Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane Grandtour GT 220: 162 kW za 556 tisíc Kč

David Bureš
Diskuze (81)
Francouzská automobilka o vrcholné verzi kombi Mégane Grandtour tvrdí, že kombinuje praktičnost s dynamickými vlastnostmi.

Renault začal na českém trhu prodávat Mégane Grandtour ve vrcholném provedení GT 220. Automobil je nabízen za cenu 555.900 korun.

Pod kapotou tohoto kombi pracuje přeplňovaný benzinový čtyřválec 2,0 TCe o výkonu 162 kW (220 k) a točivém momentu 340 N.m. Motor spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou.

Jednotka sdílí své základy s agregátem, který pracuje v Mégane z dílny divize Renault Sport. Mégane RS ale disponuje výkonem 195 kW (265 k). Spotřebu paliva pomáhá snížit start-stop systém, v evropském kombinovaném cyklu Mégane Grandtour GT 220 spotřebuje 7,3 litru benzinu na 100 kilometrů.

Vedle silného dvoulitru Mégane GT 220 disponuje překalibrovaným posilovačem řízení, lepším brzdovým systémem a specificky naladěným podvozkem, který vychází ze sportovního podvozku dostupného pro Mégane RS.

Vzhled auta upravuje řada černě lakovaných detailů jako kryty vnějších zpětných zrcátek, střešní ližiny, difusor na zádi auta nebo 18palcová kola z lehkých slitin. Uvnitř se objevuje řadicí páka se specifickou ocelovou hlavicí.

GT 220 je sice nejdražším provedením Mégane Grandtour, stupeň Privilege je ale vybaven lépe – GT 220 postrádá varování před opuštěním jízdního pruhu, automatické přepínání dálkových světel nebo hands-free kartu.

Chudým příbuzným GT 220 nicméně není – výbava zahrnuje tempomat, dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektricky sklopná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní parkovací senzory nebo kvalitnější rádio s Bluetooth a ovládáním na volantu.

Renault Mégane Grandtour GT 220 – technické údaje
Motor2,0 TCe
Převodovka6M
Zdvihový objem [cm3]1998
Válce/ventily4/4
Největší výkon [kW/min-1]165/5500
Největší toč. mom. [N.m/min-1]340/2400
Max. rychlost [km/h]240
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,6
Komb. spotřeba [l/100 km]7,3
Cena [Kč]555.900

David Bureš
Diskuze (81)
15. 2. 2013 13:41
Re: Le GT
Myslím, že moc dobře víš, že tady nejde o moji motorizaci, ale o motorizaci v článku... pouze jsem použil stejný obrat - virtuální pilot, který velmi často zrovna GTI užívá. Jinak ohledně mého Megana 1,5 dCi - na běžný ježdění stačí, vím, co dokážu na okruhu s patřičným nářadím, netřeba si to dokazovat na silnici... :-!
Avatar - Negr86
13. 2. 2013 17:33
TADY MATE PORADNE MONDEO,NA TURBA SE VYKASLETE!!!
[odkaz]
Avatar - Emel
13. 2. 2013 16:46
Re: podvozok standart vs GT
A co nějaké výprodejové Mondeo? :-)
Avatar - Emel
13. 2. 2013 16:45
Re: Le GT
Myslíš... s respektem uhýbat tvému 1.5dCi? Co bych to musel mít za auto :-) ?
Avatar - Emel
13. 2. 2013 16:42
Re: zadni naprava
LII je měkoučké autíčko...