Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Altea Freetrack: ceny na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (18)
Čerstvá krev ve skautském táboře má možná trochu netypickou skupinu, ale o tom vykrývání skulin na trhu je. Efektní vzhled, prostorný interiér a mimořádně zajímavý poměr ceny a výbavy zajistí Freetracku jistou pozici na trhu.

Na brněnském a zároveň barcelonském autosalonu si tento španělský crossover užil svou dvojitou mezinárodní premiéru. Na českém trhu se automobil schopný pohybu i v lehčím terénu začíná prodávat od letošního září.

Cena základního modelu se slabším dieselovým motorem 2.0 TDI (103 kW/140 k) a pohonem pouze přední nápravy bude začínat na 769.900,- Kč.

Za modely s pohonem všech čtyř kol zákazníci zaplatí 839.900,- Kč, v případě Altey Freetrack s benzinovým motorem 2.0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k) a pokud se rozhodnou pro diesel 2.0 TDI s výkonem 125 kW (170 k), přijde je španělský crossover na 869.900,- Kč.

Altea Freetrack se tak stává druhým nejdražším SEATem současnosti. Ceník velkoprostorové Alhambry ukazuje i částky přes milion korun, ale na modely je vzhledem ke stáří modelu nabízena značná sleva resp. cenové zvýhodnění. Vedle Altey Freetrack je další modelem SEATu, který může být vybaven pohonem všech kol, právě Alhambra.

SEAT Altea Freetrack - modelová řada
Motor2.0 TDI 2WD2.0 TFSI 4WD2.0 TDI 4WD
Zdvihový objem [cm3]196819841968
válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]103/4000147/5100125/4200
Nejvyšší toč. Moment [Nm/ot/min]320/2500280/1800350/1800
Max. rychlost [km/h]196214204
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,27,58,7
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,19,46,8
Základní cena [Kč]769.900,-839.900,-869.900,-

Altea Freetrack se bude prodávat s jedinou úrovní výbavy, která bude obsahovat vše, co by mohli zákazníci na cestách potřebovat.

Nejméně obvyklou položkou sériové výbavy verzí 4WD je nový multimediální zábavní systém, který obsahuje LCD obrazovku s úhlopříčkou 7 palců, uchycenou na stropě a konektor RCA, který umožňuje připojení k DVD přehrávači, videohrám, notebooku nebo MP3 přehrávači. To je pak hudba reprodukována prostřednictvím palubního audiosystému.

Altea Freetrack také zavádí do modelové řady nové standardní okenní clony, které zůstávají ukryty uvnitř dveřní výplně nejsou-li využity a umožňují tak nerušený výhled z ven z vozu.

K dalším sériovým položkám výbavy Altey Freetrack patří klimatizace Climatronic, dešťový senzor, automatické svícení, parkovací asistent, tempomat, palubní počítač nebo autorádio s CD a MP3 přehrávačem 8 reproduktory a ovládáním pod volantem. Standardními bezpečnostními prvky Freetracku (4WD) jsou pochopitelně stabilizační systém ESP, šest airbagů, elektromechanický posilovač řízení a kontrola tlaku v pneumatikách.

Škoda Octavia Scout s podobnou výbavou příjde na 769.900,-Kč (2.0 FSI 110 kW) resp. 815.900,-Kč (2.0 TDI PD 103 kW).

Ondřej Láník
Diskuze (18)
8. 11. 2007 15:26
Re: ?
:yes:
8. 11. 2007 14:58
Re: Dobrý vtip
I když jsem nepřítelem vulgarismů a různých urážek v těchto diskuzích, tak tentokrát se opravdu těžko ovládám - naprosto souhlasím, dle MÉHO názoru je toto naprostá příšera, do které bych se styděl nastoupit! Nejhnusnější auto na trhu, následuje nová CR-V a starý Hyundai coupe (opět dle MÉHO názoru). Vůbec mě připadá, že se Seat hodně inspiruje v korejcích z minulého století. Leon je pěkný, ale na Alfu Romeo, kterou se Seat už 10 let marně snaží napodobit a konkurovat jí (alespoň to pořád řvou do světa), to je z celé řady této automobilky málo (samozřejmě dle MÉHO názoru)... ;-)
17. 9. 2007 08:28
DEGRADACIA
Povodne pekna a zaujimava Altea uz totalne degradovala na nudnu, nesympaticku az vnucujucu sa priseru...Ten isty vzhlad napriec celym portfoliom znacky (nepocitam prastaru Ibizu), a teraz este toto nechutne bago ciernymi nadormi vpredu aj vzadu...hlbsie uz klesnut nemozu. Ak sa niecomu hovori stagnacia a degradacia, tak to je v ramci dizajnu prave pripad Seatu... :no: :no: :no: A este tie ceny....za tie prachy si viem predstavit celkom solidne SUV a nie tento nepodarok, ku ktoremu by som sa na ulici asi bal priznat... :no: :no: :no:
15. 9. 2007 14:09
K te ankete...
...chybi mi tam vic moznosti.Treba spis ne.Mne se Altea nezda spatna,a do terenu mozna trochu vic se hodici.Navic interier u Seatu dali do(pro mne)pekne barvy.Ale chapu,u nas hraje prim cena a to,ze to neni od nas,takze sanci nema. ;-\ :yes:
15. 9. 2007 10:35
plasty vs. plasty
Jako přímou konkurenci Freetrack vs. Scout to nevidím. Altea bude trošku exot car, zatim co Octavia je střídmé kombi "pro všechny". Pomalu mi však začíná vadit záchranný systém Seatu na úkor Škodovky, hlavně co se týče motorů. Scoutu by TFSI 4WD velmi šlušel!