Test Auto.cz

Alfa Romeo Giulia QV 2.9T GME/375 kW 8AT – Prodejte barák a kupte si alfičku

9.11. 2018
Verdikt
 

Giulia QV by měla být na předpis, je to lék. Díky italské terapeutce zapomenete na těžké automobilové časy posledních let.

To jsem se zase jednou rozbásnil, teď už bez vzletných přirovnání. Jak jste si včera večer možná všimli, Alfu Romeo Giulia Quadrifoglio Verde jsem vzal do Mostu a musím říct, že se sériovým autem to byl můj suverénně největší okruhový zážitek. Ať vzpomínám, jak vzpomínám, těm několika ostrým mosteckým kolečkům se nic ani nepřibližuje. Totálně zábavná a brutálně rychlá zadokolka se mi zaryla tak hluboko, že si doteď občas na telefonu pouštím video z rychlého kolečka, jak jsme si to spolu v Mostě frčeli. Jo, ještě nikdy jsem neměl takový strach, Most není Bahrajn a ty výjezdové zóničky byly najednou strašně maličké a bariéry hrozně blízko. A zadek věčně ustřeloval. Když jsem se však osmělil, alfičku trošku chytil pod krkem, fungovala neskutečně. I kousek za limitem, pořád jsem ji měl pevně v rukách. Jasně že jsem měl celou dobu sedinku staženou a vystoupil jsem zpocený až na té sedince, ale šťastný. Jenom gumy nějak hodně žere, holčička. Na natáčení a několik rychlých koleček jsme měli hodinu a nové pneu šlo pá.

Teď jenom proletím design a takové ty podružnosti a do Mostu se zase vrátíme, jo?

Modrá je snad ještě hezčí

Když se u nás Giulia QV objevila poprvé, byla červená a manuální. Tehdy se rozplýval Honza Mička, já se svezl opravdu jen velmi krátce a až tak odvázaný jsem nebyl. Postupně se mi snad povede vysvětlit proč.

obrázek [600 x 277]

Design mi naživo přišel možná až moc agresivní a vyzývavý, na druhou stranu se mi proti fotkám základní zakulacené rysy docela zamlouvaly. Z aktuálně testovaného kousku jsem ale byl dokonale nadšený, mírně usedlejší barva padla Giulii QV jako pozadí na hrnec, klidně bych si ji spletl s méně ultimativní verzí Veloce. To vůbec není výtka, naopak. Stále zůstává dost čtyřlístkových detailů (hlavně dramatická záď s difuzorem), abyste QV poznali, o něco umírněnější vyznění celku však mně osobně sedí víc. Takto bych si alfičku nakonfiguroval já.

Uvnitř bych se klidně vykašlal na karbonové skořepiny od Sparca za nesmyslných sto tisíc, na machrování asi dobré, základní sedačky (náš případ) však funkci plní perfektně. Poskytují dostatečné pohodlí pro normální užití a v Mostě jsem v nich nelítal ze strany na stranu. Paráda. Jinak je vnitřek plný zvláštních protikladů, což možná čekáte. Na jednu stranu velmi pěkný volant s efektním červeným tlačítkem a obřími pádly pod ním, na řidiče orientovaná architektura a obšití kůží, na stranu druhou ovšem několik vyloženě odfláknutých detailů. Laciné otočné ovladače na středovém panelu bych ještě přetrpěl, ale volič samočinné převodovky… To je tedy kousek. Podivný mix laciných plastů připomíná „řadičky“ z těch nejlevnějších počítačových volantů.

Jinak se mi však sedělo skvěle, přiměřeně nízko, rozsah nastavení sloupku taky v pohodě, tady není moc co zlepšovat. Atmosféra je možná stísněnější, hlavně na zadních sedačkách, ale komu by to proboha vadilo.

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 vs. Mazda 6 2.5 Sky-G – Volba srdcem

Omlouvám se, kluci a holky, jestli vás zajímá ještě objem kufru a podobné věci, připomeňte si Standův srovnávák s Mazdou 6. Já už chci psát o tom, co jsem zažil v Mostě.

1/3 Pokračovat ve čtení

Spolupracujeme s TipCars.com

Alfa Romeo Giulia QV 2.9T

Cena v základní výbavě: 2 159 500 Kč Cena v testované výbavě: 2 371 000 Kč

Základní výbava:Elektrické ovládání oken, tempomat, automatická dvouzónová klimatizace, LED koncové svítilny, devatenáctipalcová litá kola, bi-xenonové světlomety, aktivní aerodynamika, samozatmívací vnitřní zpětné zrcátko, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, aktivní odpružení.

Výbava testovaného vozu:Paket QV 2 (+105.000 Kč), háčky v kufru (+1500 Kč), bezklíčkový vstup (+15.000 Kč), sedadla kůže/alcantara s elektrickým ovládáním (+35.000 Kč), speciální litá kola (+11.000 Kč), metalíza (+27.000 Kč), žluté brzdové třmeny (+6000 Kč), volant z alcantary s karbonovými výplněmi (+11.000 Kč), adaptivní tempomat (+32.000 Kč), navigace (+62.000 Kč).

Snímek orangutaní matky s umírajícím potomkem vyhrál soutěž o fotografii roku Snímek orangutaní matky s umírajícím potomkem vyhrál soutěž o fotografii roku

Vítězem soutěže Czech Press Photo v kategorii fotografie…

Justici za podporu vlády. Část ČSSD si před hlasováním o nedůvěře klade podmínky Justici za podporu vlády. Část ČSSD si před hlasováním o nedůvěře klade podmínky

Šéf KSČM Vojtěch Filip míní, že kauza údajného únosu…

Komentář Tomáše Prouzy: Brexit aneb pro vlastní moc uděláme cokoli Komentář Tomáše Prouzy: Brexit aneb pro vlastní moc uděláme cokoli

Britští lídři bojují hlavně o vlastní přežití. Bez ohledu…

 
Technické údaje
Motor Alfa Romeo Giulia QV 2.9T
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2891
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 375 / 6500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 600 / 2500
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 307
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 3.9
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 11.9 / 7.6 / 9.2
Emise CO2:212
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 480 / -
Objem nádrže (l):58
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1620 / 530
Rozměr pneu:245/30 R19, 285/30 R19
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4639
b) šířka (mm): 1873
c) výška (mm): 1426
d) rozvor (mm): 2820
e) rozchod vpředu (mm): 1555
f) rozchod vzadu (mm): 1607
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 910 / 1170
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 580 / 840
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 970
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):920
k) šířka vpředu (mm): 1480
l) šířka vzadu (mm): 146
délka sedáku vpředu (mm): 540
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 650
výška opěradla vzadu (mm): 670
místo vzadu pod předním sedadlem: ano
 

Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo Giulia QV 2.9T GME/375 kW 8AT –…







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Jeremy Clarkson otevřeně: Co si myslí o elektroautech? A co řekl o natáčení? Jeremy Clarkson otevřeně: Co si myslí o elektroautech? A co řekl o natáčení?

Premiéra třetí řady motoristického pořadu The Grand Tour…

Vedení FCA si sype popel na hlavu. Přiznává, že se v Maserati chybovalo Vedení FCA si sype popel na hlavu. Přiznává, že se v Maserati chybovalo

Nejnovější šéf koncernu FCA uvedl, že některé dřívější…

 



Rychlé kolo s Alfou Romeo Giulia QV: Strašně, ale strašně rychlé kolo! Rychlé kolo s Alfou Romeo Giulia QV: Strašně, ale strašně rychlé kolo!

Tohle jsem v Mostě ještě nezažil. Alfa Romeo Giulia QV…

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 vs. Mazda 6 2.5 Sky-G – Volba srdcem Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM 180 vs. Mazda 6 2.5 Sky-G – Volba srdcem

Střední třída dává zákazníkům toužícím po sedanu pestré…

 



 
Tohle podivné Bentley je na prodej. Jeho základ byste jen těžko odhadovali

Tohle podivné Bentley je na prodej. Jeho základ byste jen těžko odhadovali

Dnes 18:49

Nabízené červené kupé se znaky Bentley postavila karosárna Hooper & Company. Jeho základem byl luxusní sedan Turbo R.




Blesk.cz

Olga Menzelová o aktuálním stavu Jiřího: Máme teď náročné období!

Olga Menzelová o aktuálním stavu Jiřího: Máme teď…

Půvabná produkční Olga Menzelová (40) potěšila všechny fanoušky svého manžela Jiřího (80). Zmínila se totiž o…

Epicentrum: Ustojí Andrej Babiš jako premiér údajný únos syna?

Epicentrum: Ustojí Andrej Babiš jako premiér údajný…

Přežije Andrej Babiš v roli premiéra? Kdo selhal ve vyšetřování údajného únosu jeho syna na Krym? Hosty dnešního…

 

iSport.cz

Liga mistrů ONLINE: Gulaš nasázel čtyři góly, Kometa prohrává ve Finsku

Liga mistrů ONLINE: Gulaš nasázel čtyři góly, Kometa…

Boj o evropský hokejový trůn pokračuje! Dnes je na programu všech osm odvetných zápasů osmifinále Ligy mistrů.…

Řev, ze kterého mrazí. Hvězda Floridy si otočila nohu: Bůh s tebou!

Řev, ze kterého mrazí. Hvězda Floridy si otočila…

Skvělá dvanáctigólová přestřelka mezi Floridou a Ottawou (7:5) měla pro Panthers hořkou příchuť. Dvě minuty před…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Miloš Zeman, úspěšný Číňan

Karel Steigerwald: Miloš Zeman, úspěšný Číňan

Díky čínským aktivitám prezidenta, jejichž podstatou je hlavně poklonkování, vzrostla česko-čínská obchodní…

Hrozí další útok? Islamistické skupiny v Evropě jsou pro bezpečnostní orgány těžší práce než bývali sovětští agenti

Hrozí další útok? Islamistické skupiny v Evropě jsou…

Jsou to již tři roky, kdy ve Francii provedlo komando islamistů rozsáhlé koordinované útoky, při kterých zemřelo…