Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

New Power of Škoda: Strategie do roku 2018 představena v Praze

Škoda
Škoda
Škoda
Škoda
64 Fotogalerie
Diskuze (38)
Pražská O2 Aréna se stala místem obří dealerské konference. Na ní Škoda Auto představila Růstovou strategii do roku 2018.

Dealeři už ví vše, my ostatní ještě budeme pár dní čekat

Škoda World Dealer Conference 2011, jak zní celý název akce, ve dnech 10. a 11. února 2011 zabrala pražskou O2 Arénu.

Do české metropole se sjelo zhruba 5000 dealerů a dalších hostů ze 100 zemí světa. Škoda Auto jim odprezentovala novou Růstovou strategii, předvedla nové logo i připravované modely a o zábavu se postaralo vystoupení dvou světoznámých hudebníků: zpěvačky Anastacia a DJ Tiësto.

Akce se připravovala půl roku. Na místě bylo připraveno 400 hostesek, 312 číšníků a 96 kuchařů. Celkem realizaci a přípravu akce zajišťovalo 2500 lidí.

Dealerská konference odstartovala éru nazvanou New Power of Škoda. Symbolizuje ji nové logo, s jehož podobou ovšem bude veřejnost oficiálně seznámena až za dva týdny na ženevském autosalonu.

Koncern Volkswagen se chce v roce 2018 vyšplhat do pozice největšího výrobce aut na světě a Škoda Auto má k tomu přispět nemalou měrou. V následujících sedmi letech plánuje mladoboleslavská automobilka zdvojnásobení roční produkce.

Konkrétní aspekty zůstávají zatím veřejnosti utajeny. Škoda Auto chce zintenzivnit své aktivity v Evropě i v zámoří – především v Číně, Indii ale také v Rusku. Expanzi jistě napomůže nový model z koncernové řady New Small Family a levný kompaktní model cílící na méně náročné zákazníky.

ŠKODA.AUTO.CZ - Vše o značce Škoda na Auto.cz

Vstoupit do diskuze (38)