Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Seat otevřel v Berlíně novou vlajkovou loď pro svá dealerství

redakce AUTO.CZ
Diskuze (2)
Berlínský showroom je jako první postavený v souladu s novým korporátním designem španělské značky.

Nový showroom Seat v německém hlavním městě, které patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející velkoměsta v Evropě, nabízí na celkem 7500 metrech čtverečních dostatek místa pro pokračující realizaci úspěšné růstové strategie značky Seat . Mezi 600 hosty, kteří se zúčastnili slavnostního otevření, byl španělský velvyslanec v Berlíně Juan Pablo Garcia-Berdoy.

„Nový vzhled vytváří dokonalé spojení mezi korporátní identitou značky Seat a jejím designem, přičemž symbolizuje šest základních hodnot společnosti Seat: design, dynamiku, mladého ducha, hospodárnost, spolehlivost a dostupnost,“ říká Jürgen Stackmann, prezident a generální ředitel společnosti Seat S.A.

V přízemí nové budovy se nachází velká hala pro vystavené nové vozy, servisní zóna se dvěma pracovišti pro příjem vozidel do servisu, celkem dvanáct servisních stání a místnost pro předávání vozidel zákazníkům. První podlaží je vyhrazeno pro kanceláře a jednací místnosti. S celkovou podlahovou plochou 3600 metrů čtverečních nabízí zcela nová budova prostor pro 35 pracovišť. Hlavní prioritou v procesu výstavby byla ekologie a trvalá udržitelnost. Budova je napojena na dálkové vytápění a veškeré odpadní vody ze servisních činností jsou na místě čištěny a vrací se zpět do oběhu. Servis díky tomu neprodukuje žádné odpadní vody. Seat navíc používá pro osvětlení výstavní haly a venkovních ploch energeticky úsporné diody LED.

Berlínské prodejní a servisní místo je prvním objektem v prodejní síti značky Seat, který byl plně realizován v souladu s novým korporátním designem. Mezi jeho charakteristické prvky, které vytvářejí přívětivou a otevřenou atmosféru, patří bílá a červená barva a diagonální linie. Takto pojatý korporátní design představuje další krok v pokračujícím vývoji image značky Seat. Korporátní identita a design harmonicky vyjadřují základy značky Seat a otevřeně symbolizují šest hodnot společnosti – design, dynamiku, mladého ducha, hospodárnost, spolehlivost a dostupnost.

Původ elegance a preciznosti korporátního designu značky Seat je třeba hledat v diagonálně vedené linii, která připomíná barcelonský bulvár Avenida Diagonal. Tato linie sjednocuje kreativní vizi a je důležitou součástí genetického kódu značky Seat. Oživení přinášejí výrazné detaily španělského designu – vzrušující akcenty, hluboké stíny, dynamické perspektivy a nefalšovaná radost pojí lidi s novým hybridním životním stylem, který je jak racionální, tak emocionální.

Nové vizuální prvky zahrnují neoddělitelnou dvojici vášnivé červené – hřejivé a dynamické s nezaměnitelným chromem, jež tvoří logo Seat. Evoluce loga symbolizuje transformaci společnosti Seat, rovnováhu mezi racionální složkou a nejvíce emocionálními prvky španělské značky. Chromovaný symbol, charakterizovaný symetrickými liniemi v trvalém napětí, má precizní tvary pevně zakořeněné v moderním pojetí, které leží pod jemnou linií průmyslové inspirace. Jedinečný design loga zdůrazňuje neutuchající úsilí značky Seat o precizní techniku, vynikající konstrukci a inovace, zatímco červená barva i nadále evokuje duši španělské značky.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (2)
Avatar - dolfi
15. 3. 2014 21:05
Re: odpad
má pravdu předsedo! :-)
14. 3. 2014 16:30
odpad
PR clanok o niecom co by namiesto 50 riadkov textu vyjadrili tri obrazky. Cele auto,cz ide dole vodou. Ked sem pridem nezaujima ma kto vyhral miss, ani ze chcu zjednotit nabijacky mobilov... Koho toto zaujima? Mali by ste prenechat domenu AUTO.CZ niekomu kto z toho nebude robit cirkus a reklamnu plochu pre BLESK