Porsche Boxster GTS a Cayman GTS: Ostřejší design a 15 koní navíc
Zkratka GTS (Gran Turismo Sport) se poprvé objevila na závodním typu 904 Carrera GTS, později byla k vidění také na čtyřválcovém kupé 924 a osmiválcovém 928. V nedávné historii označuje nejvýkonnější atmosférické provedení dané modelové řady – platí to pro Cayenne GTS, Panameru GTS a novinky Boxster GTS a Cayman GTS v tomto nejsou výjimkou.
Před zadní nápravou se v obou případech nachází plochý atmosférický šestiválec o objemu 3,4 litru, který pohání už modely Boxster S a Cayman S. Dalšími úpravami se zvýšil výkon o 11 kW a točivý moment o 10 N.m, takže na zadní kola směřuje 243 kW (330 k) a 370 N.m v případě Boxsteru GTS a 250 kW (340 k) a 380 N.m u Caymanu GTS.
Boxster GTS je historicky nejrychlejším zástupcem modelové řady, nejrychleji jede 281 km/h a s převodovkou PDK zvládne sprint na stovku za 4,7 s. Cayman GTS je při akceleraci ještě o desetinu rychlejší a má maximální rychlost 285 km/h. Kromě dvouspojkové převodovky PDK lze v obou případech zvolit také klasický manuál.
Standardem je aktivní podvozek s nastavitelnými tlumiči PASM a aktivní uložení motoru. Na přání se bude dodávat sportovní podvozek snížený o 20 mm. Zvenčí se obě novinky snadno poznají podle černých 20palcových kol, černého pozadí bi-xenonových světel a přepracovaného předního nárazníku s větším lízátkem. Interiér je čalouněn černou Alcantarou.
Start prodeje je naplánovaný na květen 2014. Cena Boxsteru GTS je 69.949 eur (1,917 milionu Kč) a Caymanu GTS 73.757 eur (2,022 milionu Kč).