Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Yaris TS v Česku za 499 900 Kč

Libor Zezulka
Diskuze (33)
Nový vrchol modelového řady Yaris japonská Toyota veřejnosti představila na autosalonu v Paříži vloni. Víme, kolik bude nový Yaris TS stát na českém trhu.

První důležitá zpráva, která dorazila do Česka z mezinárodní novinářské prezentace, na níž má Auto.cz svého zástupce, zní: nový Yaris TS nemá konkurovat klasickým „hot hatchům“ typu Ford Fiesta ST či Renault Clio Sport. Yaris TS osazený zcela novým zážehovým motorem 1.8 Dual VVT-i s proměnným časováním nejen sacích, ale i výfukových ventilů a max. výkonem 98 kW, je kompromisem mezi sportem a komfortem.

Jinými slovy nový Yaris TS je rychlý, ale zároveň zůstal komfortní. Dostatečnou svižnost dokládá zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,3 a maximální rychlost 194 km/h. Pro lepší jízdní zážitek Toyota vybavila Yaris TS tužším a o 8 mm sníženým podvozkem, vylepšila řízení s elektrickým posilovačem a výsledek potom postavila na 17palcová litá kola. Své snažení automobilka korunovala zadními LED světlomety.

Výbava Yarisu TS obsahuje například kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, sportovní sedadla, manuální klimatizaci či audiosystém s CD přehrávačem. Za příplatek bude možné získat bezklíčový vstup či systém startování motoru zmáčknutím tlačítka. Zbývá dodat jediné, kolik si bude Toyota za nový Yaris TS v Česku účtovat. Zpráva od našeho kolegy říká, že třídveřový model přijde na 499 900 Kč, pětidveřový potom na 514 900 Kč.

Odkazy:

Libor Zezulka
Diskuze (33)
9. 2. 2007 18:47
Re: tak nevím
No jasně, ale nejsme v japonsku a v evropě je to prostě jinak. Jinak tedy ještě nemohu souhlasit s tím, že by u toyoty kvalita a technika pokulhávala. Co se týče kvality interiérů, tak jednoznačně patří mezi japonskými výrobci na vrchol, stačí se podívat na nový Auris, ale ani Yaris na tom není špatně ať už z pohledu materiálů či zpracování. No a motory? Dyť proboha mají motory minimálně na úrovni Hondy! To že je neposílají výkonově tak vysoko (i když tedy je na zváženou jestli je 124koní z 1.6 v Aurisu málo) ovšem neznamená, že to nejsou technické svosty! Dual VVTi snad mluví za vše! A motory v Celice či Corolle TS v obou verzích jsou snad slabé či technicky zaostalé? Jediné slabší místo oproti konkurenci mají stále ještě v dieselech. Ale i to je otázka, protože ne vždy se člověk může řídit tím, co napíše novinář a já v tom zatím ještě osobně nejel.
Avatar - Ghostyx
9. 2. 2007 09:28
Re: Konkurence...
Doufam, ze to jiz snad pochopil... Diky 2,7 RS za help... :yes:
9. 2. 2007 00:18
Re: spolehlivost
Konecne nekdo s rozumnym argumentem.
8. 2. 2007 18:33
Re: Rozpaky
hmmm :-! :yes:
8. 2. 2007 18:30
Re: tak nevím
Chlapi, ale nemůžete srovnávat dvě různé značky. Toyota vždy byla z japonských značek nejdražší a ne pro každého má toyota stejný image jako honda. Toyota je takový japonský VW (3x jsem zvracel než se mi to podařilo napsat) - tedy snaha o prémiový mainstream, kdežto Honda takový Ford (všichni víme, že jede a zatáčí lepší, ale takové jméno a dojem kvality mezi běžnými občany nemá.