedy stejně jako v roce 2010.

V základní výbavě nechybí ABS, ESP, dva čelní a boční airbagy, výškově nastavitelný volant, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna, sada na opravu pneumatik, příprava pro rádio s 6 reproduktory a ocelová 15palcová kola.

V rámci Edice 20 let, kterou Opel slaví 20 let působení na českém trhu, je možné vůz doplnit o zvýhodněnou sadu Essentia. Ta stojí 15.000,- Kč (sleva 20 tisíc Kč) a její součástí je manuální klimatizace, rádio s CD přehrávačem, ovládání rádia na volantu potaženém kůží a přední mlhová světla.

Vůz je dále možné rozšířit o sadu Elegance za 4.500,- Kč. Ta vylepší vzhled Astry o vnější kliky a zpětná zrcátka v barvě karoserie. Zrcátka jsou také vyhřívaná a elektricky ovládaná. Zimní sada za 13.000,- Kč zase přidá vyhřívaná přední sedadla, tlakové omývače světlometů a zadní výdechy topení.

V příplatkové výbavě nechybí plnohodnotná rezerva (1.000,- Kč), zadní parkovací senzory (12.500,- Kč), metalíza (13.000,- Kč), palubní počítač (2.000,- Kč) či tempomat (3.000,- Kč).














Opel Astra Classic III 5D - akční ceny na českém trhu (leden 2011)
Motor 1,4 XEP 1,6 XER 1,7 DTJ 1,7 DTR
Převodovka 5M 5M 6M 6M
Zdvihový objem [cm3] 1364 1598 1686 1686
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min-1] 66/5600 85/6000 81/4400 92/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1] 125/4000 155/4000 240/2300 280/2300
Max. rychlost [km/h] 178 191 186 195
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,7 11,7 11,5 10,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,1 6,2 5 5,1
Cena Classic [Kč] 244.900,- 271.900,- 336.900,- 353.900,-
Cena Classic Edice 20 let [Kč] 259.900,- 286.900,- 351.900,- 368.900,-

Astru Classic III je možné koupit za příplatek 30.000,- Kč i v provedení kombi. Za sedan připlatíte 25 tisíc Kč, musíte však počítat s tím, že je nabízen jen se dvěma motory – benzinovou 1,6 XER (85 kW) a dieselovou 1,7 DTJ (81 kW).

David Bureš
Diskuze (3)
Avatar - Vencos
28. 1. 2011 09:57
Re: Radšej novú ..
A mě třeba přijde,že ta nová astra je o dost hnusnější. Tahle astra je obyčejné auto. A jako obyčejné auto (což takhle velká auta za takové peníze jistě jsou) je to dobrý. Za ty prachy to neni zlej kup, předevšim pro ty,co maj předsudky vůči korejcům
Avatar - Nerez
26. 1. 2011 22:26
Re: Radšej novú ..
Každému vyhovuje něco jiného. Tuto Astru mám a rozhodně mi nepřijde o nic horší než Octavia II, vše je na zvyku i ovládání směrovek a stěračů. Myslím, že je to dost slušná nabídka
26. 1. 2011 10:24
Radšej novú ..
Starú sme mali v práci a nemám na ňu dobré spomienky. Ovládanie klimatizácie a vetrania za riadiacou pákou bolo zúfalo nepraktické. Jazdil som už v kadečom, ale táto Astra sa mi zdá ergonomicky najhoršie auto. I v takej menšej Fabii II sa dá lepšie "poskladať" a ovládanie je simply clever ;-)

Jedna naša Astra "cudala" olej ako divá a i keď je jasné, že služobné auto je auto "terénne" - predsa by motor mal vydržať byť bez vyššej spotreby oleja viac ako 90 tisíc km ...

Osobne som si radšej vzal služobné Combo ako tento "zázrak" ...