Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen CC: Koncept nové generace na prvních skicách

David Bureš
Diskuze (21)
Nový Passat zatím debutoval v podobě sedanu a kombi. Vedle terénního Passatu Alltrack dojde i na sportovně laděný model.

Od Volkswagenu Passat B8 bude tak jako od minulé generace odvozen sportovněji laděný model CC (dříve Passat CC). Tento automobil poprvé uvidíme příští týden v Ženevě, a to v podobě konceptu. Ten se ukazuje na prvních skicách.

Z návrhů vyplývá, že nové CC dostane výraznou masku chladiče. Na ní budou navazovat hlavní světlomety, čímž se vůz opticky přiblíží výchozímu Passatu. Výrazně tvarován bude i přední nárazník.

Automobil bude mít nižší siluetu než výchozí Passat. Řešení zádě s výraznou odtokovou hranou a úzkými koncovými světly připomíná Mercedes-Benz S Coupe.

Koncept se zatím neznámým jménem bude plug-in hybridem. V jeho útrobách bude pracovat ústrojí kombinující přeplňovaný benzinový motor s dvěma elektromotory. Síla agregátů bude posílána na všechna kola.

Náznak podoby druhé generace modelu CC sice uvidíme již na začátku března, na sériový automobil si ale ještě počkáme. Podle posledních informací se nové CC objeví na trhu až v roce 2017.

Současný Volkswagen CC (Comfort Coupé) se prodává od roku 2012. Vůz je vlastně jen modernizovanou verzí předchozího Passatu CC, nabízeného od roku 2008. Ve srovnání s tehdejším Passatem (B6) byl Passat CC o 31 mm delší, o 36 mm širší a o 50 mm nižší.

David Bureš
Diskuze (21)
Avatar - autak
26. 2. 2015 16:25
Re: vcelku povedené
:-)
Avatar - Fortune Rayzor
25. 2. 2015 22:58
Re: Za tuhle skicu
O tom, kdo je tu zkouřený by se dalo dost polemizovat.
Ale pobavils, to jo. >:-[]
Rozdíl mezi skicou a renderem je propastný, zkus je od sebe odlišovat.
Avatar - white label
25. 2. 2015 22:33
Re: vcelku povedené
Já to chápu, taky mi vadí podřízení všeho, co nejlepšímu přístupu do vozu. Proto se v poslední době např. ujal protimluv "4/5 dv. kupé". Dvoudveřové sedany už vymřely a 3dv. hb pomalu vymírají taky. Tobě vadí velké víko kufru, mě zadní pár dveří, v principu jsme vlastně na jedné lodi.
Avatar - autak
25. 2. 2015 21:50
Re: vcelku povedené
V tuto chvíli si ve svých slovech napsal něco, co jsem čekal, že někdo brzy napíše. Tím myslím praktičnost. Já to chápu. V Evropě to prostě tak je, že když si člověk kupuje auto je u něj obvykle prioritou obrovský kufr a dobrý přístup=obvykle kombi. Já jsem jeden z těch, co má na prvním místě eleganci, což já osobně pod pojmem fastback a kombi nevidím. Každý to, ale bere jinak. Za chvíli se může do této diskuze přidat někdo, kdo mi prostě bude tvrdit, že auto bez pořádného kufru a přístupu není auto. Já to komentovat nebudu, protože to by bylo dohadování do nekonečna. :-)
Avatar - white label
25. 2. 2015 21:11
Re: vcelku povedené
Není to jen o vkusu, je to taky o přístupu do kufru, o komfortu pro posádku při otevřeném kufru, nebo o tuhosti karoserie. Mně třeba obecně víc vadí případný zbytečný pár dveří vzadu u tzv. 4/5 dv. "kupé".