Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche nabízí ochrannou klec pro 911 GT2 RS. Zdarma!

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
Porsche 911 GT2 RS představuje jeden z nejextrémnějších modelů značky se schválením pro běžný silniční provoz. Nyní může tento model nabídnout ještě více závodnického stylu a bez příplatku.

Porsche 911 GT2 RS ve své aktuální podobě bylo odhaleno v létě roku 2017 v Goodwoodu a stále představuje nejvýkonnějšího sériově vyráběného zástupce řady 911 s homologací pro běžný silniční provoz.

Extrémní kupé jeho majitelé velmi často využívají na závodních okruzích a i s přihlédnutím k této skutečnosti automobilka Porsche nabízí pro model 911 GT2 RS paket Clubsport bez příplatku. Ten dodává styl skutečného závodního vozu a především zvyšuje bezpečnost posádky nejen při jízdách na závodních okruzích.

Paket Clubsport zahrnuje ochrannou klec za předními sedadly přišroubovanou ke karoserii, šestibodový bezpečnostní pás v červené barvě na straně řidiče, hasicí přístroj s úchytem a přípravu pro hlavní spínač baterie, který může dodat sportovní oddělení Porsche.

Zájemci o ještě extrémnější provedení svého Porsche 911 GT2 RS mohou zdarma dodávaný paket Clubsport kombinovat s paketem Weissach, dodávaným za příplatek. Ten zahrnuje mimo jiné stabilizátory na přední a zadní nápravě zhotovené včetně spojovacích tyčí z karbonu, kovaná hořčíková kola, snižující hmotnost o 11,5 kg a šroubovanou ochrannou klec z titanu, u níž automobilka uvádí, že má o 12 kg nižší hmotnost než ocelová klec v paketu Clubsport.

Při použití paketů Clubsport a Weissach zároveň se může zákazník údajně rozhodnout mezi úsporou hmotnosti nebo financí, protože ocelová klec nemusí být nahrazena titanovou a výsledkem může být ušetřených zhruba 120.000 Kč.

Porsche 911 GT2 RS generace 991 má kapalinou chlazený šestiválec o objemu 3800 cm3 přeplňovaný dvojicí turbodmychadel, který disponuje výkonem 515 kW (700 k) při 7000 min-1 a točivým momentem 750 N.m dostupným od 2500 do 4500 min-1.

Tento motor prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky pohání zadní kola a vozu s pohotovostní hmotností 1470 kg umožňuje zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,8 s, z 0 na 160 km/h za 5,8 s a z 0 na 200 km/h za 8,3 s. Maximální rychlost činí 340 km/h.

Porsche potvrdilo rychlost modelu 911 GT2 RS, když s ním stanovilo rekord na Severní smyčce Nürburgringu o délce 20,6 kilometru v kategorii sportovních vozů homologovaných pro provoz na veřejných komunikacích. Nejlepší čas 6.47.3 minuty, dosažený 20. září 2017 za přítomnosti notáře, sice letos v létě pokořilo Lamborghini Aventador LP 770-4 Superveloce Jota, ale jeho čas byl překonán o pár měsíců později, když Porsche 911 GT2 RS MR dosáhlo času 6:40.33 s.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (2)
24. 11. 2018 18:55
Škoda
Škoda, že to nenabízí více výrobců i pro konvenční auta, hned by bylo méně mrtvých.
Avatar - lexi
24. 11. 2018 13:21
jaká je skutečnost
psát výbavě zdarma u modelu prakticky vyprodaném je myslím zbytečné. To jednak. Club sport paket, byl ovšem i tak zdarma a to k anatomickým výškově seřiditelným sedačkám ........