RENNtech 63 AMG: špičkový motor s ještě větší silou
Sportovní divize automobilky Mercedes-Benz, charakteristická písmeny AMG, vytvořila osmiválec objemem 6,2 litru. Jednotka v sériovém provedení produkuje výkon 375 kW při 6800 otáčkách a točivý moment 630 Nm při 5200 otáčkách (500 Nm je dostupných už v 2000 otáčkách), což podle AMG znamená hodnotu o 20 procent vyšší než nabízí většina jednotek ve stejné kategorii. Od "klasického" osmiválce se nový agregát od AMG liší kupříkladu rozestupem válcům, sacím a výfukovým potrubím, rozvody atd. Nový motor se objevil v modelových řadách C, E, S, R, CL, CLS, SL a do budoucna se plánuje i jeho přeplňovaná verze s dvojicí turbodmychadel.
Jmenovaná pohonná jednotka se zalíbila ladičské společnosti RENNtech, která pro něj připravila balíček úprav. Optimalizovalo se sání, došlo k přeprogramování řídící jednotky a byl kompletně vyměněn výfukový systém, kde nechybí sportovní katalyzátory, tlumič a velké chromované koncovky.
Po úpravách má atmosférický vidlicový osmiválec výkon 410 kW (557 k) a maximální točivý moment poskočil o 68 Nm na celkových 698 Nm. Tuner RENNtech si za tento paket účtuje 11 450 dolarů (cca 220 tis. Kč).