Tatra Force 12x6.2 pro dopravu trub ve finální podobě

 

Společnost Tatra Trucks představuje jeden ze svých nejnovějších speciálů přímo na jeho pracovišti.

Tatra v současnosti nabízí vedle klasické sériové produkce i výrobu jednotlivých vozidel dokončených přesně podle specifických požadavků jejich budoucích majitelů a uživatelů. Na tuto skutečnost se společnost Tatra Trucks rozhodla upozornit právě představováním těchto jednotlivých vozidel.

Prvním takto uvedeným vozem byl čtyřnápravový speciál pro zemědělce a následně černý sklápěč pro klienta z Norska. Obě tato vozidla vycházela z modelové řady Phoenix, která koncem loňského roku dorazila v modernizované podobě s motory Euro 6.

V dalším pokračování svého seriálu představila kopřivnická automobilka speciál na bázi řady T 815-7, který byl vyvinut a vyroben na základě požadavků italského výrobce vrtné soupravy. Následoval další zástupce řady T 815-7 v hasičském provedení, které bylo na konci loňského roku expedováno do Austrálie a vzniklo na základě požadavku tamního dealera ve spolupráci společností Tatra Trucks a THT Polička.

Léto letošního roku přineslo odhalení nejdelšího a nejtěžšího stroje v historii kopřivnické automobilky v podobě speciálu s kabinou Tatra Force v kombinaci s osminápravovým podvozkem. Začátkem září pak byl představen nový hasičský speciál Tatra Force 6x6.1 pro Austrálii a krátce po něm podvozek typu 790R74 12x6.2.

Nyní zveřejnila společnost Tatra Trucks nové snímky tohoto vozidla v jeho konečné podobě s nástavbou pro převoz až osmnáct metrů dlouhých trub, kterou bylo vybaveno až u německého dealera. Kromě samotné nástavby bylo upraveno i umístění hlavních světlometů, a to přímo nad přední nárazník.

Tatra Force jako speciál pro dopravu trub

Tatra Force typ 790R74 12x6.2 je vybavena vzduchem chlazeným vznětovým osmiválcem Tatra T3C-928.90 Euro 3 o objemu 12,7 l s přímým vstřikem paliva, výkonem 300 kW a maximálním točivým momentem 2100 N.m.

Při celkové délce 13.700 mm má tento stroj rozvory náprav 2150 + 2600 + 1450 + 1500 + 1650 mm. Šířka vozidla je 2550 mm a výška bez nástavby 2035 mm. Hmotnost podvozku dosahuje 15.720 kg, celkově technicky přípustná hmotnost je 66 tun.

Spolupracujeme s TipCars.com
KLDR: Se Spojenými státy jsme stále ochotni jednat a řešit problémy KLDR: Se Spojenými státy jsme stále ochotni jednat a řešit problémy

Severní Korea je nadále otevřená dialogu se Spojenými…

Zápisník Pavla Otta: Kladení psa Zápisník Pavla Otta: Kladení psa

V čele rezortu obrany se od roku 1993 vystřídalo sedmnáct…

Sdílejte data bezpečně s aplikací Safety4Transfer Sdílejte data bezpečně s aplikací Safety4Transfer

Společnost CNS a.s. uvádí na český trh software pro…

Hamáček porušil naši dohodu, že nenavrhne Pocheho, tvrdí Zeman Hamáček porušil naši dohodu, že nenavrhne Pocheho, tvrdí Zeman

Prezident Miloš Zeman se podle svých slov před týdnem s…

 
Zdroj: Tatra Trucks

Štítky Tatra Profi Nákladní

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto…

Chcete levně natankovat? Jeďte do Polska. Ceny paliv v ČR jsou rekordně vysoké Chcete levně natankovat? Jeďte do Polska. Ceny paliv v ČR jsou rekordně vysoké

Za poslední dva měsíce vzrostla cena paliv zhruba o dvě…

 





 
Ford Ranger 3.2 TDCi (147 kW) vs. VW Amarok 3.0 TDI V6 (150 kW) – Chlapáci sobě

TEST: Ford Ranger 3.2 TDCi (147 kW) vs. VW Amarok 3.0 TDI V6 (150 kW) – Chlapáci sobě

Dnes 08:00

Vyloženě drsných aut na trhu už tolik není, pick-upy ale mezi ně nepochybně stále patří. Jak si proti sobě stojí takové modely od úhlavních rivalů, Fordu a VW?




Blesk.cz

Bouřky v noci rozvodnily řeky: 3. povodňový stupeň na Berounsku. Varování před deštěm trvá

Bouřky v noci rozvodnily řeky: 3. povodňový stupeň…

Silné bouřky a přívalové deště v noci na pátek sužovaly Česko. Poslední 3. povodňový stupeň vedený v Zaječově na…

Módní téma týdne: Inspirace pro filmové Vary. Paráda z Cannes

Módní téma týdne: Inspirace pro filmové Vary. Paráda…

Jedna z nejstarších, od šestačtyřicátého roku minulého století v přímořském francouzském letovisku Cannes…

 

iSport.cz

Lyon popáté ovládl Ligu mistryň. Česká sudí v prodloužení tasila červenou

Lyon popáté ovládl Ligu mistryň. Česká sudí v…

Ženské finále Ligy mistrů v Kyjevě ovládly fotbalistky Lyonu. Ty zdolaly soupeřky z Wolfsburgu 4:1 po…

Speciál k finále Ligy mistrů: 68 stran, plakáty. Zase vyhrajeme, hlásí Šmicer

Speciál k finále Ligy mistrů: 68 stran, plakáty.…

Liverpool proti Realu Madrid. Tohle finále fotbalové Ligy mistrů bude velmi emotivní pro jednoho z hrdinů…

 

Reflex.cz

Elon Musk chce hodnotit novináře, název služby ale nezvolil nejlépe

Elon Musk chce hodnotit novináře, název služby ale…

Bohatý vizionář Elon Musk se rozohnil na Twitteru. Nestalo se mu to poprvé. Nyní se ale rozčílil na novináře a…

U pramenů Mléčné řeky aneb Na návštěvě u nepálských Šerpů

U pramenů Mléčné řeky aneb Na návštěvě u nepálských Šerpů

Za ostře řezanými skalními věžemi přerušovanými mohutnými sněhovými poli a ledovcovými plotnami vystupují další…