Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Laguna plošně zlevnil o 60.000 Kč, stojí od 469.900 Kč

David Bureš
Diskuze (13)
Laguna je nadále dostupná výhradně se vznětovými motory. V nabídce jsou dva – 1.5 dCi a 2.0 dCi ve třech výkonových verzích.

České zastoupení Renaultu počátkem října upravilo ceník modelu Laguna, cena všech motorizací plošně klesla o 60.000 korun. Nejlevnější verze nyní přijde na 469.900 korun, pod její kapotou pracuje turbodiesel 1,5 dCi o výkonu 81 kW.

Snížení cen přichází čtyři měsíce poté, co se na trhu objevila lehce modernizovaná verze Laguny. Ta místo předních mlhovek dostala diodová světla pro denní svícení. Dále byla upravena nabídka motorů, která se na našem trhu omezuje jen na dieselové agregáty.

Ceny Laguny se tak opět přiblížily nabídce na začátku letošního roku. V březnu totiž Renault zdražil Lagunu o 60.000 korun.

Základní výbava zahrnuje 16palcová ocelová kola, šest airbagů, centrální zamykání, rádio s ovládáním na volantu, Bluetooth, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, dešťový a světelný senzor, volant nastavitelný ve dvou směrech, palubní počítač, tempomat a dvouzónovou klimatizaci.

Nechybí ani kožený volant a čalounění kombinující látku s koženkou. Za šestistupňovou dvouspojkovou převodovku EDC se u 1.5 dCi připlácí 38.000 korun.

Stupeň Dynamique je už dostupný výhradně s dvoulitrovým turbodieselem, na výběr jsou tři výkonové verze s 96 kW, 110 kW a 127 kW. První dvě jsou kombinovány se šestistupňovým manuálem, nejsilnější varianta spolupracuje s automatem o stejném počtu stupňů.

Vedle objemnějšího motoru se Dynamique navíc chlubí 16palcovými koly z lehkých slitin, elektricky sklopnými zrcátky, zadními parkovacími senzory, multimediálním a navigačním systémem R-Link, vstupem USB, hands-free kartou Renault a elektrickým stahováním zadních oken.

Nejvyšší stupeň GT 4Control disponuje podvozkem se čtyřmi aktivně řízenými koly, 18palcovými ráfky, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými předními sedadly, hliníkovými pedály, systémem kontroly tlaku v pneumatikách a čalouněním kombinujícím koženku s alcantarou.

Renault Laguna – ceny na českém trhu
Motor1,5 dCi1,5 dCi2,0 dCi2,0 dCi2,0 dCi2,0 dCi
Převodovka6M6DS6M6M6A6M
Zdvihový objem [cm3]146114611995199519951995
Válce/ventily4/24/24/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]81/400081/400096/4000110/4000127/3750127/3750
Největší toč. mom. [N.m/min-1]240/1750240/1750320/2000340/2000360/2000380/2000
Max. rychlost [km/h]193193206210220210
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,912,910,59,59,88,8
Komb. spotřeba [l/100 km]4,24,34,54,55,74,5
Cena Expression [Kč]469.900507.900----
Cena Dynamique [Kč]--554.900574.900632.900-
Cena GT 4Control [Kč]-----669.900

David Bureš
Diskuze (13)
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2013 22:48
Re: Brúsenie diamantu
...hlavně by se měli vys.rat na název Laguna... to je tak pošramocené, že bych už nechal Džina v lahvi...
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2013 22:46
Re: Návrat do původních cenových pozic
amen a podpis... je krásná! A spolehlivější než passat.... nicméně frantíci, zvláště pak Ren si to tu polepili na pěkně dlouho dopředu.
Avatar - Ji/Ri
2. 10. 2013 22:45
Re: Rozdávačka
...před pár měsíci plošně zdražili o 60... tak nebuď jak topor1654 ;-)
Avatar - Ham.
2. 10. 2013 17:48
Re: Rozdávačka
Jenže to jsou ceny základních benzínů, diesely jsou o dost výš, třeba nejlevnější Mondeo v dieselu 524t.
Kdo by to před pár lety řekl, že nejlevnější naftová i40tka za 569t, bude o sto tyček výš než zavedený evropský výrobce.
2. 10. 2013 17:27
Re: Brúsenie diamantu
A to je přesně ono: "Určitě by si zasloužila větší popularitu" Možná zasloužila, ale toto auto se prodává mizerně dokonce i ve Francii a to už o něčem svědčí!!! A hlavní důvody tohoto neuspokojivého stavu se všude uvádějí stejné 1) nedostatečná prostornost na zadním sedadle (ve srovnání s konkurenty střední třídy typu Mondeo či Passat 2) Design se vůbec netrefil do většinového vkusu zákazníků
Proto je jasné, že Renault už jako sůl potřebuje úplně novou generaci Laguny na nové podvozkové platfomě a s designem v líbivém stylu, který používá nové Clio a Captur. Měla by příjít už příští rok, tak se těším.
P.S. Pro mě byla vzhledově neobyčejně přitažlivá Laguna I (nejlépe po faceliftu), pak už se tato řada designově jenom zhoršovala. Současnou generaci považuji za vysloveně nehezkou, což mají na svědomí hlavně nárazníky, jejichž rohy se nesmysleně "zakusují" do světlometů a u liftbacku taky neuvěřitelně nešťasné řešení zadních svítilen.