Seat otevřel v Berlíně novou vlajkovou loď pro svá dealerství
Nový showroom Seat v německém hlavním městě, které patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející velkoměsta v Evropě, nabízí na celkem 7500 metrech čtverečních dostatek místa pro pokračující realizaci úspěšné růstové strategie značky Seat . Mezi 600 hosty, kteří se zúčastnili slavnostního otevření, byl španělský velvyslanec v Berlíně Juan Pablo Garcia-Berdoy.
„Nový vzhled vytváří dokonalé spojení mezi korporátní identitou značky Seat a jejím designem, přičemž symbolizuje šest základních hodnot společnosti Seat: design, dynamiku, mladého ducha, hospodárnost, spolehlivost a dostupnost,“ říká Jürgen Stackmann, prezident a generální ředitel společnosti Seat S.A.
V přízemí nové budovy se nachází velká hala pro vystavené nové vozy, servisní zóna se dvěma pracovišti pro příjem vozidel do servisu, celkem dvanáct servisních stání a místnost pro předávání vozidel zákazníkům. První podlaží je vyhrazeno pro kanceláře a jednací místnosti. S celkovou podlahovou plochou 3600 metrů čtverečních nabízí zcela nová budova prostor pro 35 pracovišť. Hlavní prioritou v procesu výstavby byla ekologie a trvalá udržitelnost. Budova je napojena na dálkové vytápění a veškeré odpadní vody ze servisních činností jsou na místě čištěny a vrací se zpět do oběhu. Servis díky tomu neprodukuje žádné odpadní vody. Seat navíc používá pro osvětlení výstavní haly a venkovních ploch energeticky úsporné diody LED.
Berlínské prodejní a servisní místo je prvním objektem v prodejní síti značky Seat, který byl plně realizován v souladu s novým korporátním designem. Mezi jeho charakteristické prvky, které vytvářejí přívětivou a otevřenou atmosféru, patří bílá a červená barva a diagonální linie. Takto pojatý korporátní design představuje další krok v pokračujícím vývoji image značky Seat. Korporátní identita a design harmonicky vyjadřují základy značky Seat a otevřeně symbolizují šest hodnot společnosti – design, dynamiku, mladého ducha, hospodárnost, spolehlivost a dostupnost.
Původ elegance a preciznosti korporátního designu značky Seat je třeba hledat v diagonálně vedené linii, která připomíná barcelonský bulvár Avenida Diagonal. Tato linie sjednocuje kreativní vizi a je důležitou součástí genetického kódu značky Seat. Oživení přinášejí výrazné detaily španělského designu – vzrušující akcenty, hluboké stíny, dynamické perspektivy a nefalšovaná radost pojí lidi s novým hybridním životním stylem, který je jak racionální, tak emocionální.
Nové vizuální prvky zahrnují neoddělitelnou dvojici vášnivé červené – hřejivé a dynamické s nezaměnitelným chromem, jež tvoří logo Seat. Evoluce loga symbolizuje transformaci společnosti Seat, rovnováhu mezi racionální složkou a nejvíce emocionálními prvky španělské značky. Chromovaný symbol, charakterizovaný symetrickými liniemi v trvalém napětí, má precizní tvary pevně zakořeněné v moderním pojetí, které leží pod jemnou linií průmyslové inspirace. Jedinečný design loga zdůrazňuje neutuchající úsilí značky Seat o precizní techniku, vynikající konstrukci a inovace, zatímco červená barva i nadále evokuje duši španělské značky.