Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen CC R-Line: Sportovní paket pro Comfort Coupé

David Bureš
Diskuze (45)
Zájemci o sportovnější vzhled modelu CC si pro toto čtyřdveřové kupé budou moci již brzy objednat paket R-Line.

Volkswagen CC bude již brzy možné objednat s balíčkem sportovních doplňků R-Line. Automobilka, zatím nezveřejnila, kdy se této verze dočkají evropští zákazníci, ve Spojených státech však CC R-Line bude dostupné od konce letošního roku.

R-Line je už známý z ostatních Volkswagenů, dostupný byl i u Passatu CC. V případě CC je nejvýraznější součástí tohoto balíčku nový přední nárazník s větším chladicím otvorem a výraznými kruhovými mlhovkami, u kterých se objevují chromované lišty. V masce chladiče se pak objevuje písmeno R.

Z boku jsou patrné upravené prahy a 18palcová hliníková kola. Vzadu jsou hlavní novinkou zatmavené koncové světlomety.

Při otevření dveří zaujmou prahové lišty z nerezové oceli s nápisem R-Line.

Výbava auta bude alespoň v USA zahrnovat sedačky s koženkovými sedáky, hudební systém Premium VIII s osmi reproduktory, ovládaný skrze dotykovou obrazovku, měnič na šest CD, Bluetooth, přípojku na iPod nebo vyhřívaná sedadla nastavitelná ve 12 směrech. Dvouzónovou automatickou klimatizaci, dešťový senzor či bi-xenonové světlomety má i běžné CC.

V USA bude CC R-Line dostupný s přeplňovaným zážehovým motorem 2,0 TSI o výkonu 149 kW. Ten bude spolupracovat se šestistupňovou manuální, nebo dvouspojkovou převodovkou.

Světová výstavní premiéra Volkswagenu CC s paketem R-Line proběhne na nadcházejícím autosalonu v Lipsku. Na stánku Volkswagenu bude možné si prohlédnout i Scirocco GTS. Lipský automobilový veletrh bude pro veřejnost otevřen od 2. do 10. června.

David Bureš
Diskuze (45)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2012 06:48
Re: Na předek
Dělat z toho že to (NEJvětší ZADNÍ převis mezi vozy střední třídy - když je to PŘEDOkolka) je "na hlavu" (a asi to je TO co má m.j. vliv na slabší trakci PŘEDNí nápravy) mi příjde "zcela NA místě" :-)
PS: NEvím CO je příčinou (a viz váš jiný příspěvek, třeba to mohou pozitivně ovlivnit jen jiná kola/pneu), ale ŽE trakce CC není IDEÁLní, to je (nejspíš) FAKT
(pokud se tedy různí testéři z různých časopisů/novin "nedohodli/nespikli".. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2012 06:45
Re: Na předek
Po pravdě (a bez urážky) okreska od nás do města má hladší povrch než nejhlavnější tah v česku mezi Prahou a Brnem (i když - ještě chvíli a lepší povrch by měla i každá druhá polní cesta.. ;-)
PS: No ano, MŮŽE to být určitě i naopak (že vůz s příčkou je v reálu "klidnější"), ale...
...nicméně vzledem k tomu že DVA ze DVOU největších evropských výrobců aktuálně zvolili (evidentně ze "spořících" důvodů) STEJNÝ přístup (pro vozy nižší střední torzní příčku, multilink JEN pro "top" verze), tak tak to teď asi už bude (u VŠECH vozů této kategorie...
PPS: Na obutí DOST dám + měním raději "10 minut PŘED 12tou, než 5 minut PO" :-)
Na "normálně kvalitní" silnici (tím myslím i "tuctovou" okresku) třeba NEjsou nejmenší problém 19ti palcová kolka na C5 - na novém kusu pražského okruhu (jedné z nejdražších dálnic planety) cítíte NEkvalitu povrchu.. :-|
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2012 06:37
Re: Na předek
Ano, za ten kompresor si asi :yes: zaslouží.. ;-)
PS: I když já BYCH když už tak už (už ne až o tolik dražší) Lexus IS-F :yes: :yes:
(ale chápu, že to už jsme zase trochu "jinde" :-)
1. 6. 2012 16:02
Re: Na předek
Ono je otazkou jestli jezdite po tankodromu,nebo rovnem asfaltu.Samozrejme multi link je z principu jinde,ale ono zalezi,jak si s tim technici vyhraji.Znam auta z multi,ktere odskakuji na hrbech a naopak pricku,ktera sedi ;-) Ono ve finale je taky hodne podstatne obuti,et kol atd...tim vsim se daji razantne zmenit jizdni vlastnosti daneho auta. ;-)
1. 6. 2012 15:56
Re: Na předek
Moc spatne informace.Prvni se projed a potom mluv.Previs nikdy jizdnim vlastnostem neprida,ale delat z toho katastroficky scenar je uplne mimo. ;-) ;-)