Subaru Impreza WRX STi spec C Type RA-R: Opět pouze pro Japonsko
Další nezapamatovatelný název, avšak zaznamenáníhodná technika - tak se dá ve stručnosti charakterizovat další přísně limitovaná, pouze 300kusová edice nejsilnější Imprezy, určená opět pouze pro japonský trh. Kromě několika optických korekcí se může pochlubit ještě sportovnějším motorem i podvozkem, než beztak dostatečně ostrý originál. K dispozici bude v sytě žluté (jen 50 kusů), čistě bílé a původní modré metalíze Rallye. Na přání je k dispozici karbonový zadní spoiler, původní sportovní sedačky lze nahradit skořepinami Recaro. Poznávacím znakem Type RA-R je černý nástavec předního spoileru, nástavba na střeše, decentní červené lemování masky a specifická hlavice řadicí páky.
Type RA-R stojí standardně na 18" kolech STi, obutých do 40% pneumatik Bridgestone a brzděných 6pístkovými třmeny. Připlatit si lze za kola BBS stejného rozměru. Podvozek prodělal sérii úprav, které jej ještě více přiblížily skutečně závodnímu nasazení. Silně přepracovaný dvoulitrový boxer, známý již z vývozní limitované edice S204 z konce loňského roku (evropské STi pohání 2,5 l), vyvíjí 235 kW a 432 Nm a tom uodpovídající jízdní výkony, přenášené přes manuální šestistupňovou převodovku. Bez příplatků vyjde Subaru Impreza WRX STi spec C Type RA-R s pravostranným řízením v japonsku 4,284,000 jenů, po zkušenostech z minula lze předpokládat, že se po všech 300 kusech jen zapráší.