Volkswagen Golf 1,2 TSI (77 kW) bude stát 413.100,-Kč, 1,6 TDI (66 kW) pak 439.900,-Kč

Volkswagen Golf 1,2 TSI (77 kW) bude stát 413.100,-Kč, 1,6 TDI (66 kW) pak 439.900,-Kč

 
 

Volkswagen pozměnil nabídku modelu Golf pro český trh. Obsahuje jak nový čtyřválec 1,2 TSI (77 kW), tak základní turbodiesely 1,6 TDI se 66 kW a 77 kW.

Technická data ani další podrobnosti o konstrukci nového čtyřválce 1,2 TSI zatím bohužel nebyly zveřejněny. Shrňme tedy alespoň to známé. Nový motor v tuto chvíli doplňuje nabídku přibližně na úrovni klasické atmosférické jedna-šestky. Později by ji mohl zcela nahradit. Kdy se tak stane, ale není v tuto chvíli známo.

Premiéru má malý čtyřválec v Polu, které už s motorem 1,6 MPI v nové generaci nepořídíte. V Polu má motor o objemu 1198 cm3 výkon 77 kW při 5000 min-1 a velmi dobrý točivý moment 175 Nm mezi 1500 a 3000 min-1. Předpokládáme, že v Golfu to budou identické nebo velmi podobné hodnoty. Zejména v oblasti točivého momentu malý přeplňovaný motor svého atmosférického a již letitého předchůdce překonává. Odráží se to také na jízdní dynamice a spotřebě. Pomůže v tom šestistupňová ručně řazená převodovka. Golf 1,2 TSI je o 9.100,-Kč dražší než Golf 1,6 MPI.

Základní výbavou Golfu je i nadále Trendline. Standardem v ní jsou čelní, boční a hlavové airbagy, kolenní airbag řidiče, ESP, klimatizace "Climatic" s poloautomatickou regulací, rádio RCD 210 s CD-MP3 přehrávačem, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna vpředu nebo elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Ceny z tabulky platí pro třídveřovou verzi, za pětidveřovou zaplatíte navíc nyní 4.900,-Kč, dostanete pak ale taky malý kožený paket (tj. tříramenný kožený volant, hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy v kůži) a vnější zpětná zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu. Za dalších 14.900,- Kč lze mít s paketem All in také klimatizaci "Climatronic" s automatickou regulací, alarm s integrovaným nezávislým zdrojem, tempomat, bederní opěrky páteře pro přední sedadla, včetně výškově nastavitelného sedadla spolujezdce, loketní opěrku vpředu s odkládacím boxem, 2 držáky nápojů vzadu a kola z lehkých slitin Wellington 6 1/2 J x 15 se zajištěním proti krádeži (lze pouze v kombinaci s Paketem Comfort, nelze pro 1,4 59kW, 1,6 TDI 66kW a 2,0 TDI 103kW 4Motion).

Následující stupeň Highline je nyní o tučných 60.800,-Kč dražší, ale v ceně dostanete velký balík příplatkové výbavy, do kterého patří mj. Rádio RCD 310 s CD-MP3 přehrávačem, výkon 4 x 20 Wattu, 8 reproduktorů, Aux-in zdířka, tempomat, palubní počítač Plus, kola z lehkých slitin "Cleveland" 6 1/2 J x 16, pneumatiky 205/55 R16, mlhové světlomety s chromovaným orámováním a statickým přisvěcováním do zatáček, potahy sedadel Alcantara/látka, sedadla řidiče a spolujezdce výškově nastavitelné, s bederními opěrkami, tříramenný multifunkční kožený volant s ovládáním rádia a palubního počítače (malý kožený paket), loketní opěrka vpředu s odkládacím prostorem a výdechy ventilace dozadu, 2 držáky nápojů vzadu nebo textilní koberečky vpředu i vzadu.

Volkswagen Golf VI - přehled zážehových motorizací (květen 2009)
Motor1,4 (59 kW) (5M)1,6 (75 kW) (5M)1.2 TSI (77 kW)1,4 TSI (90 kW) (6M)1,4 TSI (118 kW) (6M)
Zdvihový objem [cm3]13901595119813901390
Válce/ventily4/44/24/24/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]59/500075/560077/500090/5000118/5800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]132/3800148/3800175/1500-3500200/1500240/2000
Max. rychlost [km/h]172188-200220
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,911,3-9,58
Komb. spotřeba [l/100 km]6,47,1-6,26
Cena Trendline [Kč]359.900,-404.000,-413.100,-449.900,--
Cena Highline [Kč]-464.800,-473.900,-510.700,-566.000,-

Rozšířena brzy bude také nabídka turbodieselů. K inovovaným dvoulitrům TDI - nyní u Golfu výhradně jako common-rail - přibude dvojice nových jedna-šestek TDI se 66 a 77 kW. Ta silnější má dynamické parametry srovnatelné s atmosférickou 1,6 MPI (75 kW), ale kombinovanou spotřebu jen 4,5 l/100 km. Cenový rozdíl činí přes 60 tisíc Kč. Všechny jedna šestky zůstávají u pětistupňových převodovek.

Volkswagen Golf VI - přehled vznětových motorizací (květen 2009)
Motor1.6 TDI (66 kW)1.6 TDI (77 kW)2.0 TDI (81 kW) (5M)2.0 TDI (103 kW) (6M)2.0 TDI (103 kW) (4Motion 6M)
Zdvihový objem [cm3]15981598196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]66/-77/440081/4200103/4200103/4200
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]-250/1900-2500250/1500320/1750320/1750
Max. rychlost [km/h]-189194209206
Zrychlení 0-100 km/h [s]-11,310,79,39,4
Komb. spotřeba [l/100 km]-4,54,54,95,5
Cena Trendline [Kč]439.900,-465.900,-469.700,-521.700,-563.100,-
Cena Highline [Kč]-526.700,-530.400,-582.400,-623.900,-
Spolupracujeme s TipCars.com
Peru zlegalizovalo marihuanu pro lékařské účely Peru zlegalizovalo marihuanu pro lékařské účely

Peruánský parlament ve čtvrtek schválil zákon, který…

KLDR je blízko zdokonalení jaderného arzenálu. Už brzy může zasáhnout KLDR je blízko zdokonalení jaderného arzenálu. Už brzy může zasáhnout

Severní Koreu dělí jen měsíce o dalšího zdokonalení…

Trumpův tým zahájil přípravu k příštím prezidentským volbám Trumpův tým zahájil přípravu k příštím prezidentským volbám

Do volebního zápasu o druhý prezidentský mandát Donalda…

Povede Sebastian Kurz Rakousko? Mladíka dnes pověří sestavením vlády Povede Sebastian Kurz Rakousko? Mladíka dnes pověří sestavením vlády

Rakouský prezident dnes pověří šéfa vítězných lidovců…

 
 

Tapety


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf 1,2 TSI (77 kW) bude stát…







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Mazda vrátí na trh wankelův motor už za dva roky. Ne ovšem tak, jak si myslíte... Mazda vrátí na trh wankelův motor už za dva roky. Ne ovšem tak, jak si myslíte...

Motor s rotačním pístem bude nyní plnit jinou roli.

Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné

Vůz s designově velmi komplikovanou přídí se stává…

 



Američané za Dieselgate vrací VW vraky. Tento je očesaný na dřeň! Američané za Dieselgate vrací VW vraky. Tento je očesaný na dřeň!

Američané mají zajímavý trik na Dieselgate. Volkswagen…

Ojetý Volkswagen Golf VI. generace (2008-2013): Opravdu jen modernizace pětky? Ojetý Volkswagen Golf VI. generace (2008-2013): Opravdu jen modernizace pětky?

O Golfu šesté generace se často tvrdí, že je jen…

 



 
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Škoda Fabia 1.0 TSI – Malí, drazí, automatoví…

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Škoda Fabia 1.0 TSI – Malí, drazí, automatoví…

Dnes 08:00

Ford Fiesta a Škoda Fabia, to je takový docela tradiční malý souboj. Tentokrát se nám však sešly trochu zvláštní specifikace.




Blesk.cz

Ženy a děti v Africe chodí pro vodu i pět kilometrů. Výstava upozorňuje na její nedostatek

Ženy a děti v Africe chodí pro vodu i pět kilometrů.…

Jsme zvyklí otočit kohoutkem a napustit si pitnou vodu. Jsme zvyklí se umýt, jíst z čistého nádobí. Neumíme si…

Tajný byt Hany Gregorové: Šokující zjištění, komu doopravdy patří!

Tajný byt Hany Gregorové: Šokující zjištění, komu…

Jako by nestačily skandály, které na Hanu Gregorovou (65) v jednom kuse vytahuje její bývalý milenec Ondřej…

 

iSport.cz

Sport Magazín: Jednoduchý je chytrý, slyšel Rutta od Keitha

Sport Magazín: Jednoduchý je chytrý, slyšel Rutta od Keitha

Nikdy nepůsobil v cizině. Nebyl draftovaný. Před třemi lety hrál v první lize proti Šumperku nebo Benátkám. A…

Naštvaný Vrba: Byli jsme pomalí, od některých hráčů jsem očekával víc

Naštvaný Vrba: Byli jsme pomalí, od některých hráčů…

PŘÍMO Z LUCERNU | Selhání. Jinak se výkon Plzně proti Luganu označit nedá. Viktoria lehla pod nohy velmi…

 

Reflex.cz

Na treku Vancouverem: Za krásami největšího ostrova západního pobřeží Severní Ameriky

Na treku Vancouverem: Za krásami největšího ostrova…

Ostrov Vancouver byl naším domovem více než půlrok. Stihli jsme tu nejen pracovat a poznat místní způsob života,…

Ekonom Vladimír Pikora: Po volbách přijde naštvanost nejvyššího stupně

Ekonom Vladimír Pikora: Po volbách přijde naštvanost…

Něco vám řeknu – nikdy slepě nespoléhejte na čísla! Já jsem to udělal jednou a ovlivnilo to zbytek mého života.